عقیل کعبی پیوستنش به صنعت نفت آبادان را تکذیب می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید در سال اول به دنبال حفظ تیم در لیگ برتر هستند.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
مدیر کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان درباره استعفای رسانه‌ای سرپرست باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه کرد.
همچنین کربی اظهار کرد: بایدن به زودی از نتانیاهو برای حضور در کاخ سفید دعوت خواهد کرد اما تاریخ این سفر هنوز نامشخص است.
دبیر فدراسیون جودو، گفت: بازیهای بین المللی نوروز با توجه به دوری از مسابقات بین المللی، فرصتی طلایی نصیب بانوان‌جودوکا کرده است.
مدیرعامل جدید باشگاه فولاد خوزستان از تعامل با کادر فنی قبلی برای فسخ قرارداد خبر داد.
مربی تیم فولاد خوزستان می گوید 7 بازیکن خارجی تیم الفیصلی عربستان بسیار خطرناک و تاثیرگذار هستند.
کربی گفت: ارزیابی‌های صورت گرفته بر اساس اطلاعاتی است که ایالات متحده از تصاویر این سه شیء به دست آورده است چرا که هنوز لاشه این اشیاء پرنده پیدا نشده است.
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز به شمار پرتعداد افرادی پیوست که پس از پایان دیدار جنجالی فولاد آره‌نا با عصبانیت مواضع‌اش را مطرح کرد.
عقیل کعبی که دوباره به تمرینات نفت مسجد سلیمان برگشته، انگیزه زیادی دارد تا نیم فصل اول را جبران کند و به ماندن تیمش در لیگ کمک کند.
مدافع نفت مسجدسلیمان که توسط ابراهیم اشکش از این تیم کنار گذاشته شده بود، به تمرینات نفت بازگشت.
نفت مسجدسلیمان بدترین روزهای خود را در لیگ برتر سپری می‌کند و می‌توان گفت این تیم در بحران فرو رفته است.
جوان‌ترین عضو تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 ابوالفضل جلالی با 24 سال سن است.
حجت الاسلام کعبی عنصر چهارم جهاد را فرمان‌برداری از رهبری الهی دانست و گفت: رهبر الهی خواه رسول‌الله باشد و خواه ائمه اطهار باشند و خواه در عصر غیبت ولی فقیه باشد بنابراین اگر هر کدام از این عناصر چهارگانه رعایت نشود جهاد فی سبیل الله نخواهد بود.
آیت الله کعبی عنصر چهارم جهاد را فرمان‌برداری از رهبری الهی دانست و گفت: رهبر الهی خواه رسول‌الله باشد و خواه ائمه اطهار باشند و خواه در عصر غیبت ولی فقیه باشد بنابراین اگر هر کدام از این عناصر چهارگانه رعایت نشود جهاد فی سبیل الله نخواهد بود.
فولاد روزهای خوبی را در لیگ برتر طی هفته‌های گذشته دنبال نکرده اما حسین کعبی ترجیح می‌دهد در شرایط فعلی در خصوص شرایط این تیم به صحبت نپردازد.
فولاد روزهای خوبی را در لیگ برتر طی هفته‌های گذشته دنبال نکرده اما حسین کعبی ترجیح می‌دهد در شرایط فعلی در خصوص شرایط این تیم به صحبت نپردازد.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز در واکنش به سخنان «جان کربی» هماهنگ‌ کننده ارتباطات شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد: توافق هسته ای هنوز قابل دسترس است.
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس، تاکید کرد: هنوز گزارش کتبی و رسمی پزشکی قانونی در خصوص پرونده فوت مهسا امینی به دست مجلس نرسیده است.
هماهنگ‌کننده ارتباطات شورای امنیت ملی آمریکا روز پنج‌شنبه در گفت‌وگویی با خبرنگار فاکس‌نیوز با تاکید بر اینکه دولت بایدن هرگز به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای نمی‌دهد، عنوان کرد به باور رئیس جمهوری ایالات متحده حل مشکلات خاورمیانه با هسته‌ای شدن ایران آسان‌تر نمی‌شود و «دیپلماسی» هنوز بهترین راه جلوگیری از آن است.
جوکار گفت: قرار بود امروز گزارش کمیته در صحن مجلس قرائت شود، اما با توجه به اینکه گزارش کتبی و رسمی پزشکی قانونی هنوز به دست ما نرسیده است، نتوانستیم گزارش نهایی را به صحن ارائه کنیم.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: هنوز گزارش کتبی پزشکی قانونی درباره مهسا امینی به مجلس ارائه نشده است، به همین دلیل ما گزارش خود را به صحن نداده ایم.
مدافع خوزستانی نفت مسجد سلیمان می گوید جزو معدود تیم های هستند که به معنای واقعی فوتبال بازی می کنند.
فولاد در یک دیدار دراماتیک‌موفق شد تا سپاهان را در اصفهان با تک‌گل آیاندا پاتوسی شکست بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ