باشگاه پرسپولیس قسط اول طلب «بوژیدار رادوشوویچ» دروازه‌بان سابق سرخپوشان پایتخت را پرداخت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس بخشنامه رئیس کل سازمان امور مالیاتی امکان افزایش ۲ ماهه اقساط مالیات صاحبان مشاغل در صورت درخواست مودی و تایید اداره کل مالیاتی فراهم شده است.
باشگاه رئال مادرید باید قسط اول وام کلانی که برای بازسازی ورزشگاه برنابئو دریافت کرده را بپردازد.
کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو، تاکید کرد تا زمانی که قسط اول انتقال سرگی میلینکوویچ ساویچ پرداخت نشود، انتقال او به الهلال رسمیت ندارد.
پرسپولیس هفته آینده باید ۲۰۰ هزار یورو به بوژیدار رادوشویچ پرداخت کند.
سرمربی صنعت می‌گوید فقط امشب وقت دارند از برد مقابل نساجی خوشحال باشند.
بوژیدار رادوشویچ دریافت پول واریزی از باشگاه را تایید کرد و خطر جریمه پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.
رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این خبر گفت: همانطور که به هواداران وعده داده بودم، امروز موفق شدیم قسط دوم طلب رادوشوویچ را پرداخت کنیم.
هشدار پرسپولیس به فدراسیون بعداز واریز قسط دوم رادو
باشگاه پرسپولیس از پرداخت قسط دوم دروازه بان سابق تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.
باشگاه پرسپولیس از پرداخت مطالبات بوژیدار رادوشویچ خبر داد.
رضا درویش اعلام کرد که قسط دوم طلب بوژیدار رادوشویچ تا 48 ساعت دیگر به حساب او واریز خواهد شد.
اکنون امکان تقسیط حق بیمه سوابق خدمت سربازی هم وجود داشته و سازمان تامین اجتماعی به منظور همکاری با بیمه‌شدگان متقاضی، امکان تقسیط این اعتبار را حداکثر تا ۱۲ قسط فراهم کرده است.
جالب اینکه استراماچونی هنوز هم گاهی فیلش یاد استقلال می‌کند و برای هواداران دلباخته اش در ایران ، استوری فدایت شوم می‌گذارد و پایگاهش را اینجا حفظ می‌کند تا بار دیگر در فرصتی مغتنم از سفره پهن و رنگارنگ فوتبال دولتی ایران لقمه چرب دیگری میل کند!
باشگاه پرسپولیس قسط دوم مطالبات وکیل علیرضا بیرانوند را پرداخت نکرد تا این فرد نیز به جمع شاکیان سرخپوشان بازگردد.
باشگاه پرسپولیس قسط اول مطالبات بوژیدار رادوشوویچ را پرداخت کرد.
در حالی که علت جدایی زودهنگام لاری آنجلو، بازیکن کلمبیایی مس کرمان مسائل مالی عنوان شده بود اما حالا این باشگاه می‌گوید او با درخواست خودش و به دلیل مشکلات شخصی از ایران رفته است.
در حالی که از اریبهشت ماه امسال هم زمان با آغاز سیاست مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه کالا‌های اساسی در دولت سیزدهم شاهد تجمیع یارانه‌های نقدی و معیشتی بودیم، تا ساعاتی دیگر هشتمین مرحله از واریز یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار انجام خواهد شد.
در حالی که از اریبهشت ماه امسال هم زمان با آغاز سیاست مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه کالا‌های اساسی در دولت سیزدهم شاهد تجمیع یارانه‌های نقدی و معیشتی بودیم، تا ساعاتی دیگر هشتمین مرحله از واریز یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار انجام خواهد شد.
باشگاه استقلال قسط دوم پول محبی را به باشگاه سانتاکلارا واریز کرده است، اما همچنان انتقال این پول به طور کامل تایید نشده است.
در شرایطی که باشگاه شباب الاهلی امارات در نامه‌ای به باشگاه استقلال اخطار داده بود در صورتی که قسط اول انتقال مهدی قایدی به این تیم پرداخته نشود به فیفا شکایت خواهد کرد مسئولان باشگاه استقلال اعلام کردند به زودی مبلغی به همین منظور به باشگاه اماراتی پرداخت میشود.
باشگاه استقلال سرانجام موفق شد قسط دوم رضایت‌نامه محبی را به حساب باشگاه پرتغالی واریز کند.
باشگاه استقلال طی ۲ نوبت تلاش کرد این پول را بپردازد، اما هر ۲ بار این پول برگشت خود تا به حساب این باشگاه پرتغالی واریز نشود.
قسط یک میلیون درهمی قائدی، دردسر جدید استقلال
شیخ دیاباته مهاجم پیشین استقلال برای پیوستن به پرسپولیس موافقت نهایی خود را اعلام کرده است اما احتمال دارد بندهایی به قرارداد او با پرسپولیس اضافه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ