گلر سپاهان می گوید در هر تیمی حضور داشته رقابت با یک گلر درجه یک را تجربه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار، ستاره تازه وارد الهلال، تاکید کرد که آمده تا در این تیم تاریخ ساز شود.
زندان رجایی‌شهر، با نام قدیمی گوهردشت، پیش از انقلاب ساخته و پس از آن تکمیل شد؛ زمین زندان رجایی‌شهر حدود ۶۰هکتار است و با اینکه دیروز مسئولان قضایی از اعلام تعداد زندانیان آن، شانه خالی کردند، اما گفته می‌شود حدود ۸ تا ۱۲ هزار زندانی در این زندان، زندانی بوده‌اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در چهار ماه سال جاری بیش از ۳ میلیون تن کالای اساسی از بندر امام خمینی(ره) جابجا شد.
دکتری جامعه شناسی فرهنگی با اشاره به گام‌های جا مانده مجلس گفت: مساله حجاب پس از چهل سال هنوز تنهاست.
همه جا رفتم که شاید کسی کمکم کند، ولی هیچ تأثیری نداشت و برای اینکه شیمی درمانی می‌شوم و نتوانسته‌ام مواد غذایی مغذی بخورم، بنیه‌ام تحلیل رفته و حتی فرزندانم به من سر نمی‌زنند. با اینکه می‌دانستند عمل جراحی شده‌ام و نمی‌توانم برای خودم غذا درست کنم، مرا طرد کردند و حتی یک زنگ به من نمی‌زدند که مبادا از آن‌ها کمک بخواهم و دیگر چاره‌ای جز خودکشی ندیدم.
با وجود رد پیشنهاد اصلاح شده النصر احتمال اینکه حکیم زیاش در عربستان فوتبال خود را ادامه دهد وجود دارد.
بازی بزرگداشت خوان رومن ریکلمه، اسطوره باشگاه بوکاجونیورز، تحت الشعاع حضور لیونل مسی قرار گرفت.
لیونل مسی تاکید کرد پی‌اس‌جی را انتخاب کرده چون رفقایش در این تیم بوده‌اند و در ابتدا برای جا افتادن در شهر و تیم خیلی سختی کشیده است.
لیونل مسی به کیلیان امباپه توصیه کرده به یک باشگاه خاص ملحق شود و تاکید کرده، هر جا می‌روی، سراغ یک پروژه برنده برو.
امیر قلعه‌نویی درخواست کرد که یک ورزشگاه ۵۰ هزار نفری در کنار استادیوم آزادی ساخته شود.
ناتینگهام فارست، منچسترسیتی را به قهرمانی رساند. عنوانی که رسیدن به آن برای پپ گواردیولا عادی شده، حتی اگر بازی نکنند.
سرمربی آرسنال می‌تواند جوان‌ترین سرمربی قهرمان تاریخ لیگ برتر باشد.
وزارت راه و شهرسازی، تعداد مسافران جابه جا شده در سطح کشور توسط حمل و نقل عمومی در ۱۸ روز طرح نوروزی (۲۴ اسفند تا سیزدهم فروردین) را ۱۳ میلیون نفر اعلام کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری از جابه جایی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر نوروزی از ۲۴ اسفند سال گذشته تا تاریخ یازدهم فروردین امسال، خبر داد.
محمدرضا بیک یکی از جا مانده های لیست تیم‌ملی والیبال ایران‌ بود.
آقای مجومدار درخصوص ارتباطش با بادکنک هایش گفت: «آن‌ها از طریق رویا‌ها و تله پاتی با من صحبت می‌کنند. بادکنک‌ها باید آزادی و فرصت دیدن جهان را داشته باشند و به همین دلیل است که من با آن‌ها همه جا می‌روم.»
علی فراقی گفت: در حال حاضر نقدینگی فقط توانایی آن را دارد که کوچک‌تر ها و تک سهم هارا جا به جا کند.
شهاب‌سنگ‌ها، خرده‌سنگ‌هایی هستند که از اجرام بزرگتری مانند دنباله‌دار‌ها یا سیارک‌ها جدا شده‌اند. گمان می‌رود سیارک‌ها و دنباله‌دار‌هایی که از قسمت‌های بیرونی منظومه شمسی آمده‌اند، ممکن است پس از برخورد، آب را روی زمین در حال تولد به جا گذاشته باشند.
یک جنگنده اف-۳۵ ارتش آمریکا با بسته شدن به یک خودروی یدک کش در حال انتقال به آشیانه بود که ناگهان قسمت جلوی آن از جا در می‌رود و هواپیما در باند پایگاه هوایی کادینا روی زمین می‌افتد.
ماجرای نرخ دارو مانند فنری بود که طی حدود ۲۰ سال آن را دولت‌ها نگه داشته بودند و اجازه بالا رفتن به آن نمی‌دادند، اما همه می‌دانستند که این فنر دیر یا زود از جا در می‌رود.
کارگری که روایت او را در این گزارش مطرح کردیم، می‌گوید: هیچ تلفنی برای ثبت شکایت وجود ندارد. شماره‌ی ۲۵۰۰ اشتباه است. هیچ اداره کاری هم پاسخگو نیست. با هرجا تماس می‌گیریم و به هر جا می‌رویم پاسخ سر بالا می‌دهند. خودشان می‌دانند دست کارگر برای رسیدن به حقوقش، به جایی بند نیست و راهی برای شکایت ندارند، برای همین هیچ ضرورتی هم برای پاسخگویی نمی‌بینند…
مرد جوانی با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت: چند وقتی می‌شود که از همسرم جدا شدم و با دخترم در شهرک غرب زندگی می‌کنم، اما روز گذشته همسرم به خانه مراجعه کرد و هنگامی که در خانه حضور نداشتم، دخترم را ربود.
سخنگوی قوه قضائیه توضیحاتی را در خصوص برخورد قوه قضاییه با چهره های سرشناس که مردم‌ را به آشوب دعوت می کردند،ارائه داد.
زن جوان گفت: مشکل اینجاست که همسرم مدام به سفر کاری می‌رود و من دوست ندارم میلاد بدون من سفر کاری برود، من دلم میخواد هر جا که میره منم با او برم. میلاد آنقدر مهربان و خوش اخلاق است که هر کسی سریع جذب او می‌شود و من نمی‌توانم اجازه بدهم او تنها جایی برود به همین خاطر ترجیح می‌دهم از او طلاق بگیرم و جدا زندگی کنم تا اینکه مدام فکر کنم که زنان و دختران دیگری جذب او می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ