دفتر نتانیاهو از دریافت یک پاکت مشکوک آغشته به یک ماده روغنی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا می‌گوید که تامین جنگنده اف-۱۶ برای کی‌یف نه تنها اوکراین را نجات نمی‌دهد بلکه هم برای این کشور و هم برای بشریت تهدید است.
خرمشهر- دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر گفت: کیفرخواست پرونده مربوط به فساد مالی فرمانده سابق یگان حفاظت اداره بندر برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از ارسال پیامک‌های محیط زیستی به زوار اربعین برای الگوسازی خبر داد.
پاکو خمس، سرمربی تراکتور، در اولین مصاحبه مطبوعاتی امسال خود تلاش کرد توجه خبرنگاران را از موضوع کهکشانی بودن تیمش در رقابت‌های این فصل منحرف کند.
رئیس هیات مدیره صحا گفت: امسال طرح هوشمندسازی صنعت خودرو در دستور کار قرار دارد تا مانند روندی که خودروسازهای جهان داشتند، به سمت تولید خودروهای پاک‌تر، الکتریکی و هیبریدی برویم.
تهران از ابتدای امسال تا کنون ۸ روز هوای پاک، ۴۳ روز قابل قبول و یک روز ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرده است.
پاکو خمس با کسب ۱۳ امتیاز در ۵ بازی امسال، عملکردی موفق داشته است.
تهران از ابتدای امسال تا کنون ۶ روز هوای پاک، ۲۷ روز قابل قبول و یک روز ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرده است.
بیش از ۶ سال از تصویب قانون هوای پاک می گذرد و به دلیل بی توجهی و قانون گریزی ۵ مسئول متهم و قرار جلب برایشان صادر شد.
آمار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد طی ۱۶ روز اول فروردین‌ماه امسال شهروندان تهرانی تعداد روز‌های آلوده مشابه سال گذشته را تجربه کرده‌اند.
مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس با بیان اینکه پاک ترین بنزین جهان در ایران تولید می شود، گفت: امسال با راه اندازی واحد جدید ۱۰ میلیون لیتر به ظرفیت تولید بنزین کشور افزوده می‌شود.
پاکو خمس که از عملکرد بازیکنانش در ارسال پاس های اشتباه به خشم آمده بود، عصبانی ترین ورژن خود را در استادیوم یادگار امام به نمایش گذاشت.
تیم‌ ملی فوتسال ایران که مهرماه امسال در فینال جام ملت‌های آسیا برابر ژاپن شکست خورده بود حالا یکبار دیگر فرصت بازی با این تیم را این بار در فینال تورنمنت تایلند پیدا کرده است.
به میان‌شان که می‌روی باید شمرده شمرده قدم برداری. صدای له شدن برف را می‌شنوند و با چشم‌هایشان دنبالت می‌کنند. پایت بلرزد و کمی تکان بخوری، رم می‌کنند و دور می‌شوند.
تهران در این سالها روزهای آلوده و آسمان خاکستری زیادی را تجربه می کند، امسال در پایتخت فقط دو روز هوای پاک داشتیم و دیدن آسمانی آبی آرزوی اکثر ما تهرانی ها شده است.
تهران در این سالها روزهای آلوده و آسمان خاکستری زیادی را تجربه می کند، امسال در پایتخت فقط دو روز هوای پاک داشتیم و دیدن آسمانی آبی آرزوی اکثر ما تهرانی ها شده است.
شروین تبریزی با بیان اینکه از یازدهم تا هجدهم آذر امسال ۸ هزار و ۵۰۰ نفر دچار مشکلات قلبی تنفسی شده‌اند، اضافه کرد: هرچند که این میزان تنها ناشی از آلودگی هوا نیست، اما تعداد بیماران قلبی عروقی نسبت به روزهای پاک ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که قبل از دربی ایران را ترک کرده بود با ارسال نامه ای به این باشگاه آب پاکی را روی دست سرخپوشان ریخت.
اهواز- از ابتدای امسال تا کنون فقط ۵۸ روز هوای پاک و قابل قبول در کلان‌شهر اهواز ثبت شده است.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با تاکید بر اینکه هیچ سازمان حاکمیتی برای هیچ فردی از شماره شخصی پیام نمی‌فرستد، گفت: کلاهبرداران سایبری پیام‌های حاوی بدافزار خود را متناسب با نیاز‌های جامعه تنظیم کرده و سعی در تطمیع و ترغیب طعمه خود دارند. اگر به هر دلیلی پیامی حاوی لینک برای شهروندان ارسال شد باید در وهله اول به سرشماره توجه شود. در صورتیکه پیام بدون سرشماره تایید شده و از طریق شماره‌های شخصی بود؛ به سرعت باید این پیام بدون ورود به لینک پاک شود.
آرسنال که امسال تابستان نتوانست لوکاس پاکتا، هافبک برزیلی لیون، را به خدمت بگیرد در ماه ژانویه برای خرید او اقدام خواهد کرد.
آرسنال که امسال تابستان نتوانست لوکاس پاکتا، هافبک برزیلی لیون، را به خدمت بگیرد در ماه ژانویه برای خرید او اقدام خواهد کرد.
شب گذشته حمیدرضا دهقانی سفیر ایران در قطر درباره ارسال «پاکت» پاسخ برجامی ایران به اتحادیه اروپا منتشر کرد.
سرانجام جدیدترین گزارش مسکن بانک مرکزی پس از چند روز وقفه منتشر شد؛ گزارشی که از بازگشت روند افزایشی تورم بازار مسکن حکایت دارد. این در حالی است که با گذشت چندین ماه از فعالیت دولت سیزدهم، متقاضیان مسکن، همچنان چشم انتظار رونمایی از واحد‌های نهضت ملی مسکن هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ