مقامات منطقه جمهوری خلق دونتسک تأیید کردند که نیروهای ارتش روسیه هم‌اکنون کنترل کامل شهر راهبردی سولدار را در درست دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که شهرک «سرگئیوکا» در منطقه بندر کراسنی در اوکراین به کنترل ارتش روسیه درآمده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که شهرک «سرگئیوکا» در منطقه بندر کراسنی در اوکراین به کنترل ارتش روسیه درآمده است.
مقامات نظامی ارتش روسیه اعلام کردند جنگده‌های ارتش این کشور مرکز فرماندهی و کنترل ارتش اوکراین در منطقه دونتسک را بمباران کردند.
پریگوژین مدعی شده در مقر ارتش روسیه در شهر روستوف حضور دارد و پایگاه‌های نظامی این شهر را تحت کنترل دارد.
با بالاگرفتن تنش‌ها میان روسیه و فرمانده ارتش خصوص «واگنر» وابسته به این کشور، وی اعلام کرد که کنترل روستوف را به دست می‌گیرد و به سمت مسکو حرکت می‌کند.
فرماندهی ارتش خصوصی روسیه «واگنر» از تسلط کامل نیروهای خود بر شهر باخموت پس از ۲۲۴ روز خبر داد.
ارتش روسیه اغلب شهر‌ها در منطقه زاپوریژیا را تصرف کرده‌اند، اما مرکز این منطقه یعنی شهر زاپوریژیا که در شمال شرق شهر اندرهودار است همچنان تحت کنترل نیرو‌های اوکراینی است.
گروه نظامی واگنر از کنترل مرکز شهر باخموت و اهتزاز پرچم روسیه بر فراز ساختمان مرکزی این شهر خبر داد. ارتش اوکراین به غرب باخموت عقب نشینی کرده است.
RAM-II حاوی نرم افزار "Terminal" است که آن را قادر می‌سازد تا با سیستم‌های فرماندهی و کنترل از را دور نیرو‌های نظامی اوکراین همگام شود. این یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این پهپاد تولید اوکراین است.
رئیس گروه واگنر از زلنسکی و نیروهای اوکراینی خواسته است تا از باخموت عقب نشینی کنند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد نیروهای ارتش این کشور موفق شدند کنترل یک شهرک دیگر را به دست بگیرند و در درگیری‌های شبانه‌روز گذشته بیش از ۴۰۰ نظامی ارتش اوکراین کشته شدند.
ارتش روسیه کنترل روستایی در نزدیکی آرتیموفسک در منطقه دونتسک را به دست گرفت.
برف شهر باهموت اوکراین را در شرق این کشور پوشانده است، جایی که نبرد‌های شدیدی بین نیرو‌های اوکراینی و ارتش روسیه که بیش از شش ماه است در تلاش برای کنترل آن بوده و خسارات سنگینی را متحمل شده، درگرفته است. ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین تایید کرد که باهموت سایر مناطق در منطقه دونتسک تحت حملات مستمر روسیه هستند.
در ادامه پیشروی‌های آرام ارتش روسیه در دونتسک، رسانه‌های این کشور اعلام کردند یک شهرک دیگر در این منطقه به کنترل نیروهای ارتش روسیه درآمده است.
در ادامه پیشروی نیروهای ارتش روسیه در منطقه دونتسک، رسانه‌های این کشور اعلام کردند نظامیان روس امروز کنترل یک منطقه دیگر در شمال شهر سولدار را به دست گرفتند.
ایالات متحده به اوکراین توصیه کرده است که با تخلیه شهر باخموت برای ضدحمله به نیروهای روسیه آماده باشد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد نیروهای ارتش این کشور موفق شدند کنترل شهرک «سول» در جمهوری خلق دونتسک را به دست بگیرند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد نیروهای این کشور موفق شدند کنترل شهر سولیدار را به طور کامل از دست نیروهای اوکراینی خارج کنند.
رسانه‌های روسی اعلام کردند در ادامه پیشروی نیروهای ارتش این کشور در جبهه شرقی جنگ اوکراین، یک شهر دیگر نیز در منطقه دونتسک آزاد شده است.
رسانه‌های روسی اعلام کردند در ادامه پیشروی نیروهای ارتش این کشور در جبهه شرقی جنگ اوکراین، یک شهر دیگر نیز در منطقه دونتسک آزاد شده است.
تیم تحقیقاتی روسیه می‌گوید هنگام کنترل ارتش این کشور بر شهر ماریوپل، نیروهای اوکراینی هزاران غیرنظامی را بی‌رحمانه به قتل رساندند.
تلاش نیروهای اوکراینی برای بازپس گیری برخی مناطق تحت کنترل ارتش روسیه، به علت قطعی اینترنت استارلینک ناکام مانده است.
اوکراین ضمن اعلام پیشروی ده‌ها کیلومتری نیرو‌های نظامی خود در جبهه جنوب اعلام که کنترل یک شهر کلیدی واقع در شرق این کشور را بار دیگر در دست گرفته است. در شرایطی که تصور می‌شد نیرو‌های اوکراینی عملیاتی بزرگ را در جنوب کلید خواهند زد، این خارکف دومین شهر بزرگ اوکراین در شمال شرق بود که به هدف اصلی چند روز اخیر ارتش اوکراین تبدیل شده است. به‌گونه‌ای که ارتش کی‌یف در سه روز گذشته ارتش اوکراین بیش از یک سوم مناطق خارکف را که تحت کنترل روس‌ها بود، پس گرفته‌اند.
والری فدوروویچ زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین ساعاتی پس از زلنسکی در بیانیه‌ای ادعا کرد که ارتش اوکراین از ابتدای ماه جاری میلادی، سپتامبر، کنترل بیش از ۳ هزار کیلومترمربع از اراضی کشورش را بدست گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ