ویدیویی از بانوان ایرانی که در غرفه وزارت ورزش و جوانان با سفیر مالی با یکدیگر بازی قدیمی یه قل دو را کردند را ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کشاورز اهل کنتاکی حدود یک ماه قبل به صورت اتفاقی حدود ۷۰۰ سکۀ طلا را که قبل از دوران جنگ داخلی آمریکا ضرب شده بودند، در بخشی از مزرعۀ ذرت خودش پیدا کرد. ارزش این سکه‌ها بین یک تا دو میلیون دلار تخمین زده می‌شود
عاشق قهوه لاته هستید؟ دوست دارید به سبک کافی شاپ ها توی خونه هم قهوه لاته خوشمزه و دلچسب بخورید؟ اصلا کار سختی نیست، این ویدئو رو تماشا کنید تا در کمترین زمان راز درست کردن قهوه لاته کافی شاپی توی خونه رو یاد بگیرید.
حمله میثم نیلی، عضو جبهه پایداری به سید محمد خاتمی یه دلیل مخالفت با حجاب اجباری: از این حرف ها مشرکانه‌‌تر و ارتدادآمیزتر وجود ندارد.
در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در کشور مالزی آتوسا گلشادنژاد دختر کاراته کای بیستونی در وزن ۶۱ کیلوگرم با غلبه بر حریف اماراتی به قهرمانی آسیا دست یافت. تیم ملی کاراته بانوان در نوزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا که روز‌های ابتدایی مرداد در مالزی برگزار شد، موفق به کسب یک مدال طلا توسط آتوسا گلشادنژاد، یک مدال نقره توسط کومیته تیمی و دو مدال برنز توسط فاطمه سعادتی و سارا بهمنیار شده بود.
ویدیویی از نوازندگی مرد جوان در مترو مورد توجه کاربران شبکه‌های مجازی قرار گرفت.
زباله‌هایی که در سوم ژوئیه رها شدند، باقی‌مانده یک مجموعه از پیاده‌روی‌های فضایی هستند که برای نصب آرایه‌های خورشیدی جدید انجام شدند تا منبع تغذیه ایستگاه فضایی بین‌المللی را تقویت کنند. آرایه‌های خورشیدی به طور طبیعی همراه با باتری‌ها تخریب می‌شوند. بنابراین، فضانوردان به نصب آرایه‌ها و باتری‌های جدیدی پرداختند که آخرین آن در ۱۵ ژوئن بود.
فیلم دستگیری محمد صادقی (بازیگر سابق تلویزیون) که دیروز پلیس را تهدید کرده بود، از زاویه دید نیرو‌های امنیتی منتشر شد.
برگزارکنندگان برق سال را قطع کردند و مردم با لباس‌های محلی در سالن رقصیدند. این ویدئو را جواد حیدریان در توئیتر خود منتشر کرده است.
در ادامه می‌توانید ویدئویی قدیمی و دیده نشده از اشغال ایران به دست ارتش متفقین در شهریور ۱۳۲۰ را مشاهده کنید.
اکنون ۱۰ نقطه از جاده کرج – چالوس و پنج تونل از گل و لای توسط دستگاه‌های امدادی استان البرز پاکسازی شده است.
در این ویدئو که در دهه ۲۰ هجری شمسی و همزمان با اشغال تهران توسط نیرو‌های متفقین ضبط شده است، می‌توان عبور و مرور نیرو‌های خارجی در خیابان‌های تهران را مشاهده کرد.
ویدئویی از یک موش بانمک در تهران منتشر شده که نشان می‌دهد این موش بخشی از یک کیک را برداشته و کشان کشان به خانه می‌برد!
در ساعت ۱۴:۰۰، سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱، خرمشهر پس از ۱۹ ماه اشغال، آزاد شد.
ویدئوی تبلیغاتی سال ۷۶ سیدمحمدخاتمی را ببینید با تصاویری از حجت‌الاسلام مهدی کروبی، غلامحسین کرباسچی، فائزه هاشمی، مرحوم دعایی و مرحوم توسلی
بارش باران عصر امروز در دومین ماه بهار در شهر تبریز را ببینید.
‌«زندگی داره کاری باهام میکنه که مجبور بشم یه سر برم یکی از اُملتای ‎عموحسن رو به عنوان شام آخر بخورم.»
اولین تمرین مارادونا برای تیم ملی آرژانتین در سال ۱۹۹۳ بعد از اتمام ۲ سال محرومیت به علت مصرف کوکائین را در این ویدئو ببینید.
اجرای طرح عفاف و حجاب در ایستگاه‌های مترو تهران ببینید.
وحید مرادی تبهکار مشهور تهران بود که در فضای مجازی به شهرت رسید، او در اثر درگیری با یک زندانی در زندان یه قتل رسید.
وحید مرادی تبهکار مشهور تهران بود که در فضای مجازی به شهرت رسید، او در اثر درگیری با یک زندانی در زندان یه قتل رسید.
عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: امسال بنده خر مسئولیت را یه وری سوار می‌شویم. مسئولان باید خر مسئولیت را یه وری سوار شوند که هر وقت به آن‌ها گفتند بپرید پایین، بپرند پایین!
یک نوجوان با استفاده از چند بطری و رودخانه، باربیکیویی ساخت که توانایی پخت یه مرغ بریان خوش پخت را داشته باشد.
ویدیویی عجیب که توسط مسئول داروخونه موقع تحویل دارو گرفته شده است، تصویری عجیب از شیشه شکسته در بسته بندی آمپول را نشان میدهد! این مسئول در حین تحویل دارو متوجه یه صدای اضافی در ویال آمپول شده است!
جواد خیابانی درا دامه اظهارات عجیب و غریبش پیشنهاد داده است که در فینال جام جهانی 4 تیم می توانند وارد شوند و هر کدوم یه ربع یا یک ثلث با همدیگر بازی کنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ