دبیر فدراسیون جودو، گفت: بازیهای بین المللی نوروز با توجه به دوری از مسابقات بین المللی، فرصتی طلایی نصیب بانوان‌جودوکا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید در سال اول به دنبال حفظ تیم در لیگ برتر هستند.
آیت‌الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت که در مدل شورای قانون اساسی و دادگاه قانون اساسی ممکن است در تصویب قوانین عادی نقض قانون اساسی صورت بگیرد اما در مدل شورای نگهبان از نقض قانون اساسی و همچنین شرع جلوگیری می‌شود.
اهواز - عقیل کعبی بازیکن فصل گذشته تیم نفت مسجدسلیمان با عقد قراردادی رسمی به تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر پیوست.
عقیل کعبی با عقد قراردادی رسمی در لیگ بیست و سوم با پیراهن استقلال خوزستان بازی خواهد کرد.
مدیرعامل جدید باشگاه فولاد خوزستان از تعامل با کادر فنی قبلی برای فسخ قرارداد خبر داد.
مربی تیم فولاد خوزستان می گوید 7 بازیکن خارجی تیم الفیصلی عربستان بسیار خطرناک و تاثیرگذار هستند.
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز به شمار پرتعداد افرادی پیوست که پس از پایان دیدار جنجالی فولاد آره‌نا با عصبانیت مواضع‌اش را مطرح کرد.
عقیل کعبی که دوباره به تمرینات نفت مسجد سلیمان برگشته، انگیزه زیادی دارد تا نیم فصل اول را جبران کند و به ماندن تیمش در لیگ کمک کند.
مدافع نفت مسجدسلیمان که توسط ابراهیم اشکش از این تیم کنار گذاشته شده بود، به تمرینات نفت بازگشت.
عقیل کعبی پیوستنش به صنعت نفت آبادان را تکذیب می کند.
عقبل کعبی به اتهام شرط‌بندی و تبانی توسط بازیکنان نفت مسجدسلیمان پاسخ داد.
نفت مسجدسلیمان بدترین روزهای خود را در لیگ برتر سپری می‌کند و می‌توان گفت این تیم در بحران فرو رفته است.
عقیل کعبی،میلاد باقری و مجتبی مقتدایی بعد از بازی سپاهان با اعلام عدم نیاز در اختیار باشگاه قرار گرفتند.
آیت الله کعبی با اشاره به حکم در قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲ تصریح کرد: حکم محاربه شامل کسانی است که ارعاب و تخریب اموال عمومی را انجام می‌دهند و با اعمال شان امنیت جامعه را مختل می‌کنند حتی اگر منجر به قتل هم نشوند، اما به نفس اینکه امنیت و آرامش را مختل کنند و مردم را به قصد جان، مال و ناموس بترسانند را شامل می‌شود.
جوان‌ترین عضو تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 ابوالفضل جلالی با 24 سال سن است.
حجت الاسلام کعبی عنصر چهارم جهاد را فرمان‌برداری از رهبری الهی دانست و گفت: رهبر الهی خواه رسول‌الله باشد و خواه ائمه اطهار باشند و خواه در عصر غیبت ولی فقیه باشد بنابراین اگر هر کدام از این عناصر چهارگانه رعایت نشود جهاد فی سبیل الله نخواهد بود.
آیت الله کعبی عنصر چهارم جهاد را فرمان‌برداری از رهبری الهی دانست و گفت: رهبر الهی خواه رسول‌الله باشد و خواه ائمه اطهار باشند و خواه در عصر غیبت ولی فقیه باشد بنابراین اگر هر کدام از این عناصر چهارگانه رعایت نشود جهاد فی سبیل الله نخواهد بود.
فولاد روزهای خوبی را در لیگ برتر طی هفته‌های گذشته دنبال نکرده اما حسین کعبی ترجیح می‌دهد در شرایط فعلی در خصوص شرایط این تیم به صحبت نپردازد.
فولاد روزهای خوبی را در لیگ برتر طی هفته‌های گذشته دنبال نکرده اما حسین کعبی ترجیح می‌دهد در شرایط فعلی در خصوص شرایط این تیم به صحبت نپردازد.
نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری گفت: ما با آن دسته از آشوب گرانی که ادعا می کنند فریب خوردند و یا جو زده شدند باید با رویکرد رحماء بینهم برخورد کنیم و ضمن گرفتن تعهد کتبی و مستند از آنها که دیگر در چنین صحنه هایی حضور پیدا کنند آنها را آزاد کنیم.
آیت الله عباس کعبی ضمن ضروری دانستن اینترنت ملی، تقویت شبکه ملی اطلاعات و حاکمیت در فضای مجازی اظهار کرد: داستان مهسا امینی بهانه است و دشمنان این نظام به دنبال براندازی حکومت و انقلاب اسلامی ایران هستند و هر روز یک مسئله‌ای را برای از بین بردن اقتدار و امنیت مردم بهانه می کنند.
استقلال ملاثانی به لطف گل دقیقه 92 کعبی، روند نباختن هایش را به 28 دیدار متوالی رساند.
مدافع خوزستانی نفت مسجد سلیمان می گوید جزو معدود تیم های هستند که به معنای واقعی فوتبال بازی می کنند.
فولاد در یک دیدار دراماتیک‌موفق شد تا سپاهان را در اصفهان با تک‌گل آیاندا پاتوسی شکست بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ