به گفته محققان، به ندرت اتفاق می‌افتد که افراد مسن در حین ورزش دچار ایست قلبی ناگهانی شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایست قلبی وضعیتی است که قلب نمی‌تواند وظایف خود مانند پمپاژ خون اکسیژن‌دار به سرتاسر بدن برای رساندن اکسیژن به مناطق حساس مثل مغز و بقیه اندام‌ها را انجام دهد. گاهی اوقات به آن «ناگهانی» می‌گویند، زیرا به نظر می‌رسد که بدون هشدار و علائم قبلی اتفاق می‌افتد. در این شرایط بیمار به طور ناگهانی تمام فعالیت‌های قلبی خود را از دست می‌دهد، تنفسش متوقف شده و بیهوش می‌شود. بدون درمان فوری، ایست قلبی ناگهانی می‌تواند منجر به مرگ شود.
پدر داغدار اظهار کرد: هرچند علت مرگ را ایست قلبی اعلام کردند، اما روی بدن پسرم آثار کبودی، ضرب و جرح و سوختگی وجود داشت و من احتمال می‌دهم در مرکز توانبخشی، بلایی بر سر او آورده‌اند. به همین دلیل از مدیر مرکز شکایت دارم و او را در مرگ پسرم مقصر می‌دانم.
لبرون جیمز برای اولین بار پس از ایست قلبی پسر 18 ساله‌اش در شبکه‌های اجتماعی متنی را منتشر کرد.
بسیاری از چهره‌های سرشناس بسکتبالی و غیر بسکتبالی، نسبت به ایست قلبی پسر لبران جیمز واکنش نشان دادند.
مشکلات ریتم قلب به ضربان‌های غیرنرمال قلب گفته می‌شود از جمله ضربان خیلی تند یا خیلی کُند قلب یا ضربان قلب با الگویی نامنظم. شایع‌ترین عارضه مربوط به ریتم قلب در بچه‌ها تاکی‌کاردی نام دارد که زمانی است که قلب خیلی تند می‌زند و نمی‌تواند پیش از انقباض، با خون پُر شود. علائم مرتبط با تاکی‌کاردی شامل تپش قلب، ضربان تند قلب، درد در قفسه سینه و سرگیجه‌هایی می‌شود که گاهی هستند و گاهی نه. اما این مسئله می‌تواند منجر به عارضه‌ای کُشنده به نام ایست ناگهانی قلب شود.
رئیس کل دادگستری استان ایلام درباره فوت خانم منصوره سگوند اعلام کرد که بیمارستان علت مرگ را ایست قلبی اعلام کرده است.
دانشگاه صنعتی امیرکبیر با صدور پیام تسلیتی، درگذشت یکی از دانشجویان این دانشگاه را تسلیت گفت. مراسم یادبود این دانشجوی فقید با حضور خانواده آن مرحوم مغفور، جمعی از مسئولان، اساتید، دانشجویان، اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و کارکنان دانشگاه پس از نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد دانشگاه برگزار شد.
مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌ 10 دقیقه‌ای خود با خبرنگاران پس از راهیابی تیمش به فینال، کنایه‌های زیادی به استقلالی‌ها زد.
رکابزن پیشکسوت در مسابقات استانی مازندران دچار ایست قلبی شد و در گذشت.
لحظه‌ی تلخ ایست قلبی امیرحسین شیرچی ۲۳ ساله، بازیکن شهدای بابلسر مقابل تیم نفت و گاز گچساران که حین انتقال به بیمارستان درگذشت.
بابلسر- «امیرحسین شیرجی» بازیکن تیم فوتبال شهدای بابلسر در زمین فوتبال دچار ایست قلبی شد و جان خود را از دست داد.
وقتی از فواید یک رژیم غذایی برای سلامت قلبی عروقی صحبت می‌شود، رژیم مدیترانه‌ای اغلب بهترین گزینه است.
فرماندار کاشمر گفت: "مهدی نیازی" در ساعت کلاس ورزش دچار ایست قلبی شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل گشت. متاسفانه تلاش پزشکان برای زنده ماندنش نتیجه نداد.
گیاه ریحان فواید زیادی دارد از جمله این فواید خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی آن برای بدن است.
اغلب، زمانی که بیماران پس از ایست قلبی، معمولاً از طریق شوک الکتریکی به قلب، از مرگ "بازگردانده" می‌شوند، از "مرگ" کوتاه مدت خود "آگاه هستند"؛ در این موارد، به نظر می‌رسد که مغز قادر به حفظ اطلاعات است، و برخی از بیماران حتی می‌توانند قبل از احیا، مرگ خود را به یاد بیاورند.
تیم ملی فوتبال آرژانتین به رویایی‌ترین شکل ممکن قهرمان جام جهانی شد.
یک کوهنورد به دلیل ایست قلبی در ارتفاعات دربند تهران درگذشت.
یوفا مبلغ سه میلیون یورو غرامت به خاطر ایست قلبی کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی، به اینتر پرداخت کرد.
قهرمان شمشیربازی بازی های آسیایی تهران بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.
خبرگزاری فارس از قول یک منبع آگاه نوشته است که «مهسا امینی به دنبال ایست قلبی توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد و پس از احیا در فاصله ۲ ساعت، ۲ مرتبه دیگر نیز ایست قلبی کرده که مجدداً احیا شده است.»
منیرالسادات اردستانی همسر شهید سرلشکر خلبان مصطفی اردستانی عصر امروز به علت ایست قلبی در بیمارستان فجر تهران، دارفانی را وداع گفت.
منابع عبری زبان تائید کردند که یک صهیونیست با صدای موشک‌های مقاومت ایست قلبی کرد.
فرانچیچ در حال رانندگی بود که پشت فرمان اتومبیل دچار حمله قلبی می شود. تلاش ها برای رساندن او به بیمارستان بی فایده می ماند و این مربی 67 ساله دار فانی را وداع گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ