مشاور مالی محمد شیاع السودانی، نخست وزیر این کشور، به مجموع بدهی های این کشور اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران و عراق در حالی امروز مقابل هم قرار می‌گیرند که از نظر بازی‌های رو در رو حریف نسبت به ایران برتری دارد.
نخست وزیر عراق از پرداخت یک میلیارد و ۸۴۲ میلیون یورو از بدهی‌های گازی کشورش به ایران خبر داد.
رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اصلی‌ترین مشکلات ایران در بحث دریافت پروانه حرفه‌ای را مشخص کرد.
رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اصلی‌ترین مشکلات ایران در بحث دریافت پروانه حرفه‌ای را مشخص کرد.
سفیر ایران گفت: عراق روزانه ۴۵ میلیون متر مکعب گاز برای استفاده در نیروگاه‌های برق وارد می‌کند، بدهی‌های وزارت برق عراق به ایران نزد یک بانک عراقی پرداخت می‌شود، اما به دلیل تحریم‌های ظالمانه نمی‌تواند این مبالغ را به ایران بدهد، اما اکنون تلاش‌هایی برای آزادی این اموال درحال انجام است.
یک روز قبل از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به دست گروهک تروریستی منافقین در چهارراه سرچشمه تهران و شش روز بعد از شهادت دکتر مصطفی چمران به دست بعثی‌های عراقی در جبهه‌های جنوب، ترور آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای به دست گروهک تروریستی رهروان فرقان عملیاتی شد. بمب دستیِ جاساز شده در رادیوی ترانزیستوری روی میز منفجر شد و نماینده امام خمینی در شورای عالی دفاع غرق خون روی زمین افتاد.
وی در مورد درخواست امیرقلعه‌نویی برای بازی‌های دوستانه با تیم‌های قوی‌تر گفت: این کار در حال انجام شدن است. قهرمانی تیم ملی بزرگسالان در تورنمنت کافا را تبریک می‌گویم. حدود ۱۶ سال بود که در یک تورنمنت قهرمان نشده بودیم. همین که قهرمان کافا شدیم مهم است. در تورنمنت غرب آسیا که دیدارهای دوستانه بود تیم امید ما در فینال مقابل عراق در ضربات پنالتی شکست خورد و اما به خاطر همین بازی دوستانه عراقی‌ها تا صبح شادی کردند.
سخنگوی وزارت برق عراق اعلام کرد که این وزارت تمام بدهی‌های گازی ایران به مبلغ ۱۱ تریلیون دینار را پرداخت کرده است.
وزیر برق عراق از پرداخت تمام بدهی‌های گازی ایران خبر داد.
وزیر برق عراق اعلام کرد که این کشور همه بدهی‌های گازی معوقه خود به ایران را پرداخت کرده است.
خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع آگاه در وزارت امورخارجه عراق گزارش داد که بغداد می‌تواند با مجوز آمریکا بخشی از بدهی‌های خود به ایران بابت خرید گاز و برق را پرداخت کند.
تیم‌های ملی فوتسال عراق و برزیل در دیدارهای دوستانه برابر حریفان خود به پیروزی پرگل رسیدند و آرژانتین مقابل کاستاریکا متوقف شد.
بازی‌های خوب صفا هادی، هافبک تراکتور، باعث شده که دوباره در عراق بحث دعوت او به تیم ملی مطرح شود.
بعد از جنجال اخیر تحریف نام خلیج فارس از سوی کشور عراق در بازی‌های اخیر جام خلیج فارس و تاکید اینفانتینو رئیس فیفا در بکار بردن نام خلیج عربی، ارسلان مطهری ستاره استقلال با انتشار یک استوری نوشت: خلیج همیشگی پارس.
مشاور مالی نخست وزیر عراق، ضمن اعلام اینکه بدهی خارجی موثر عراق که باید از سال جاری میلادی بازپرداخت شود نیز فراتر از ۲۰ میلیارد دلار نیست تا مجموع بدهی های داخلی و خارجی نزدیک به ۷۰ میلیارد دلار برآورد شود، تاکید کرد که این مبلغ تنها درصد ۳۰ تا ۳۵ درصد تولید ناخالص داخلی کشورش را تشکیل می دهد و درصد بسیار مطمئنی در مقایسه با نرخ استاندارد بین المللی ۶۰ درصد به شمار می آید.
پیام میزبانی بصره در شرایطی در بین کشور‌های دنیای در حال دست به دست شدن است که ایران به عنوان یکی از امن‌ترین و ثروتمندترین کشور‌های منطقه سال‌های زیادی است که از گرفتن یک میزبانی مهم در بازی‌های فوتبال در سطح آسیا عاجز مانده است. از آن بدتر اینکه درست در همین روز‌ها که ورزشگاه معروف شهر بصره پر از تماشاگر می‌شود، فدراسیون فوتبال و شورای تأمین استان‌های ایران بازی‌های لیگ برتر را بدون حضور تماشاگران برگزار می‌کنند
معاون ابومهدی از لحظه شهادت حاج قاسم روایتی تعریف کرد و گفت: در میان پیکر شهدا هر چه گشتم اثری از حاج قاسم نبود. کمی دورتر دست حاجی را وقتی دیدم دنیا روی سرم خراب شد بچه‌های عراقی منتظر بودن بگویم این دست حاج قاسم نیست. ترسیدم حتی به دست حاجی تعرض کنند و گفتم این تکه‌ای از قرآن است و آنرا برداشتم به داخل ماشین خودم بردم.
وزیر نیرو گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته بدهی‌های مختلف دولت از جمله بدهی‌های بانکی و مطالبات صاحبان صنعت برق را تسویه خواهیم کرد.
صاحبخانه وینفرد شفر، سرمربی پیشین استقلال، هم توانست در یک سال گذشته با دریافت حکم قضایى طلب خودش را زنده کند و ۱۹۸ میلیون تومان از حساب استقلال برداشت کند. هر چند این مبلغ در مقایسه با سایر مبالغ مطرح شده، قابل توجه نبود
علت این حملات، تحرکات گروه‌ها و گروهک‌های تجزیه‌طلب در ناآرامی‌های روزهای اخیر در ایران، عبور از مرزها و مورد حمله قرار دادن برخی پایگاه‌های مرزی اعلام شده است. پیش‌تر و در برهه‌های مختلف نیز مناطقی از اقلیم کردستان عراق هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار گرفته بود.
چندسال است که خانم‌ها با عزت و احترام به استادیوم‌ها می‌آیند و بازی‌های تیم ملی فوتبال را می‌بینند. حتی بازی ایران و عراق شب‌هنگام برگزار شد، ولی برای تردد خانم‌ها اتوبوس گذاشتیم و ورودی مستقل و خوبی داشتند.
سخنگوی وزارت برق عراق گفت: پس از پرداخت بدهی‌های گازی به ایران میزان واردات گاز به ۴۵ میلیون متر مکعب رسید، اما نیاز فعلی ما به گاز ۵۰ تا ۵۵ میلیون متر مکعب است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا فرمت صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت های ۲۰۲۷ آسیا را تشریح کرد.
عراق از بازی‌های اسلامی در ترکیه انصراف داد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ