در زندگی مشترک، افراد نیازمند یک حریم شخصی و خصوصی نیز هستند؛ چراکه وجود این فضای شخصی، به اندازه در کنار یکدیگر بودن، به همزیستی رابطه زناشویی کمک می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از سرویس‌هایی که از مرز خود عبور کرده، تلگرام است. تلگرام در ابتدا به عنوان یک اپلیکیشن پیام رسانی ساده در نظر گرفته شده بود، اما ویژگی‌های اضافی دارد که هدف از آنها، تشویق به اتصال است. یکی از این ویژگی‌ها، "افراد نزدیک" (People Nearby) است که مبتنی بر مکان کاربر است. در حالی که این ویژگی، تا حدودی بی‌ضرر به نظر می‌رسد، اما می‌تواند به طور بالقوه برای حریم خصوصی شما مشکل ساز شود. بنابراین، باید به منظور حفظ ایمنی خود، محتاط باشید و این ویژگی را در اسرع وقت غیرفعال کنید.
کمتر از دو هفته پس از آتش‌سوزی در مدرسه شبانه‌روزی دخترانه ای که منجر به کشته شدن ۱۹ کودک شد، یک خوابگاه دخترانه در روستای گوایانان گویان در نزدیکی مرز برزیل طعمه حریق شد.
کمتر از دو هفته پس از آتش‌سوزی در مدرسه شبانه‌روزی دخترانه ای که منجر به کشته شدن ۱۹ کودک شد، یک خوابگاه دخترانه در روستای گوایانان گویان در نزدیکی مرز برزیل طعمه حریق شد.
انفجار بسته جاسازی شده روی ریلی در نزدیکی مرز اوکراین، یک قطار باری روسیه را از مسیر خارج و آن را به آتش کشید.
دبیر ستاد جذب جانبازان مدافع حرم، امنیت و مرز از اجرای طرح جذب جانبازان مدافع حرم، امنیت و مرز با نام «یاران سلیمانی» خبر داد.
بیشتر آبادی‌های تهران از اسامی اشخاصی نامگذاری شدند که زمین‌های آن نواحی به آن‌ها تعلق داشت. معمولا هم این حق برای اربابان و ثروتمندان بود تا نام خود را بر روی یک زمین به یادگار بگذارند، اما ماجرای نامگذاری خیابان سمنگان در محله نارمک کمی متفاوت است.
روزنامه جوان نوشت: وقتی نگاه دشمن به حجاب زنان این مرز و بوم حکم پرچمی را دارد که همواره در اهتزاز است و همچون موشک به سمت دشمن شلیک می‌شود، باید هم کشف حجاب را علاوه بر حرام شرعی، یک حرام سیاسی دانست.
توالت اردوگاه کوه شاکسان شاید حریم خصوصی نداشته باشد، اما در روز‌های آفتابی به داشتن چشم انداز باشکوه کوه بِیکِر مفتخر است. این توالت فضای باز در شمال ایالت واشنگنتن و ۱۹ کیلومتر دورتر از مرز کاناداست.
ساختمان واحد امنیتی خدمات مرزی روسیه در شهر «روستوف-نا-دونو» در مجاورت مرز اوکراین طعمه حریق شد.
آنکارا از دهه ۱۹۹۰ با ارمنستان روابط دیپلماتیک و تجاری نداشته است. آن‌ها عمدتاً بر سر ۱.۵ میلیون نفری که ارمنستان می‌گوید در سال ۱۹۱۵ توسط امپراتوری عثمانی، سلف ترکیه مدرن کشته شدند، اختلاف نظر دارند. ارمنستان می‌گوید این یک نسل کشی است. ترکیه می‌پذیرد که بسیاری از ارامنه ساکن امپراتوری عثمانی در درگیری با نیرو‌های عثمانی در طول جنگ جهانی اول کشته شدند؛ اما این آمار را به چالش می‌کشد و سیستماتیک بودن آن را رد می‌کند.
منابع لبنانی از تنش در مرز لبنان با فلسطین اشغالی خبر می دهند.
سردار هداوند با اشاره به رشادت های شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدا از جان خود در راه دفاع از حریم و مرز و بوم کشورمان گذشتند.
سردار خداوند با اشاره به رشادت های شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدا از جان خود در راه دفاع از حریم و مرز و بوم کشورمان گذشتند.
وزیر اطلاعات اعلام کرد: در این روز‌ها نیز توطئه‌ای از پیش طراحی شده توسط استکبار جهانی، صهیونیسم غاصب و رژیم‌های وابسته و ارتجاعی منطقه با بهره‌کشی از عناصر خودفروخته و جمعی ناآگاه در ایجاد اغتشاشات خیابانی و هتک حرمت به حرم حضرت احمدبن موسی (علیهماالسلام)، عمق جنایت پیشه‌گی و ددمنشی دشمنان درنده خوی این مرز و بوم الهی را بیش از پیش آشکار می‌سازد.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه اغتشاشات خیابانی و هتک حرمت به حرم حضرت احمدبن موسی (ع)، عمق جنایت پیشه‌گی و ددمنشی دشمنان درنده خوی این مرز و بوم الهی را بیش از پیش آشکار می‌سازد، گفت: این آتش‌افروزی‌ها و جنایت‌های ددمنشانه بی‌پاسخ نخواهد ماند.
آیا تا کنون از خود پرسیده‌ایم که به چه حقی کودکانگی فرزندان این ملت را نقض می‌کنیم؟ و چرا اصلا به خود اجازه می‌دهیم وارد حریم رویا‌های کودکانه فرزندان این مرز و بوم شویم؟ واقعا با کدام اصل اخلاقی می‌خواهیم به آیندگان بگوییم که این جامعه سیاست‌زده، تشنه تراشیدن پیچیده‌ترین موضع‌گیری‌ها سیاسی به کودکان زیر ۱۰ سال بوده است؟ چگونه به تاریخ پاسخ دهیم که برخی‌ها تلاش کرده‌اند، اعتراض را به مدارس ابتدایی یعنی به میان کودکان زیر ۱۱ سال بکشانند و ما نیز به پای دیدن فیلم‌هایی از کنش سیاسی این کودکان نشسته‌ایم؟ چه کسی و کدام اصل اخلاقی به ما اجازه می‌دهد که کودکان را با آموزش‌های از قبل خود، به پای دوربین‌ها بکشانیم؟
رئیس کمیته امنیت ملی قرقیزستان اعلام کرد که با طرف تاجیک درباره عقب کشیدن تجهیزات سنگین نظامی از نقاط مرزی دو کشور به توافق رسیده است.
تایباد - مرز زمینی دوغارون در عمر فعالیت بیش از یکصد ساله خود، درحالی مرز برادری برای مردمان دو سوی هریررود بوده است که این برادری در روزهای متعلق به آل‌الله به زیبایی قابل مشاهده است.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: همه مرزهای منتهی به معابر خروجی زائران به عراق به دلیل نگرانی از امنیت و سلامت زائران تا اطلاع بعدی بسته شد.
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی که از شهر بناب آذربایجان شرقی عازم مرز مهران بوده، در کیلومتر ۳۵جاده ایلام به مهران به علت نقص فنی از قسمت موتور دچار حریق شده و با حضور به موقع ماموران پلیس راه و عوامل امدادی اطفاء حریق انجام شد.
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی که از شهر بناب آذربایجان شرقی عازم مرز مهران بوده، در کیلومتر ۳۵جاده ایلام به مهران به علت نقص فنی از قسمت موتور دچار حریق شده و با حضور به موقع ماموران پلیس راه و عوامل امدادی اطفاء حریق انجام شد.
رئیس پارلمان لبنان ضمن تاکید بر انسجام قوی با حزب الله لبنان به موضع گیری درباره ترسیم مرز دریای با رژیم صهیونیستی هم پرداخت.
بر خلاف مطالبی که در فضای مجازی مبنی بر باز بودن مرز مهران اعلام شد، در این فیلم نشان داده می شود که مرز مهران بسته است.
بر خلاف مطالبی که در فضای مجازی مبنی بر باز بودن مرز شلمچه اعلام شد، در این فیلم نشان داده می شود که مرز شلمچه بسته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ