احمد زیدآبادی، فعال سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: دیشب در فروشگاه شهروند، فردی به سراغم آمد و پس از "چاق‌سلامتی" گفت: شما حمید رسایی را دست‌کم گرفته‌اید!...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازرس سازمان بازرسی کل کشور معتقد است زمان پرداخت خسارت به بیمه شدگان از سازمان تأمین اجتماعی طولانی است.
نامه هشداری به موقع سازمان بازرسی کل کشور به شرکت ایران خودرو پیرامون وجوه مازاد دریافتی از مشتریان بابت پیش خرید خودرو، به نفع مشتریان تمام شد.
علی مطهری نوشت: روس‌گرا‌ها بدانند که روسیه تکیه گاه محکمی نیست و به سیاست «نه شرقی نه غربی» باز گردند
دبیر شورای عالی پیشگیری ‌و مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم اعلام کرد: اشخاصی که به جای استفاده از کارتخوان از مردم درخواست پول نقد، سکه، ارز و... کنند، به عنوان شخص مظنون به معاملات مشکوک به پولشویی تحت بررسی قرار می‌گیرند و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
زیدآبادی: سید محمد خاتمی در مورد اصلاح موادی از قانون ‎انتخابات مجلس هشدار داده است. راستش من متوجه انگیزه و دلیل هشدار آقای خاتمی نشدم. اگر قرار باشد نحوه اداره کشور بر مدار فعلی ادامه یابد و نقش مجلس همان باشد که شاهد هستیم و بوده‌ایم، دیگر قانون انتخابات چه اهمیتی دارد که نیاز باشد از تغییر برخی مواد آن دل‌شوره پیدا کنیم؟ مجلسی با این نقش و کیفیت، ارزانی علاقه‌مندانش! هر که را با هر ترتیبی که می‌پسندند راهی آن کنند و حظّش را ببرند! به ما چه مربوط؟
زیدآبادی نوشت: واقعیت این است که شیخ مهدی کروبی هم راه پدر را در پیش گرفته و اهل کار خیر و کمک به نیازمندان آبرومند است و بدین‌منظور وجوهی را نیز از افراد متمول دریافت کرده است. یکی از این افراد شهرام جزایری بوده که بدون هرگونه درخواست شخصی، گویا دویست یا سیصد میلیون تومان در اختیار شیخ قرار داده است.
بزرگترین پستانداری که تاکنون روی زمین پرسه زده در تخیل ما با دایناسور‌ها رقابت می‌کند، زیرا تا ۴۰۰۰ سال پیش با انسان‌ها همزیستی داشته است. کتاب‌ها، فیلم‌ها و یک نمایشگاه بزرگ این غول‌های عصر یخبندان را با هشداری رمزآلود بازگردانده اند: آیا آب و هوا یا رفتار انسانی علت انقراض آنان بوده است؟
در حالی که بسیاری از گندم کاران چشم انتظار رونمایی از قیمت خرید تضمینی گندم بالای نرخ ۱۷ هزار تومان بودند، وزارت جهاد کشاورزی نرخ کمتری را اعلام کرد؛ رقمی که باعث گلایه کشاورزان و برخی نمایندگان مجلس شده است.
زیدآبادی نوشت: اگر گوش شنوایی برای شنیدن هشدار وحشت‌انگیز یک مقام رسمی هم در بین نهاد‌های تصمیم‌گیر کشور پیدا نمی‌شود، صدالبته که دیگر آنچه به جایی نرسد فریاد امثال ماست!
افزایش سهم پول از کل نقدینگی به این معناست که مردم نقدینگی کمتری را در سپرده‌های سودده خود نگه می‌دارند و بیشتر از آن برای معامله‌کردن استفاده می‌کنند.
زیدآبادی نوشت: اگر جمهوری اسلامی قصد خروج از این وضعیت را دارد، بهتر است تا دیر نشده با همین دولت بایدن به قرار و توافقی دست پیدا کند
وزارت خارجه دولت چین می‌گوید رزمایش‌های اخیر ارتش این کشور در اطراف جزیره تایوان، اقداماتی لازم برای حفاظت از حاکمیت چین و هشداری جدی به جدایی‌طلبان و آمریکاست.
یک فعال سیاسی نوشت: عده‌ای از نهادها و افراد ذینفوذ، با سیاسی کردن پوشش بانوان و توصیه به اقدامات تشنج‌زای اجتماعی، در جهت بی‌ثبات‌سازی جامعه تلاش می‌کنند!
سخنگوی قوه قضاییه از ارسال ۱۲۲ نامه هشداری به دستگاه‌های اجرایی درباره شعار سال ۱۴۰۱ خبر داد.
سخنگوی قوه قضاییه از ارسال ۱۲۲ نامه هشداری به دستگاه‌های اجرایی درباره تحقق شعار سال ۱۴۰۱ خبر داد.
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: اتفاقاتی که در زلزله‌های اخیر رخ داد، هشدار جدی برای احیا بافت‌های فرسوده است و این امر می‌تواند در کاهش خطرات بالقوه مانند زلزله اثرگذار باشد.
رئیس جمهور روسیه ۱۶ سال پیش در کنفرانس امنیتی مونیخ یک سخنرانی تاریخی را ایراد کرد و گفت که پیشروی ناتو به شرق اروپا، اقدامی تحریک‌آمیز است و به کاهش شدید سطح اعتماد دوطرفه می‌انجامد!
اسحاق جهانگیزی معاون اول دولت حسن روحانی به انتقاد یکی از کاربران توئیتر پاسخ داد.
بر اساس گزارش مؤسسه آمار ترکیه، بیش از ۶۴۰ هزار گردشگر پزشکی در سال ۲۰۲۱ به این کشور سفر کردند که تقریبا یک میلیارد یورو برای بخش درمانی این کشور درآمد به همراه داشته است.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه این نوع آنفلوآنزا درمان پذیر است، گفت: در صورتی که افراد پس از تماس با پرندگان مرده علائم آنفلوآنزا را در خود مشاهده کردند باید هرچه سریع‌تر به مراکز درمانی مراجعه کنند.
رویداد‌هایی که انتظار می‌رود به دقت مورد بررسی قرار گیرند و بر این اساس ضرورت دارد که وزارت علوم و حتی وزارت بهداشت به سرعت در این مسیر گام برداشته و مانع از تکرار این رویداد‌ها و ریشه یابی موارد رقم خورده تا به امروز شوند تا در شرایط حساس کنونی مانع از اجرای نقشه‌های شوم احتمالی برای ایجاد ناآرامی با تهدید سلامت دانشجویان گردند.
«روحانیونی که دارای پست‌های عالی در نظام هستند، معمولاً به سادگی در انظار عمومی ظاهر نمی‌شوند و اگر هم بشوند، از محافظت و مراقبت لازم برخوردارند.»
دولت برای اجرای موثر برجام و بهره‌مندی از فواید آن، ناچار به جدا کردن راه خود از اصولگرایانِ مخالف این توافق است. مهم‌ترین چالش داخلی پیش روی دولت آقای رییسی در آینده به واقع همین است.
با توجه به سرعت شیوع گونه دلتا، شاید وقت آن باشد ملاحظات بهداشتی سختگیرانه‌ای در تولید سینمایی و تلویزیونی در نظر گرفته شود و دست کم برنامه‌های تلویزیونی که تماشاگر دارند، مجدداً بدون حضور تماشاگر برگزار شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ