رئیس جمهور بر لزوم کاهش هزینه‌های درمان و تأمین و پرداخت مابه‌التفاوت افزایش قیمت دارو از طریق بیمه‌ها ونظارت و کنترل قیمت داروها توسط وزارت بهداشت تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به لزوم مدیریت مصرف آب و با تاکید بر رعایت الگوی کشت، سطح کشت گوجه فرنگی در استان را تا ۵۰ درصد کاهش می یابد.
رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با رسانه ملی تاکید کرده که ظرفیت در نظر گرفته شده برای پزشک عمومی در کنکور امسال، ۱۰ هزار و ۲ نفر است؛ همان میزانِ پذیرش شده در سال ۱۴۰۱، در حالی که بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌بایست این ظرفیت در سال جاری به ۱۱۵۲۰ تن افزایش بیابد و یا حتی با احتساب پذیرفته شدگان سال قبل، ظرفیت بایستی به ۱۲ هزار تن در سال جاری برسد!
سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور فراجا با تاکید بر اینکه متاسفانه در سال‌های اخیر دولت چندان موضوع کاهش تصادفات را جدی نگرفته است، گفت: در طول سال‌های اخیر بسیاری از کار‌های اساسی نظیر نوسازی ناوگان، تجهیزات و امکانات پلیس، هلال احمر، اورژانس و ... صورت نگرفته است و با وجود تاکیدات مکرر پلیس، توجه لازم به رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها نشده و هیچ اقدامی برای ارتقای ایمنی خودرو‌های داخلی انجام نشده است.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با وزیر پیشنهادی صمت درباره کاهش تصدی‌گری دولت در بخش خصوصی صحبت کردیم که تاکید وی بر کاهش حضور دولت و کاهش مدیریت دولتی در بخش خصوصی است.
رئیس جمهور وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد با همکاری شورای پول و اعتبار، راهکارهای قانونی کاهش سود وام‌های بانکی در حوزه مسکن، به ویژه مسکن حمایتی را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.
رئیس جمهور وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد با همکاری شورای پول و اعتبار، راهکارهای قانونی کاهش سود وام‌های بانکی در حوزه مسکن، به ویژه مسکن حمایتی را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.
در جلسه شورای اقتصاد که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، تاکید شد که نرخ رشد قیمت‌ها از ۴.۷ درصد در اسفند ماه سال گذشته به ۲/۸ درصد در اردیبهشت ماه سال جاری کاهش یافته است.
رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با تاکید بر اینکه امروز (۲ فروردین ماه) در نیمه غربی کشور، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز و روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲ و ۳ فروردین ماه) در نواحی شرق و شمال شرق کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود، گفت: از امروز تا پنجشنبه (۲ تا ۳ فروردین ماه) در نیمه شرقی، مرکز، جنوب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و یکشنبه (۶ فروردین ماه) در جنوب غرب افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد گردوخاک و کاهش دید افقی انتظار می‌رود.
رئیس قوه قضائیه گفت: یکی از اهداف اساسی ما در قوه قضائیه کاهش هزینه‌های دادرسی است؛ بر همین اساس من تاکنون با کاهش برگزاری آزمون‌های وکالت و تقلیل پذیرفته‌شدگان این آزمون‌ها مخالفت کرده‌ام.
امروز رئیسی در صحن علنی مجلس درباره نرخ ارز، واردات و برخی از موارد مهم صحبت کرد و وعده کاهش قیمت ارز، سکه و گرانی‌ها را داد و افزود مدیریت بر بودجه بانک‌ها و بازار سرمایه از جمله نکات مورد تأکید در بودجه است.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه تاکید شد تا پیشنهادات برای ارتقای افزایش منابع درآمدی و کاهش ناترازی بودجه مورد توجه باشد.
رئیسی به وزیر و مسئولان بخش درمان کشور تاکید کرد تمام تلاش خود را برای کاهش هزینه‌های درمان و تأمین و پرداخت مابه‌التفاوت افزایش قیمت دارو از طریق بیمه‌ها و نظارت و کنترل قیمت دارو‌ها بکار گیرند.
رئیس جمهور بر لزوم کاهش هزینه‌های درمان و تأمین و پرداخت مابه‌التفاوت افزایش قیمت دارو از طریق بیمه‌ها و نظارت و کنترل قیمت داروها توسط وزارت بهداشت تاکید کرد.
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران ضمن تاکید بر کاهش میزان کمبود انواع آنتی‌بیوتیک در کشور گفت: در حال حاضر اسپری‌های تنفسی وارداتی بخصوص انواع کورتونی آنها دچار کمبود شده است و بیماران به سختی می‌توانند این اسپری‌ها را در داروخانه‌ها پیدا کنند.
سران سه قوه در نشست بعد از ظهر امروز شنبه که در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد، مهم‌ترین مسائل و موضوعات کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اصلاح آیین‌نامه واردات خودرو اظهار کرد: آیین‌نامه واردات خودرو هدف اصلی واردات یعنی کاهش قیمت و افزایش کیفیت را محقق نمی‌کند.
رئیسی خطاب به مسولان وزارت بهداشت و درمان و سایر بخش‌های مربوطه تأکید کرد: تدابیر لازم برای گسترش پوشش بیمه‌ای اقلام دارویی به‌منظور کاهش هزینه دارو‌ها در سبد خانوار اندیشیده شود.
رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر فراهم کردن شرایط ازدواج آسان در جامعه گفت: با کاهش سن ازدواج، میزان مشکلات اخلاقی در کشور هم کمتر می‌شود.
رئیس جمهور با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم کاهش تورم تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی با تمام توان برنامه‌های مصوب را برای کاهش هر چه بیشتر نرخ تورم به کار گیرند.
رئیسی در این زمینه از تلاش‌های مسئولان اقتصادی دولت برای کاهش تورم نقطه به نقطه قدردانی کرد و با تأکید بر لزوم تبیین این اقدام برای نخبگان و مردم اظهار داشت: مردم باید در جریان قرار بگیرند علی‌رغم اصلاح نظام توزیع یارانه‌ها، تورم توسط دولت کنترل شده است.
رئیسی در این زمینه از تلاش‌های مسئولان اقتصادی دولت برای کاهش تورم نقطه به نقطه قدردانی کرد و با تأکید بر لزوم تبیین این اقدام برای نخبگان و مردم اظهار داشت: مردم باید در جریان قرار بگیرند علی‌رغم اصلاح نظام توزیع یارانه‌ها، تورم توسط دولت کنترل شده است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خپارس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خپارس در روزهای آینده بورس است.
رئیس جمهور با تاکید بر این که توزیع عادلانه یارانه‌ها گامی برای کاهش فاصله طبقاتی است، گفت: وقتی می‌گوییم از تولید حمایت شود، باید منابع ارزی به سمت حمایت از تولید برود و از واردات و صادرات بی‌رویه جلوگیری شود. سید ابراهیم رئیسی گفت: در ابتدای دولت مقدمات و زمینه‌ها برای اصلاحات اقتصادی فراهم نبود، پس از هفت ماه اصلاحات اقتصادی را آغاز کردیم.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تسلیت به بازماندگان قربانیان سیلاب‌های مرگبار اخیر در کشور، بر لزوم پیش‌بینی‌های لازم برای کاهش آسیب‌ها و تلفات بلایای طبیعی تاکید کرد و از مسئولان خواست تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات سیل‌زدگان به کار گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ