مراسم تکریم از بزرگان باشگاه پاس در فضایی صمیمی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعدادی از پیشکسوتان باشگاه استقلال با حضور در دفتر حجت کریمی، با وی دیدار داشتند.
یکی از پیشکسوتان قدیمی سپاهان و شاهین در مراسم باشگاه سپاهان سخنرانی جالبی داشت.
بهتاش فریبا از بزرگان و پیشکسوتان باشگاه استقلال، با انتشار دلنوشته ای، به انتقادات روز گذشته سرمربی آبی پوشان پاسخ داد.
ربیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید دارد که حضور همزمانش در راس صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش منع قانونی ندارد.
رضا درویش که همیشه در تلاش بوده رابطه نزدیکی با پیشکسوتان باشگاه داشته باشد، اکنون با گلایه یکی از پیشکسوتان مواجه شده است.
عضو هیئت‌مدیره استقلال بعد از ترک جلسه با پیشکسوتان این باشگاه بار دیگر مدعی شد که هفته آینده قرارداد اسپانسر نهایی خواهد شد.
ستاره سالهای قبل باشگاه استقلال در جلسه پیشکسوتان صحبت های بسیار تندی! را علیه برخی مدیران سابق این تیم انجام داد.
در یک بازی دوستانه بازیکنانی در تیم پیشکسوتان مقابل هنرمندان قرار گرفتند که بسیاری از آنها در باشگاه‌های لیگ برتر سمت مدیریتی دارند.
باشگاه پرسپولیس دریافت ۱۵۰ میلیارد از صندوق پیشکسوتان را رد کرد.
باشگاه پرسپولیس دریافت ۱۵۰ میلیارد از صندوق ‌پیشکسوتان را رد کرد.
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای، خبر پرداخت ۱۵۰ میلیارد تومانی از صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش را تکذیب کرد.
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، پرداخت 150 میلیون تومان از صندوق پیشکسوتان به این باشگاه را تکذیب کرد.
وزیر ورزش و جوانان شایعه واریز 150 میلیارد تومان از سوی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد.
احسان قاضی، از پیشکسوتان فوتبال مسجدسلیمان معاون ورزشی نفت مسجد سلیمان شد.
هنوز هم همه گوش به فرمان سلطان قرمز‌ها هستند و او باعث همبستگی بزرگ پیشکسوتان این باشگاه محسوب می‌شود.
باشگاه استقلال قصد دارد یکی از پیشکسوتان مطرح را به عنوان سرپرست این تیم در لیگ بیست و سوم انتخاب کند.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال از همه هواداران و پیشکسوتان این باشگاه خواست به حمایت از تیم بپردازند تا قهرمانی جام حذفی میسر شود.
بخش اعظم برنامه فوتبال برتر این هفته به حذف باشگاه استقلال از لیگ قهرمانان آسیا اختصاص داده شد که در این بین دلیل حضور پرویز مظلومی چندان مشخص نشد.
بعد از اظهارات تند و عجیب یکی از پیشکسوتان پرسپولیس، بازیکنان این تیم و صفحه رسمی این باشگاه، از وحید امیری حمایتی تمام و کمال انجام دادند.
ابوالفضل توکلی کارگردان مستند «آبی روشن» که به کارنامه یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال می‌پردازد به ارائه توضیحاتی درباره این مستند پرداخت.
صبح امروز مراسم خاکسپاری مرحوم مجید پروین، مربی اسبق رده‌های سنی باشگاه پرسپولیس برگزار شد.
باشگاه استقلال تصویری از جلسه پیشکسوتان فوتبال با دادستان تهران و پیگیری درباره وضعیت پرویز برومند و وریا غفوری منتشر کرد.
پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در نامه ای به رئیس جمهور مواردی را مطرح کردند.
جواد خیابانی چند روز پیش در یک برنامه تلویزیونی از قول مرحوم همایون بهزادی نقل کرد بازیکنان استقلال قبل از دربی دوپینگ کرده بودند، موضوعی که باعث شد پیشکسوتان استقلال موضع گیری تندی علیه جواد خیابانی داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ