یکی از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال تاکید کرد جنگ پشت پرده انتخابات این فدراسیون از چیزی که دیده می شود شدیدتر است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افرادی می‌توانند در صدا و سیما مخاطب جذب می‌کنند که مخاطبان آنان را قبول داشته باشد، به این افراد علاقه‌مند باشد و مایل باشند تصویر و صدای این افراد را ببینند و بشنوند. نمی‌توان با سلیقه مخاطبان وارد جنگ شد. این که صدا و سیما یک مجری یا چهره را در تلویزیون آورده و سعی کند به زور به مخاطب تحمیل کند، جواب نمی‌دهد. مخاطبین در چنین شرایطی به جای جذب شدن به برنامه‌های صدا و سیما، از این سازمان دور می‌شوند
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه کشور ما موفق شده تحریم ها را پشت سربگذارد، گفت:در آینده نیز حتما با حمایت نخبگان، جنگ رسانه ای، جنگ های اقتصادی نوین و ترکیبی را حتما می توانیم پشت سر بگذریم.
با ادامه پافشاری کابینه رژیم صهیونیستی بر کاهش اختیارات دیوان قضایی، منابع عبری فاش ساختند که نتانیاهو در جریان بستری شدن چند ساعته در بیمارستان با یوآف گالانت بر سر اصلاحات مشاجره کرده است.
اگر روسیه قبل از آغاز جنگ اوکراین چنین موضعی در قبال جزایر سه‌گانۀ خلیج فارس اتخاذ می‌کرد، موضعش نهایتا با اعتراض وزارت خارجۀ ایران مواجه می‌شد. اما الان نه فقط موضعی علیه ایران، بلکه موضعی خلاف انتظار اتخاذ کرده است.
داستان جنگ زرگری میان میکل آرتتا و پپ گواردیولا برای اینکه آرسنال زودتر دکلان رایس را بخرد، درست از آب درآمد.
یک اسیرجنگی امدادگر اوکراینی در گفت‌وگوی تفصیلی با رسانه‌های روسی با افشاگری از واقعیت پشت پرده جنگ اذعان کرد که مقامات کی‌یف درباره تلفات جنگ دروغ می‌گویند؛ حجم تلفات بسیار بالا است.
رئیس جمهور روسیه در جریان سخنرانی برای نظامیان و نیروهای امنیتی این کشور گفت که سربازان روس در شورش اخیر، در شرایطی دشوار ایستادگی کردند.
بنیامین نتانیاهو در جریان بازدید از تجهیزات جنگی صنایع نظامی این رژیم با تکرار ادعای بی‌اساس خود ضد تهران به سیاست واشنگتن در توافق احتمالی با تهران تاخت.
دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی، پس از جنگ جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه شد؛ یعنی جانشین علی شمخانی فرمانده وقت این نیرو. آن‌ها تا سال ۱۳۷۶ و زمانی که شمخانی برای تصدی وزارت دفاع به کابینه محمد خاتمی رفت، با یکدیگر همکار بودند. در آن سال، احمدیان با حکم رهبری به فرماندهی نیروی دریایی سپاه منصوب شد. احمدیان تا تابستان ۱۳۷۹ در همین مسوولیت ماند و آن زمان تا سال ۱۳۸۶ رییس ستاد مشترک سپاه پاسداران شد.
با شرایط پیچیده‌ای که برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید انتخاب شده است، به نظر می‌رسد حضور مارکار آقاجانیان روی نیمکت این تیم قطعی باشد.
یک روزنامه آمریکایی با انتشار تحلیلی عنوان کرد که مقامات واشنگتن با مانع‌تراشی در مسیر برقراری صلح در یمن، شرایط را به سوی ازسرگیری جنگ در این کشور، سوق می‌دهند.
نهادهای سیاسی پاکستان، با یک وضعیت بغرنج روبرو هستند و دولت ائتلافی، تمایل دارد نشان دهد که زمینه برای برگزاری انتخابات مساعد نیست.
ساختمان موزه جنگ در ضلع شمال‌غربی مجموعه کاخ‌های باغشاه واقع شده و ساخت آن به بیش از ۱۶۰سال پیش، یعنی به دوره قاجاریه برمی‌گردد.
سرویس امنیت فدرال روسیه (اف‌اس‌بی) اعلام کرد که یک گروه نئونازی افراطی پشت پرده حمله به منطقه «بریانسک» بوده‌ است.
حسن جعفری نیم فصل خوبی را در پست وینگر راست تیم فوتبال مس رفسنجان پشت سر گذاشت.
وقتی حاج قاسم با موتور و روی پوشیده هنگام عملیات آزادسازی بین نیروهای مقاومت دیده شد!
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه از ابتدای انقلاب فتنه‌های متعددی را پشت سر گذاشته‌ایم گفت: فتنه اخیر به لحاظ عملیاتی بر یک محور متمرکز نبود و شاهد جنگی ترکیبی بودیم.
بنا بر گزارش ها، واشنگتن امیدوار است از آرامش زمستانی برای متقاعد کردن کیف و مسکو برای ورود به مذاکره و پایان جنگ استفاده کند.
روسیه و چین هر دو در رقابتی هستند تا آمریکا را در قابلیت‌های جنگ فضایی پشت سر بگذارند. روس‌ها بر این باورند که حذف چیزی که "عصای زیر بغل" فناوری می‌دانند می‌تواند نیرو‌های آمریکایی را از نظر روانی فلج کند و "زنجیره کشتار" را مختل کند. استراتژیست‌های چینی این فناوری‌های مخرب را "گرز قاتل" می‌نامند.
فرانسه در مالی چیزهای زیادی از دست داده و اخیراً با اخراج نظامیانش از این کشور آفریقایی، یک خلأ استراتژیک را بر جای گذاشته که در حال حاضر توسط اولین دشمن غرب یعنی روسیه، پر شده است.
شاید این ایده مورد علاقه توده هواداران فوتبال نباشد و اعتراض تماشاگران علیه سرمربی تیم را هم برانگیزد اما نکونام و فولاد با این روش توانستند مدعی عنوان قهرمانی را متوقف کنند.
جنگ تاج و ماجدی پشت دو خاکریز مجمع / دعوا سر چقدر پول و قدرت است؟
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: در صورتیکه مشترکان تلفن، صورتحساب یا هزینه‌های دوره‌ای خط خود را در سر رسید و یا مهلت تعیین شده پرداخت نکنند، خط آنها تخلیه می‌شود.
ما‌ها از احوال و جزئیات بیشتری از این شهید برخوردار بودیم، مقاومتش را در جنگ دیدیم، تمرکزش را بر خدا مشاهده کردیم، که این‌ها را اگر می‌شد نوشت و اگر انسان توانایی بیان می‌داشت یا توانایی قلم می‌داشت و این‌ها را ترسیم می‌کرد، قطعاً عده‌ای در دنیا پیدا می‌شدند و می‌گفتند این‌ها فرشته اند و بلکه بالاتر از فرشته.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ