افشین ناظمی، سرپرست تیم ملی جوانان می‌گوید تعدادی از باشگاه‌ها بازیکنان مدنظر صمد مرفاوی را به این تیم نداده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک بازیکن مصری با گلی که شگفت انگیز، شبیه به گلی که در دیدار فینال لیگ باشگاه‌های مصر به ثمر رساند، خاطرات خاطرات روبرتو کارلوس برزیلی را زنده کرد. محمد شکری بازیکن تیم فوتبال سرامیکا کلیوپاترا در دیدار مقابل تیم المصری پورت سعید از فاصله بیش از ۳۰ متری ضربه ایستگاهی را زد که توپ با قدرت در هوا چرخید و وارد دروازه شد. سال ۱۹۹۷، دو تیم ملی فرانسه و برزیل در قالب دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که روبرتو کارلوس با یک گل استثنایی دروازه فابین بارتز را باز کرد.
باشگاه‌های ایرانی در مجموع رقمی نزدیک به ۱.۵ میلیون دلار بابت داشتن بازیکن در ترکیب تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر از فیفا دریافت می‌کنند.
فیفا به باشگاه‌های ایرانی بابت داشتن بازیکن در ترکیب تیم ملی در جام‌جهانی قطر، چیزی نزدیک 1.5 میلیون دلار پرداخت خواهد کرد.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: خوشحالم مسیری که در جوانگرایی در تیم ملی آغاز شده، به باشگاه‌ها هم رفته است.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به شرایط روزهای نخست نقل و انتقالاتی و تلاش باشگاه‌ها برای تقویت تیم‌های خود، گفت: نیاز به شلوغ کاری و بزرگ‌نمایی برای جابجایی بازیکنان نیست.
هالک بازیکن ۳۷ ساله تیم فوتبال اتلتیکو مینیرو در دیدار مقابل کروزیرو، با یک ضربه ایستگاهی از نزدیکی میانه زمین گل فوق العاده‌ای به ثمر رساند. هالک که به فیزیک چشمگیرش معروف است و علیرغم رسیدن به سن ۳۷ سالگی هیچ افتی در فرم خود نشان نداده است. این دیدار با برتری یک بر صفر اتلتیکو مینیرو به پایان رسید و این در رده دوم جدول لیگ برزیل قرار گرفت. هالک پیش از این در تیم ملی برزیل و در باشگاه‌هایی مانند پورتوی پرتغال و سن پترزبورگ روسیه بازی کرده است. او با تیم ملی برزیل در سال ۲۰۱۳ قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شد.
سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد باشگاه‌ها باید بازیکنان امید خود را در اختیار تیم المپیک قرار بدهند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: باز هم می گویم عنایتی یکی از بهترین مربیان آینده فوتبال ایران می شود.
تیم هندبال سپاهان قبل از حضور در جام باشگاه‌های آسیا، بازیکن ملی پوش گیتی پسند را به خدمت گرفت.
گری نویل، مدافع سابق تیم ملی انگلیس و مفسر کنونی شبکه اسکای اسپورتس گفت، تصمیمات مالکان باشگاه‌ها در لیگ برتر، دیوانه‌وار شده است.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از این موضوع بسیار خوشحالم که باشگاه‌ها و تیم ملی در مسیر جوانگرایی قرار گرفته‌اند.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران می گوید برخی باشگاه‌ها بازیکنان اصلی تیم را سالم تحویل گرفتند و آسیب‌دیده تیم ملی بازگرداندند.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان هدایت تیم سپاهان را برعهده گرفت.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در شرایطی از مشکلات تحریم و پرداخت پول به مربی خارجی به عنوان دلیل گرایش به مربی داخلی برای تیم ملی یاد کرده است که چند باشگاه داخلی مشکلی در این زمینه ندارند.
یکی از خبرنگاران ورزشی بلژیک می‌گوید پیدا کردن توضیحی برای افت علی قلی‌زاده ملی‌پوش ایرانی باشگاه شارلوا سخت است و فعلا بحث انتقال او به باشگاه‌های دیگر مطرح نیست.
مربی تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان گفت: تعلیق جودو سبب کم رونق شدن فعالیت باشگاه‌ها و کمبود حریف تمرینی برای جودوکاران نابینا و کم بینا شده است، به طوری که جودوکاران فضای مشخصی برای پیگیری تمرینات خود ندارند.
یک بازیکن سرشناس دیگر به عنوان یار قرضی، پیکان را در جام باشگاه‌های جهان همراهی می‌کند.
سرمربی پرتغالی تیم ملی با نمایش نسخه‌ای جدید از خود به دنبال همان موفقیتی است که برای فوتبال ایران آرزوست.
تمرینات تیم ملی با تصمیم کی‌روش امروز به پایان می‌رسد و بازیکنان در اختیار تیم‌های باشگاهی خود قرار می‌گیرند.
تمرینات تیم ملی با تصمیم کی‌روش امروز به پایان می‌رسد و بازیکنان در اختیار تیم‌های باشگاهی خود قرار می‌گیرند.
16 بازیکنی که به برنامه ارزیابی فنی تیم ملی دعوت شده بودند به تمرینات باشگاهی اضافه خواهند شد.
تیم ملی فوتبال امید ایران به دلیل در اختیار نداشتن اغلب بازیکنان اصلی و عدم همکاری باشگاه‌ها از بازی های کشورهای اسلامی در ترکیه انصراف داد.
لجبازی باشگاه‌ها، تیم ملی امید را تعطیل کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ