رسانه‌های آمریکا می‌گویند آمار کشته‌شدگان طوفان‌ها و باران‌های سیل‌آسای اخیر در ایالت کالیفرنیا به ۲۰ نفر افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان «فائو» مربوط به امور امنیت غذایی، از وضعیت بغرنجی خبر داد که سودانی‌ها به علت درگیری دو ژنرال با آن دست و پنجه نرم می کنند.
سالانه ۷۰۰ هزار تن ریزگرد در هوای خراسان جنوبی معلق می‌شود که از این حیث، ششمین استان آلوده کشور است.
بر اثر جاری شدن سیل در کره‌جنوبی، تا کنون ۲۰ نفر کشته، ۱۰ تَن مفقود و هزاران نفر آواره شده‌اند.
آقامحمری، عضو مجمع تشخیص با بیان اینکه ۲۰۲۰ محله کم برخوردار در سطح کشور شناسایی شده است، گفت: ۱۶۷ محله در طبقه خیلی شدید از لحاظ محرومیت قرار دارند که جمعیت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از جمعیت کشور را شامل می‌شوند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی یک هفته گذشته این جمعیت به ۲۰ حادثه رانندگی امداد رسانی کرده است، گفت: در مجموع این حوادث چهار نفر جان خود را از دست دادند.
اردبیل- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: بیش از ۲۰ هزار نفر از علاقه‌مندان به رویدادهای گردشگری از جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان بازدید کردند.
اصفهان- مسئول پارک کوهستانی صفه از بازدید ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر از پارک آموزشی حیات وحش کلان‌شهر اصفهان در ایام نوروز امسال خبر داد.
دفتر هماهنگی امور کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کرد که حدود ۲۰ میلیون شهروند افغانستان با گرسنگی شدید روبرو هستند؛ همچنین ۶ میلیون نفر ‌از آن‌ها در یک قدمی قحطی قرار دارند.
سرپرست سازمان امدادونجات از امدادرسانی به بیش از ۲۰ هزار نفر در سوانح جوی کشور خبر داد.
بسیاری از تصاویر به دست آمده از ترکیه و سوریه که مقیاس عظیم تخریب زمین لرزه را نشان می‌دهد از طریق هواپیما‌های بدون سرنشین تهیه شده است که این کار به امدادگران اورژانس اجازه می‌دهد تصویر واضح‌تری از آنچه اتفاق افتاده است، دریافت کنند.
وزیر بهداشت ترکیه خبر داد که کشته‌های زلزله شدید این کشور به ۲۰ هزار و ۲۱۳ نفر افزایش یافته است.
به جز استان‌های بوشهر، خراسان شمالی، قم، گیلان و هرمزگان، تمامی‌پهنه کشور درگیر حوادث ناشی از نزولات جوی است و بر اساس گزارش سازمان امداد و نجات هلال احمر از صبح ۱۰ بهمن تا ساعت ۶ صبح امروز ۱۳ بهمن ۱۴۰۱، امدادرسانی به ۲۰ هزار و ۹۳۲ نفر گرفتار شده در برف، کولاک، آبگرفتگی و طوفان انجام شده است.
برآوردها نشان می دهد که از جمعیت بیش از ۱۱ میلیون نفری واجد شرایط برای ثبت نام در قرعه کشی خودرو، تقریبا همه واجدین برای خرید تنها ۲۰ هزار دستگاه خودرو وارد این بخت آزمایی شده اند.
یک مرکز حقوقی اعلام کرد که نظامیان صهیونیست ۲۰ کودک فلسطینی را در سال گذشته میلادی به قتل رسانده و ۱۷۰ کودک دیگر را زخمی کردند.
به گزارش پنجشنبه سازمان اورژانس یزد این حادثه ساعت سه و ۳۴ دقیقه بامداد روز پنجشنبه در ساختمان آموزش و پرورش قدیم (خانه معلم ابرکوه) رخ داد.
مارکا در مطلبی به بیشترین افزایش قیمت و شدیدترین اقت ارزش بازیکنان فوتبال پرداخه است.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند آمار کشته‌شدگان در حادثه آتش‌سوزی در خانه سالمندان در این کشور به دست‌کم ۲۰ نفر افزایش یافته است.
پلیس هلند ۲۰ هوادار را پس از پیروزی تیم ملی فوتبال مراکش برابر کانادا دستگیر کرد.
وی تعداد تلفات این حادثه را ۱۹ کشته و ۲۰ مجروح اعلام کرد و افزود که تعدادی از این آمار مربوط به شهدای نیروهای نظامی کشورمان است.
جت‌های شخصی به دلیل قیمت بالایشان در ایران طرفداران زیادی ندارند و پولدار‌ها به هواپیما‌های فوق سبک تک‌موتوره قناعت کرده‌اند. طبق آمار رسمی حدود ۲۰۰ ایرانی مالک هواپیما‌های شخصی هستند و هر سال ۲۰ تا ۳۰ نفر به این لیست اضافه می‌شوند.
مشهد ـ مدیر عامل مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای خراسان رضوی گفت: در تابستان سال جاری بیش از ۲۰ هزار نفر در صنایع دوره کارورزی را پشت سر گذاشتند.
نجات ۲۰ نفر از دل آتش در خیابان ملت
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از نجات حدود ۲۰ نفر از افراد با کمک آتش‌نشانان در جریان وقوع حریق در انبار کالا واقع در خیابان ملت خبر داد.
برای اولین بار صورت های مالی شرکت های دولتی بر روی سایت کدال قرار گرفت. بررسی صورت های مالی نشان می دهد که بیشتر شرکت های دولتی با زیان های انباشته رو به رو هستند. در این مطلب نگاهی گذرا به زیان انباشته شرکت های دولتی خواهیم داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ