آتش سوزی در فرودگاه بین قاره ای جرج بوش هیوستون (IAH) تگزاس باعث توقف موقت همه پروازهای خطوط هوایی یونایتد به فرودگاه IAH شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت آرسیلورمیتال تِمیرتو روز جمعه اعلام کرد سه معدنچی در آتش سوزی در معدن زغال سنگ ArcelorMittal در قزاقستان جان خود را از دست دادند.
مقامات منطقه تنریف در بیانیه ای اعلام کردند که بیش از ۴۵۰۰ نفر به دلیل ادامه آتش سوزی در جزیره تِنریف اسپانیا، تخلیه شده اند.
برق منطقه ای در اطلاعیه اعلام کرد دلیل اختلال فنی و بروز حادثه آتش سوزی در قسمتی از تجهیزات پست برق ۶۳کیلوولت شهریار در استان تهران،بخشی از ظرفیت تامین برق آن منطقه با محدودیت مواجه شده است.
آتش سوزی هاوایی شهر تفریحی لاهاینا را ویران کرد.
فعالیت کشتیرانی در بندر لاروشل فرانسه در اقیانوس اطلس- یکی از بزرگ ترین پایانه های صادرات غلات در فرانسه- روز پنجشنبه پس از وقوع آتش سوزی و سرایت به چهار سیلو غلات مختل شد.
طبق گزارش مقامات، در پی آتش سوزی بزرگ صنعتی در کارخانه بازیافت نزدیک فرودگاهی در آلبوکرکی ایالت نیومکزیکو، دود عظیمی به آسمان بلند شد.
یک منبع آگاه در مورد این حادثه توضیح می‌دهد که «بعد از سقوط و آتش‌سوزی هواپیمای آموزشی، ماشین آتش‌نشانی برای اطفای حریق به محل حادثه اعزام می‌شود، اما چند کیلومتر مانده به محل حادثه به دلایلی نامشخص واژگون می‌شود.»
پرواز فلای دوبی هنگام بلند شدن از فرودگاه کاتماندو در نپال دچار آتش سوزی شد و در حال تلاش برای فرود امن است.
یک فروند هوایپما در کشور نپال هنگام برخاستن از باند فرودگاه دچار آتش‌سوزی شد.
یک فروند هوایپما در کشور نپال هنگام برخاستن از باند فرودگاه دچار آتش‌سوزی شد.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: کارگاه و فروشگاه تولید ابر و اسفنج در مشهد دچار آتش‌سوزی شد که با تلاش آتش نشانان چندین ایستگاه، این آتش سوزی مهار شد.
فخرالدین کشاورز اظهار داشت: عصر روز دوشنبه اتصال جزیی در کابل برق دبیرخانه فرودگاه منجر به ایجاد دود شد و خوشبختانه خسارتی نداشت.
فخرالدین کشاورز اظهار داشت: عصر روز دوشنبه اتصال جزیی در کابل برق دبیرخانه فرودگاه منجر به ایجاد دود شد و خوشبختانه خسارتی نداشت.
رسانه‌های افغانستان از وقوع انفجار در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی شهر کابل خبر و آتش‌سوزی در نزدیکی ساختمان وزارت کشور خبر می‌دهند.
رسانه‌های افغانستان از وقوع انفجار در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی شهر کابل خبر و آتش‌سوزی در نزدیکی ساختمان وزارت کشور خبر می‌دهند.
منابع خبری از آتش سوزی در فرودگاه بین المللی شهر نجف خبر دادند.
در اثر یک انفجار مهیب در یک فروشگاه زنجیره‌ای در فلوریدای آمریکا آتش‌سوزی رخ داده است که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
منابع عراقی اعلام کردند که فرودگاه بغداد مجددا دچار آتش سوزی شده است.
منابع عراقی از آتش سوزی در فرودگاه بغداد خبر دادند.
آتشپاد دوم مجید فرهادی گفت: در پی گزارش ارسالی به سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک فروشگاه بزرگ فرش در غرب مشهد، حدود ۵۰ آتش نشان و نجاتگر به همراه ۱۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین و نردبان ۳۲ متری آتش‌نشانی از هشت ایستگاه به محل حادثه در بلوار معلم اعزام شدند.
بر اساس اعلام یکی از مسافران تهران- بوشهر هواپیمایی آسمان، این پرواز در ساعت ۵ صبح امروز (دوشنبه) دچار نقص فنی در زمان استارت موتور شد. ترکیدگی موتور منجر به آتش‌سوزی شد و نهایتاً با حضور نیرو‌های آتش‌نشانی عملیات حریق در فرودگاه مهرآباد انجام و به هیچ مسافری آسیبی وارد نشده است.
یک فروند هواپیمای متعلق به یک شرکت هواپیمایی هندی در فرودگاه بین المللی مسقط دچار آتش سوزی شد.
منابع محلی روسیه از وقوع آتش سوزی نزدیک فرودگاه بین المللی سوچی خبر داده و اعلام کردند این آتش سوزی اختلالی در روند فعالیت و پروازهای آن ایجاد نکرده است.
سخنگوی جنبش انصارالله یمن خواستار پرداخت حقوق کارمندان، باز کردن فرودگاه و بندر و پایان دادن به محاصره یمن همزمان با تمدید آتش بس شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ