عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی برای تصدی پست نایب رئیسی کمیته ملی المپیک نام‌نویسی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در خلال برگزاری نشست هیات رییسه فدراسیون انجمنهای ورزشی از سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا کشور تقدیر و تجلیل شد.
رئیس فدراسیون کبدی که ریاست کنفدراسیون آسیا را هم برعهده گرفته، در نشست امروز خود به شدت از وعده‌های وزیر قبلی ورزش انتقاد کرد.
رئیس فدراسیون کبدی که ریاست آسیایی این رشته را بر عهده دارد نسبت به بدعهدی‌ها و عدم حمایت‌ها بابت اختصاص ساختمانی به عنوان مقر آسیا انتقاد کرد.
اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی - محلی به علیرضا پسندیده برای ریاست چهارساله این فدراسیون رای دادند.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که به دلیل ناآمادگی چند استادیوم احتمال تاخیر در شروع لیگ برتر وجود دارد.
آرش میراسماعیلی که چند هفته قبل به دنبال ابهامات مالی به وجود آمده بود با حکم وزارت ورزش موقتا از مسئولیتش کنار رفته بود، با رفع تعلیق از سوی دادگاه در آستانه بازگشت به فدراسیون قرار گرفت.
آرش میراسماعیلی که به دلیل حواشی متعدد به صورت موقت از ریاست فدراسیون جودو کنار رفته بود، به اتاق خود در مجموعه ورزشی شهید شیرودی بازخواهد گشت.
محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال عزادار شد.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: تیم خوب و با انگیزه‌ای داریم و امیدواریم که در بخش تیمی بازی‌های آسیایی به مدال دست یابیم.
رئیس فدراسیون کبدی بااشاره به عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا که با نایب قهرمانی همراه بود،گفت: کبدی ایران با همه کشورها فاصله گرفته به جز هند که تیم دهمش هم با تیم اول آن فرقی ندارد.
رئیس فدراسیون کبدی بااشاره به عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا که با نایب قهرمانی همراه بود،گفت: کبدی ایران با همه کشورها فاصله گرفته به جز هند که تیم دهمش هم با تیم اول آن فرقی ندارد.
رئیس فدراسیون کبدی ایران برای نخستین بار به عنوان رئیس کنفدراسیون این رشته در آسیا انتخاب شد.
تبریز- هاشم کندی رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی با اکثریت آرا به عنوان سکاندار فدراسیون دوچرخه سواری ایران انتخاب شد.
تبریز- هاشم کندی رئیس هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی با اکثریت آرا به عنوان سکاندار فدراسیون دوچرخه سواری ایران انتخاب شد.
اعضای مجمع فدراسیون دوچرخه سواری رسول هاشم کندی را به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب کردند.
رسول هاشم کندی برای چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری انتخاب شد.
رئیس فدراسیون کبدی با اشاره به دو رویداد جهانی و آسیایی پیش روی این فدراسیون در مورد اقدامات انجام شده برای آنها توضیح داد.
رئیس فدراسیون کبدی گفت: ایران شانس اول ریاست کنفدراسیون کبدی آسیا است و مسئولان باید در این راه ما را کمک کنند، چرا که این یک مسئله ملی است.
رئیس فدراسیون کبدی گفت: من فکر می‌کنم باید از هر طریق ممکن شرایطی فراهم شود که انتخابات کمیته ملی المپیک به‌موقع برگزار شود.
هادی کردی طی حکمی از سوی رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به عنوان دبیر کمیته جودو فراکسیون منصوب شد.
نوری قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت : طراح صیانت ، ساکت ننشسته‌اند و حتما دارند کار می‌کنند و یک بخش از همان تفکرات و افراد در عمل اینترنت را دستکاری کردند
بانک ملت آمار عملکرد مالی خود را در فروردین ماه سال جاری منتشر کرد که بر اساس آن در اکثر شاخص های مهم، رتبه نخست را از آن خود کرده است.
قاتل مرد طلافروش به دار مجازات آویخته شد
فدراسیون فوتبال، دعوا بین رئیس موقت و سرمربی تیم ملی را دروغ خواند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ