دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: زنان ثابت کرده‌اند کارهایی را که به آنان واگذار می‌شود، می‌توانند به بهترین وجه و با دقت بالایی انجام دهند و مسئولانه‌تر عمل می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده حسن میرکاظمی گفت: به لحاظ تادیه حقوق متصوره اگر لازم باشد تحت‌الحفظ کار‌ها را در بیرون زندان انجام می‌دهد.به لحاظ تادیه حقوق متصوره اگر لازم باشد تحت‌الحفظ کار‌ها را در بیرون زندان انجام می‌دهد.
این پزشک و متخصص طب ایرانی با تأکید بر اینکه در فصل گرما نباید از خوراکی‌های سنگین و خیلی چرب و شیرین استفاده کنیم، اظهار کرد: بهتر است در این فصل بیشتر از سوپ‌ها و غذاهای آبکی استفاده کنیم.
کرکن که یک زن ثروتمند آمریکایی بود به دنبال دستگاهی بود که بتواند ظرف‌ها را سریع‌تر از خدمتکارانش بشورد. او بعد از به ثبت رساندن اختراعش، ماشین ظرفشویی خود را به رستوران‌ها و هتل‌ها معرفی کرد. کاکرن بعد‌ها برای تولید ماشین‌های ظرفشویی اش یک شرکت تأسیس کرد که در نهایت به شرکت آمریکایی معروف KitchenAid بدل شد.
رئیس قوه قضاییه گفت: در مورد ناهنجاری‌های موجود مثل عفاف و حجاب قانون و مصوبه داریم. باید همه تلاش کنند تا جایی که مقدور و ممکن است مصوبات و قوانین اجرا شوند. نباید منتظر لایحه مجلس باشیم، تصویب این لایحه ممکن است زمان ببرد. با همین قانون موجود خیلی کار‌ها را می‌توان انجام داد.
دومین دوره مسابقات سوپرلیگ فوتسال زنان از تاریخ ۳۱ شهریور آغاز خواهد شد.
باتری‌های آیفون این روز‌ها نسبت به گذشته دوام زیادی دارند، اما انجام دادن برخی کار‌ها باعث می‌شود باتری خیلی سریع‌تر از زمان استاندارد تخلیه شود.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا مدعی شد در صورت پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴، ایالات متحده را در عرض شش ماه سروسامان خواهد داد. او در اظهاراتی در پاسخ به این سوال که چقدر زمان برای مقابله با بحران مرزی و پایین آوردن قیمت‌ها، تورم و نرخ جرم‌وجنایت در آمریکا نیاز دارد، گفت: شنیدم دی‌سانتیس (فرماندار فلوریدا) می‌گوید هشت سال. به هشت سال نیاز نیست. به چهار سال نیاز نیست. به شش ماه نیاز است. در عرض شش ماه می‌توان کار‌ها را انجام داد.
خبرگزاری فارس نوشت: برخی از کلینیک‌های زیبایی به محل امنی برای سودجویی، قانون‌شکنی و هنجارشکنی تبدیل شده است. تا جایی‌که در برخی از آن‌ها انجام لیزر بدن مردان توسط زنان انجام می‌شود و برخی از آن‌ها اقدام به ارائه خدمات ماساژ آقایان توسط زنان کرده‌اند.
جلو کشیدن ساعت که زمانی، راهی برای افزایش کارآمدی کسب و کار‌ها و کارخانه‌ها بود، حالا از هدف اصلی‌اش دور شده و حتی به برخی صنایع آسیب می‌زند. تلاش‌هایی توسط نهاد‌های دولتی کشور‌ها از جمله مجلس سنا و اتحادیه اروپا برای توقف تغییر ساعت‌ها انجام شده، اما تا تصویب نهایی این طرح‌ها، راه زیادی باقی‌است، چون برای سیاستمداران دنیا، مسائلی مثل جنگ اوکراین، تورم و بحران انرژی دراولویتند. به نظر می‌رسد که فعلا امیدی به تغییر در این رویه صد ساله نیست و در بسیاری از نقاط جهان در آستانه فصل گرما، «زمان پرواز می‌کند».
یکی از راه‌های تطبیق با تغییرات بعد از آخر هفته، معرفی روتین‌هایی است که تمام هفته طول می‌کشند، ولی این قدرت را دارد که زندگی ما را معنادارتر کند. این موارد ممکن است شامل تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما، باغبانی یا رفتن به باشگاه باشد. انجام این کار‌ها در زمان مشخص هر روز مفید است.
جامعه‌ای در اوموجا (Umoja به معنای وحدت)، یوآسو کنیا وجود دارد که به طور کامل توسط زنان اداره می‌شود. زندگی کردن مرد‌ها در آنجا ممنوع است مگر اینکه در همانجا بزرگ شوند.
انسیه خزعلی، معاون امور زنان ریاست جمهوری در واکنش به به خبر خرید خانه توسط پسرش در کانادا گفت: این‌ها پروژه‌های دشمن است تا ما را از انجام کار‌ها باز بدارد. این‌ها می‌خواهند کار‌های خوب دولت دیده نشود.
نایب رئیس زنان فدراسیون تیراندازی گفت: کارهای لازم برای اعزام به جام جهانی هند انجام شده است و به احتمال ۹۰ درصد تیراندازان عازم مسابقات می‌شوند.
سخنگوی فدراسیون کشتی تاکید کرد: با توجه به کارهای خوب و ماندگاری که طی سال‌های گذشته در زمان ریاست علیرضا دبیر انجام شده و بسیاری از کارها نیز نیمه تمام مانده است، معتقدم علیرضا دبیر قطعا در انتخابات حاضر می‌شود.
طبق ماده ٧٩ قانون کار در خصوص کار کودکان، گفته شده است که به کار گماردن افراد کمتر از ١۵ سال تمام ممنوع است. همچنین اگر این کودک ۱۱ ساله را نوجوان درنظر بگیریم نیز باز طبق ماده ٨٣ ارجاع هرنوع کار اضافی و انجام کار درشب و نیز ارجاع کارهای سخت و زیان آور وخطرناک و حمل بار با دست، بیش از حد مجاز و بدون استفاده از وسایل مکانیکی برای کارگر نوجوان ممنوع است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از تشکیل تیم فوتبال یا فوتسال زنان باشگاه که یکی از الزامات AFC است، در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
در حیطه پزشکی، غربالگری به عنوان یک برنامه یا راهبرد بررسی جمعیت در رابطه با یک خطر تهدیدکننده سلامت با شناسایی افراد در معرض خطر تعریف می‌شود که هدف آن شناسایی زودرس برای انجام مداخله یا مدیریت پیش هنگام ابتلا به یک بیماری و عوارض ناشی از آن است؛ بنابراین تست یا روش انجام غربالگری لازم است که دارای ویژگی‌های خاصی باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به حساس بودن تست، قابلیت تکرارپذیری و ارزان بودن آن اشاره کرد.
طبق بررسی که انجام داده است، بیش از ۷۰ درصد از زنان در این بررسی معتقدند که جامعه تجاوز به زنان را در درجه اول تجاوز به حیثیت خانواده می‌داند.
متهمن گفت: چند سال قبل در کار خرید و فروش مواد مخدر بودم. زمانی که قصد داشتم ۱۰ کیلو هروئین را ترانزیت کنم، دستگیر شدم. دادگاه مرا به اعدام محکوم کرد وقتی دیدم حکمم اعدام است تصمیم به فرارگرفتم. حدود ۲ سال قبل قرار بود یک روز برای تحقیق و انجام یک‌سری کار‌ها مرا از زندان به دادگاه ببرند که من هم با دوستانم هماهنگ کردم. آن‌ها در مسیر به کمین نشستند و زمانی که مرا از دادگاه به زندان انتقال می‌دادند، دوستانم راه را سد کردند و مرا از خودروی حمل زندانیان فراری دادند.
انسیه خزعلی گفت: هدف‌گیری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از سوی دشمن و کار مداوم و پیوسته برای اتهام و دروغ بستن به این معاونت و ساماندهی وسیع فیک‌نیوز‌ها برای تخریب حوزه زنان و خانواده همه نشان از آن دارد که این معاونت در ریل صحیح خود قرار گرفته و به شدت دشمن را خشمگین کرده است.
لیگ برتر فوتبال زنان با انجام دو مسابقه آغاز شد.
بعد از قرعه کشی اولین دوره سوپرلیگ فوتسال، امروز صبح قرعه کسی لیگ برتر فوتسال زنان نیز انجام شد تا بدین ترتیب جدول مسابقات ۱۲ تیم شرکت کننده مشخص گردد.
بر اساس این تحقیق، یک مرد می‌تواند با انجام کارهای خاصی، شانس‌ خود را برای داشتن عمر طولانی‌تر افزایش دهد. از جمله اینکه محققان دریافتند مردانی که دارای مدرک دانشگاهی بودند، شانس خود را برای داشتن عمر بیشتر ۴۳ درصد افزایش داده‌اند، در حالی که این رقم برای مردانی که فقط دیپلم داشتند تنها ۳۹ درصد بوده است.
نوش‌دارویی جدید قرار است از سمت سازمان بورس به بازار سرمایه کشور تزریق شود. نوش‌دارویی که هدف آن تقویت سمت تقاضا و افزایش میزان اعتبار سهامداران اعلام شده است. هرچند که این تصمیم خیلی مورد پسند کارشناسان و فعالان حوزه بورس قرار نگرفته است، چراکه معتقدند چاره کار برای گذر از شرایط فعلی بازار جای دیگری است و این کارها مقطعی است و فایده‌ای ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ