فرمانده کل ارتش گفت: تعاملات با دیگر کشورها به‌منظور تحقق اهداف اسلام و سربلندی ملت‌ها و ارتش‌های منطقه را مفید می‌دانیم و به همین دلیل برای توسعه این تعاملات، اراده‌ای قوی وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم بزرگداشت روز خبرنگار صبح امروز با حضور امیر سرتیپ حاتمی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش در سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد.
اهواز- فرمانده ارشد آجا در جنوب غرب کشور گفت: نگهداری، ثبت و ضبط اسناد ارتش در دوران دفاع مقدس و جنگ، باعث جلوگیری از تحریف واقعیت‌های این دوران می‌شود.
فرمانده کل سپاه با صدور پیامی بازگشت غرورانگیز دریادلان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی آجا از ماموریت شکوهمند دریانوردی در پهنه گیتی را تبریک گفت.
اهواز - دانشجویان دانشگاه‌های افسری امام علی (ع)، شهید ستاری، امام خمینی (ره)، فارابی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) از یادمان شهدای هویزه دیدن و با شهدا تجدید میثاق کردند.
به منظور ایجاد تعامل و ارتباط در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) تفاهم‌نامه همکاری امضا شد.
شاهرود- فرمانده ارشد آجا در استان سمنان بابیان اینکه ساختار و تجهیزات به روز ارتش خنثی کننده توطئه دشمنان است، گفت: ارتش برای برقراری امنیت در خدمت مردم است.
دومین جشنواره دوسالانه طرح‌های فرهنگی مصباح با حضور فرمانده کل ارتش در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد.
سرپرست سازمان توسعه فعالیت بدنی فدراسیون ورزش های همگانی از اعلام آمادگی سازمان تربیت بدنی آجا جهت شرکت در مسابقات مینی فوتبال محلات کشور خبر داد.
یگان‌های نمونه بهداری رزمی سپاه، ارتش و فرماندهی انتظامی، چهارشنبه، رزمایش بزرگ امداد تخصصی و امدادی بین بیمارستانی نیروهای مسلح را در شمال شرق کشور برگزار می‌کنند.
بهره‌گیری از تجهیزات و تسلیحات بومی در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ از نقاط قوت آن است، تجهیزاتی که با جهاد متخصصان جوان در ارتش، وزارت دفاع، شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر مراکز علمی به دست آمد.
عملیات ترکیبی نیروی های زمینی و دریایی آجا
عملیات آب خاکی و بیچینگ در رزمایش مشترک ذورالفقار آجا
اجرای عملیات شبانه دفاع ساحلی در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ آجا
اختتامیه دومین دوره کارگاه مشاوره ای تخصصی ازدواج ویژه کارکنان مجرد آجا با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز برگزار شد.
فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش تربیت فرماندهان آینده ارتش را محور فعالیت دافوس آجا دانست و از برقراری تعامل علمی با ۸ کشور دنیا خبر داد.
دوازدهمین جشنواره مالک اشتر اشراف فرماندهی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور رئیس این سازمان و معاون هماهنگ‌کننده آجا برگزار شد.
سرهنگ کتیبه گفت: شهید نامجو حتی یک شانه تخم‌مرغ هم به خانه‌اش نبرد. اتومبیل او یک فولکس قدیمی بود، در صورتی که در دانشکده، اتومبیل‌های شورلت و بنز بود که وی هیچ‌کدام از آنها را سوار نشد.
مراسم وداع با شهید تازه تفحص شده ارتش «محرم پرستار منصوری» با حضور فرماندهان نیروی زمینی ارتش و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
ارتش چند سالی است که با ورود جدی به حوزه پهپادی، قدرت‌افزایی خود در این عرصه را آغاز کرده و در این چند سال آن را افزایش داد و به یک قدرت اثرگذار در این حوزه راهبردی تبدیل شده است.
توضیحات امیر محمد یوسفی خوش قلب معاون عملیات پدافند هوایی آجا درباره پهپادهای بومی ایرانی را مشاهده می‌کنید.
تیمی از ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در مسابقات بین المللی نظامی روسیه ۲۰۲۲ در رشته تخصصی «محیط امن» وارد کشور ازبکستان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ