در کابینه جدید کویت، احمد نواف الاحمد الصباح پسر امیر این کشور، بار دیگر به عنوان نخست وزیر و طلال خالد الاحمد الصباح معاون اول نخست وزیر و وزیر کشور تعیین شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری رسمی کویت (کونا) شامگاه امروز یکشنبه خبر داد امیر کویت با صدور فرمانی خطاب به نخست وزیر این کشور، دستور تشکیل کابینه را صادر کرد.
در میان ۱۷ وزیری که دولت جدید را تشکیل می‌دهند، دو وزیر یعنی مهمت نوری ارسوی و فخرالدین کوجا تنها کسانی بودند که در سمت خود باقی ماندند.
اردوغان هنگام معرفی اعضای کابینه خود، دوره جدید خدمت دولت در ترکیه را دوره خدمت برای تحقق اهداف جمهوری ۱۰۰ ساله ترکیه عنوان کرد و گفت: ترکیه امروز قوی‌تر از دیروز و دموکراسی ترکیه قوی‌تر از همیشه است.
سخنگوی ریاست‌جمهوری ترکیه در سخنانی اعلام کرد: اردوغان قرار است پس از تمدید تصدی خود، با همتای آمریکایی و سران فرانسه، اسپانیا و چندین کشور دیگر رایزنی کند.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: اولین تغییر در سازمان برنامه و بودجه میباشد، جناب آقای منظور به دلیل تخصص و سوابق مثبت عملکردی به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه انتخاب شدند.
سخنگوی دولت در خبر ساعت ۱۴ امروز تغییرات کابینه دولت را اعلام می‌کند.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در واکنش به تصمیم کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی مبنی بر مشروعیت بخشی به شهرک های جدید صهیونیستی اعلام کرد که مقابله با این تصمیم نیازمند اتحاد همه فلسطینیان است.
بنیامین نتانیاهو رهبر حزب لیکود برنامه‌های دولت جدید رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.
بنیامین نتانیاهو رهبر حزب لیکود برنامه‌های دولت جدید رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن تاکید بر تداوم مقاومت، رویکردهای کابینه جدید رژیم صهیونیستی را موجب تشنج اوضاع دانست.
روزنامه یسرائیل هیوم از اختصاص بودجه هنگفت برای توسعه شهرک‌سازی برای صهیونیست‌ها در کرانه باختری خبر داد.
همزمان با اعلام تشکیل کابینه جدید از سوی نتانیاهو در شرایطی که هنوز اسامی وزرای وی مشخص نشده، اعتراضات در جامعه صهیونیستی علیه نتانیاهو بار دیگر آغاز شد.
در روزهای اخیر موضوع تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو با توجه به احتمال ورود شخصیت های افراطی به آن، مورد توجه قرار گرفته است.
روزنامه گاردین در گزارشی به مناسب بیست و پنجمین انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی نوشت که کابینه جدید این رژیم افراطی ترین کابینه تاریخ خواهد بود.
عوامل مختلفی نظیر بی اعتمادی به سلامتی انتخابات موجب شده است این روزها چشم انداز چندان روشنی از سوی تحلیلگران و حتی ساکنین سرزمین های اشغالی برای عبور از این بن بست سیاسی دیده نشود.
منابع عراقی اعلام کردند که نخست وزیر مامور تشکیل کابینه عراق به دقت در حال بررسی اسامی معرفی شده برای کابینه قبل از جلسه فردای پارلمان است.
رسانه های عراقی به آخرین روند رایزنی ها درباره تشکیل کابینه اشاره و اسامی نامزدهای وزارتخانه ها را هم منتشر کرده اند.
سوناک در سخنانی در مقابل دفتر نخست‌وزیری بریتانیا وعده داد که کشور را متحد کند و اکنون پیش‌بینی‌ها حاکی است که کابینه او متشکل از همه جناح‌های حزب، در جهت پایان دادن به درگیری‌های داخلی و تغییرات ناگهانی سیاست‌هایی حرکت کند که سرمایه‌گذاران را به وحشت انداخته است.
منابع عراقی به آخرین روند تشکیل کابینه عراق اشاره کردند.
«سرجیو ماتارلا»، رئیس جمهوری ایتالیا، خانم «جورجیا ملونی» رئیس حزب راستگرای موسوم به «برادران ایتالیا» را مامور تشکیل دولت جدید این کشور کرد.
خبرگزاری رسمی کویت اعلام کرد که شیخ نواف الاحمد الصباح امیر این کشور کابینه جدید را معرف کرد.
جمال حسن از رهبران چارچوب هماهنگی عراق درباره اینکه سه وزیر دولت مصطفی الکاظمی، در کابینه محمد شیاع السودانی حفظ می شوند، موضع گیری کرد.
پارلمان مصر با همه افراد پیشنهادی عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور برای تغییر اعضای کابینه این کشور موافقت کرد.
پارلمان مصر با همه افراد پیشنهادی عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور برای تغییر اعضای کابینه موافقت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ