مارا، بازیکن ساوتهمپتون، در نیمه دوم دیدار این تیم مقابل چلسی ضربه شدیدی با پا به صورت آسپیلیکوئتا وارد کرد که باعث مصدومیت شدید کاپیتان چلسی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادن هازارد به عنوان یک هوادار به چلسی بازگشت تا بازی مقابل لیورپول را تماشا کند.
هواداران چلسی با وجود وضعیت کابوس‌وار تیم‌شان و نتایج ضعیف تیم در دوران مربی‌گری فرانک لمپارد، در بازی پایانی فصل، او را تشویق کردند.
خوان کارلوس، پادشاه سابق اسپانیا، دیشب در ورزشگاه استمفوردبریج حاضر بود و از نزدیک بازی تیم محبوبش رئال مادرید را به نظاره نشست.
گلر سابق آبی های لندن با بوسه بر لوگو رئال مادرید روی پیراهن خود خبرساز شد.
فدریکو والورده، هافبک رئال مادرید از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین تعجب کرد.
گلزن رئال مادرید مقابل چلسی شادی گل جالبی از خود به نمایش گذاشت.
رئال مادرید امشب در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان مهمان چلسی است و ناپولی در خانه‌اش از میلان میزبانی می‌کند.
یک کار غیرممکن پیش روی چلسی و لمپارد آن هم مقابل تیمی که در سفر پیشین در دور قبلی مقابل لیورپول پنج گل به ثمر رسانده است.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، معتقد است که تیمش می‌تواند شکست دو گله مقابل رئال مادرید را در دیدار برگشت جبران کند.
بعد از اینکه اعلام شد باشگاه چلسی به دنبال انتقال آزاد گاوی در تابستان است، تاد بولی، مالک آبی ها با والدین این بازیکن دیدار خواهد کرد.
باشگاه چلسی مدیر ورزشگاه استمفوردبریج را با 30 سال سابقه کاری به دستور تاد بولی، مالک آمریکایی باشگاه، اخراج کرد بدون اینکه دلیلی برای این تصمیم اعلام کند.
اعضای تیم دورتموند بعد از شکست مقابل چلسی به زحمت توانستند جود بلینگامِ خشمگین را از زمین خارج کنند.
امانوئل پتی، هافبک سابق چلسی، به مدیران باشگاه هشدار داد که زین‌الدین زیدان برای جانشینی گراهام پاتر و هدایت این تیم گزینه مناسبی نیست.
دیده شدن هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، در استمفوردبریج به شایعات زیادی درباره احتمال جانشینی توماس توخل با او دامن زده و سرمربی چلسی را تحت فشار گذاشته است.
میخائیلو مودریک، ستاره جوان اوکراینی، که امروز با قراردادی رسمی به چلسی پیوست پیش از شروع دیدار امشب با کریستال پالاس در ورزشگاه استمفوردبریج به هواداران معرفی شد.
خرید قرضی چلسی از حضور در این تیم و زندگی در شهر لندن براز خوشحالی کرد.
منچسترسیتی در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 1-0 چلسی را شکست بدهد.
حضور در چمپیونزلیگ و رویارویی با فوق‌ستاره‌های فوتبال اروپا برای صادق محرمی یک تجربه فوق‌العاده ارزشمند پیش از جام جهانی خواهد بود.
ریس جیمز، مدافع راست ملی پوش باشگاه چلسی، امروز قراردادش را تا سال 2027 تمدید کرد. او تابستان امسال از رئال هم پیشنهاد داشت.
روزنامه آبولا پرتغال از برخی گمانه زنی ها درخصوص پیشنهاد 25 میلیون یورویی چلسی به طارمی خبر داده است.
چلسی در دیداری جذاب و تماشایی در خانه خود با نتیجه 2-2 مقابل تاتنهام متوقف شد.
مالک جدید باشگاه چلسی برای کسب رضایت هر چه بیشتر هواداران قصد دارد تغییرات ظاهری نمادینی در ورزشگاه خانگی باشگاه، استمفوردبریج، بوجود بیاورد.
چرا برخی از کشورها ثروتمندتر هستند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ