دیدار معاون وزیر کشاورزی کشور بلاروس و هیات همراه با سرپرست سازمان حفظ نباتات جمهوری اسلامی ایران در این سازمان برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به دنبال کشف جاسوسی با استفاده از گوشی‌های هوشمند آیفون، استفاده از محصولات شرکت آمریکایی اپل در روسیه برای مقام‌های دولتی ممنوع شد.
همجوشی هسته‌های اتمی، همان فرآیندی است که به خورشید نیرو می‌دهد و محققان بیش از صد سال است که به دنبال بازآفرینی این امر در کره زمین هستند؛ چرا که این واکنش، انرژی به مراتب بیشتری نسبت به سوخت‌های فسیلی ایجاد کرده، بدون آنکه کربن یا محصولات جانبی رادیواکتیو تولید و منتشر کند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه سیاست گذاری سال 1402 گروه سایپا بر مبنای شعار رهبر معظم انقلاب مهار تورم و رشد تولید با رویکرد اقتصاد مقاومتی است،‌گفت: در 8 ماه گذشته با 7دانشگاه مطرح کشور در حوزه های مختلف و مورد نیاز سایپا، قرارداد همکاری امضا کرده ایم زیرا اعتقاد داریم با همکاری مجموعه های دانش بنیان و دانشگاه های کشور می توان اهداف  گروه سایپا در کاهش هزینه های خرید، افزایش کیفیت،‌ ارتقاء بهره وری و افزایش تولید محصولات،را با سرعت بیشتری محقق کرد.
مشهد ـ رئیس سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه امام رضا(ع) گفت: در راستای کاهش شکاف عملکردی بین کشاورزان نمونه و کشاورزان متوسط بسیج طرح ارتقای بهره وری محصولات راهبردی و دام سبک را دنبال میکند.
تابستان فصل هندوانه است. نیتروژن یکی از عناصر مهم در رشد و تکامل میوه هاست. با این حال، زیاده روی در دادن کود‌های شیمیایی به محصولات کشاورزی عوارض جدی به دنبال دارد.
مدیرعامل شرکت سایپادیزل با تاکید بر اینکه در سال جاری تعهدات معوق این مجموعه صفر می‌شود، گفت: طرح‌های توسعه ای، تنوع محصول، افزایش تولید و تحقق صادرات محصولات تجاری و کار در شرکت سایپا دیزل با جدیت دنبال می‌شود.
مایکروسافت برای به تاخیر انداختن یک تحقیق آنتی تراست و جریمه احتمالی در اتحادیه اروپا پیشنهاد کرده قیمت های مختلفی برای محصولات سرویس «آفیس» خود و بدون اپ «تیمز» از کاربران دریافت کند.
خبر فروش محصولات گروه بهمن به صورت اقساطی صحت ندارد و برنامه‌های فروش بهمن را تنها از سایت رسمی دنبال کنید.
خبر فروش محصولات گروه بهمن به صورت اقساطی صحت ندارد. این خبر را امیر میرمنصف، رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اعلام کرده و تاکید کرده که انتشار دهندگان این اخبار نادرست مورد پیگرد قضایی قرار می‌گیرند.
میثم باقری گفت: حذف دلار از قیمت پایه محصولات تولیدی منفعت خاصی برای مصرف‌کنندگان به دنبال نخواهد داشت، زیرا پس از اتمام معاملات در بورس کالا و تحویل کالا به شخص خریدار نظارت در بازار آزاد به تدریج کاهش می‌یابد، بنابراین همین مسئله افزایش قیمت را به دنبال خواهد داشت.
لادا X-Cross برای بازار روسیه در کارخانهٔ آوتوواز در سنت پترزبورگ تولید می‌شود که قبلاً متعلق به نیسان بود. انتظار می‌رود قیمت این خودرو مشابه بستیون T۷۷ باشد که هم‌اکنون قیمت آن در روسیه از ۲.۱۷ میلیون روبل معادل ۲۶،۵۷۰ دلار آغاز می‌شود. همان‌طور که انتظار می‌رفت، اولین محصولات جدید لادا در دوران پس از رنو را کراس‌اوور‌ها و سدان‌های چینی تشکیل می‌دهند، زیرا این شرکت روسی به دنبال ساده‌سازی تولیدات خود و تمرکز روی مدل‌هایی است که تقاضای بالایی دارند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تولید باثبات، در تیراژ بالا و به صورت کامل را سه شاخص اصلی تولید در سال ۱۴۰۱ دانست و اعلام کرد: به دنبال افزایش تیراژ هستیم و با کمک تمامی همکاران در زنجیره تامین و تولید، با تولید بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو، زمستان بی‌سابقه‌ای را در تاریخ ایران خودرو رقم می‌زنیم.
«ام اس آی» درنمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی۲۰۲۳ از یک روتر با آنتن هایی رونمایی کرده که هنگام حرکت کاربر در خانه پوشش وای فای قدرتمندتر ارائه می کند.
رییس اداره صحه‌گذاری و تایید نوع محصول ایران‌خودرو با تاکید بر این‌که مشکلات آلودگی هوای شهرها هیچ‌گونه تناسبی با سطح آلایندگی محصولات تولیدی ندارد، گفت: ترکیب خودرو یورو پنج با سوخت کم کیفیت حاضر، نه‌تنها موجب کاهش آلودگی هوا نمی‌شود، بلکه به دلیل عدم تناسب سیستم‌های احتراقی و کنترلی خودرو با سوخت مصرفی، موجب افزایش هزینه‌های نگهداری خودرو شده و کاهش عمر مفید خودرو را به دنبال خواهد داشت.
رئیس سازمان بسیج جامعه کشاورزی گفت: هزاران دانش آموخته و مهندس کشاورزی در شبکه بسیج برای ارتقای بهره وری محصولات راهبردی کشاورزی با وزارت کشاورزی همکاری می‌کنند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در طرح ارتقا بهره وری محصولات راهبردی در کنار تاکید بر خودکفایی موضوع تولید محصول سالم نیز دنبال می شود.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که طرح تضمین کیفیت قوای محرکه خودروی هایما هم‌زمان با ارایه محصول جدید هایما ۸S به بازار اجرا می‌شود، گفت: پیرو نتایج مثبت حاصل شده از طرح تضمین کیفیت تارا و طرح جهش کیفیت محصول و خدمات ایران خودرو، با تضمین کیفیت موتور و گیربکس محصولات گروه هایما شامل S5 پلاس، S7 پلاس و 8S از ابتدای دی‌ماه دنبال خواهد شد.
اهواز - بیش از ۲۰۰بانوی کارآفرین و خودسرپرست اهوازی به دنبال محلی ثابت برای فروش و محصولات تولیدی خود هستند که نه شهرداری در این زمینه همکاری دارد و نه دیگر نهادهای ذیربط به فکر آنها هستند.
فاطمی امین، وزیر صمت گفت: به دنبال صادرات محصولاتی هستیم که مارا قدرتمند کند، محصولاتی که کشورهای دیگر قدرت صادرات آنها را نداشته باشد.
شهردار تهران گفت: در بخش مشاغل خانگی و ایجاد زمینه نمایشگاهی و عرضه محصولات برای آنها اقدامات جدی را دنبال می‌کنیم.
ایمانی گفت: ایجاد حداکثر ارزش افزوده برای بخش‌های مولد کشور از رسالت‌های مهم نظام بانکی است که این مهم در بانک صادرات ایران با طراحی محصولات و خدمات جدید دنبال می‌شود.
ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اجرای ۱۰ پروژه ملی به واسطه فناوری اطلاعات را برای تولید محصولات زیستی دنبال می کند.
رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب: متلاشی شدن خانواده و طلاق‌ها از بدحجابی و بی حجابی نشأت می‌گیرد / یک مرد چقدر می‌توانند چشمش را ببندند و زمین را نگاه کند / گشت ارشاد اعمال قانون می‌کند؛ مردم باید به آن‌ها کمک کنند نه آنکه در مقابلشان بایستند / قرار نیست، چون با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنیم، با قوانین بجنگیم
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار گفت: کیفیت محصولات عرضه شده در میادین نسبت به گذشته افزایش بسیاری داشته و ما به دنبال افزایش کیفیت بیشتر و کاهش قیمت محصولات هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ