روز دوم مسابقات تنیس دیویس کاپ با یک برد و یک باخت نمایندگان ایران برابر عربستان همراه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقدم‌فر گفت: جریان‌های سیاسی که سرمایه‌های اجتماعی خود را از دست داده‌اند، امروز با بحران هواداران معترض روبه‌رو هستند و بیش از آنکه به‌دنبال رقابت باشند که در آن خواهی نخواهی پیروزی و شکست وجود دارد به‌دنبال ایجاد یک بازی دو سر برد برای خود و دو سر باخت برای نظام یعنی «کاهش مشارکت» هستند.
روز دوم مسابقات تنیس دیویس کاپ با یک برد و یک باخت نمایندگان ایران برابر عربستان همراه بود.
نکته درخور توجه اینکه تیم ملی والیبال جوانان ایران تنها تیم ایران است که در یک رشته گروهی در آسیا بدون باخت و در جهان با هشت برد متوالی قهرمان شده است.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال مقابل هلند و در دیداری که بیش از دو ساعت به طول انجامید شکست خورد.
آخرین شب پنجمین هفته لیگ برتر والیبال ساحلی با برگزاری 10 دیدار و یک گلدن ست پیگیری شد تا تیم پارس جنوبی با 9 برد و بدون باخت در صدر جدول قرار گیرد.
استیون بوکت خم شد تا یک بچه گربه ۹ ماهه به نام هندریکس را نوازش کند، سپس چاقویی را از کوله پشتی‌اش برداشت و به او ضرباتی را وارد کرد. هندریکس گریخت و استوارت مونتگومری، صاحب هندریکس، او را در حالی که خونریزی شدیدی داشت نزد دامپزشک برد، اما هندریکس بر اثر جراحات وارده جان باخت. با توجه به این تصاویر، گزارشی مبنی بر حیوان‌آزاری به دفتر پلیس ارائه شد.
سپاهان با شکست امشب در تبریز، جدال قهرمانی در لیگ را به اوج حساسیت رساند. استقلال حالا هم امتیاز زردپوشان است و پرسپولیس با یک امتیاز اختلاف در تعقیب آنهاست
تیم تنیس زیر ۱۴ سال دختران ایران در مرحله مقدماتی جهانی در منطقه آسیا و اقیانوسیه، نتیجه دیدار برابر کره جنوبی و تایلند را واگذار کرده و مقابل نپال صاحب برتری شدند.
تیم تنیس زیر ۱۴ سال دختران ایران در مرحله مقدماتی جهانی در منطقه آسیا و اقیانوسیه، نتیجه دیدار برابر کره جنوبی و تایلند را واگذار کرده و مقابل نپال صاحب برتری شدند.
محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با کارنامه‌ای روشن از مصاف برابر مربیان خارجی تا ساعاتی دیگر باید تیمش را به مصاف تراکتور خمس بفرستد.
کاپیتان پیشین تیم پرسپولیس با اشاره به نتایج فصل جاری سرخ پوشان گفت: وقتی شما وارد یک دوره از مسابقات متوالی می شوید، باید دو جنبه برد و باخت را با هم مقایسه کنید.
نیان الکترونیک در ادامه روند خوب خود در بازی‌های خانگی این بار مس رفسنجان را از پیش رو برداشت.
هورسان رامسر در جدالی یک طرفه ایفاسرام اردکان را شکست دهد.
آرژانتینی ها در ادوار جام جهانی، رکورد عالی پنج برد و یک باخت در ضیافت پنالتی ها را به ثبت رسانده اند.
ششمین حضور ایران در جام جهانی با دو باخت و یک برد بازهم به صعود منجر نشد تا با وجود نمایشی خوب طی دو بازی آخر، بهترین نتیجه از نظر امتیازی رقم نخورد.
در جریان سومین روز رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان جهان ۲۰۲۲ اسپانیا، نمایندگان ایران یک برد و یک باخت کسب کردند.
تیم بسکتبال سه نفره زیر ۱۷ سال پسران در مرحله مقدماتی مسابقات کاپ آسیا صاحب یک برد و یک باخت شد.
پرسپولیس در یکی از سخت ترین زمین‌های پیش رو با پیروزی و حفظ صدرنشینی به پیشواز تعطیلات فیفا دی رفت
تیم ون پارس در هفته سوم بازی ها به اولین برد دست یافت و اولین گل در این رقابت ها را به ثمر رساند.
نمایندگان پدل کشورمان در مسابقات جهانی این رشته، در مصر به یک پیروزی دست یافتند و متحمل یک شکست شدند.
آخرین بازی هفته چهارم لیگ برتر، بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید تا آلومینیوم و مس رفسنجان امتیازات را تقسیم کنند.
استقلال برای کسب سومین برد متوالی خود باید از سد نفتی بگذرد که در مسجد سلیمان صاحب یک برد و یک باخت شده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال نتوانست شروع خوبی در لیگ بیست و دوم داشته باشد گفت: باخت این تیم برابر سپاهان تجربه خوبی برای آبی پوشان خواهد شد.
تیم فوتبال خاتون بم به عنوان نماینده ایران در قهرمانی باشگاه‌های آسیا در دو دیدار دوستانه یک برد و یک باخت به دست آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ