اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
سرپرست سازمان لیگ بسکتبال با بیان اینکه تیم های زیادی متقاضی حضور در فصل جدید لیگ برتر هستند، گفت: کیفیت برای‌مان مهمترین فاکتور است و به همین دلیل بیش از ۱۲ تیم نمی‌پذیریم.
سرپرست سازمان لیگ بسکتبال با بیان اینکه تیم های زیادی متقاضی حضور در فصل جدید لیگ برتر هستند، گفت: کیفیت برای‌مان مهمترین فاکتور است و به همین دلیل بیش از ۱۲ تیم نمی‌پذیریم.
مدیر پرسپولیس: استقلال حق ۱۵تیم لیگ را خورده!
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: ۱۲ تیم از کارشناسان فنی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز با حضور در روستا‌های بخش مرکزی شهرستان خوی به ادامه روند بازسازی واحد‌های مسکونی احداثی آسیب دیده از زلزله ۱۳ مهر در این شهرستان نظارت دارند.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه بیش از ۱۲ تیم تروریستی توسط سربازان گمنام در مدت کوتاهی دستگیر شده‌اند، گفت: ریشه این تیم‌ها که قصد خرابکاری در داخل کشور را داشتند به رژیم صهیونیستی متصل بود.
با پایان مرحله یک شانزدهم جام حذفی ایران، ۱۲ تیم لیگ برتری جواز صعود را کسب کردند.
آسیا می‌تواند در صورت پیروزی در پلی‌آف ۱۰تیم در اولین جام جهانی ۴۸تیمی داشته باشد! همین موضوع باعث شده بسیاری از کارشناسان کیفیت جام جهانی بعدی را بسیار پایین ارزیابی کنند.
اعضای کاروان تیم ملی با سیدابراهیم رئیسی در نهاد ریاست جمهوری، شماره ۱۲ تیم ملی به وی توسط رئیس فدراسیون فوتبال اهدا شد.
در دیدار با سیدابراهیم رئیسی، شماره ۱۲ تیم ملی توسط مهدی تاج به رئیس جمهور اهدا شد.
در دیدار با سیدابراهیم رئیسی، شماره ۱۲ تیم ملی توسط مهدی تاج به رئیس جمهور اهدا شد.
صادق محرمی در ترکیب اصلی دیناموزاگرب به صورت کامل مقابل چلسی بازی کرد و پایه گذار تنها کل تیمش مقابل حریف سرشناس انگلیسی بود.
۱۲تیم صعودکرده لیگ قهرمانان: حذف اتلتیکو،صعود پورتو
در حالی‌که سال‌های گذشته لیگ برتر زنان با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شد، قرار است امسال این لیگ با حضور ۱۰ تیم پیگیری شود.
در حالی که سال‌های گذشته لیگ برتر زنان با حضور ۱۲ تیم برگزار میشد، قرار است امسال این لیگ با حضور ۱۰ تیم پیگیری شود.
هفته اول سی و پنجمین دوره لیگ برتر هندبال مردان از شنبه نهم مهر با سه دیدار آغاز می‌شود.
فصل جدید رقابتهای لیگ برتر والیبال در شرایطی آغاز خواهد شد که براساس تصمیم فدراسیون والیبال تماشاگران از تماشای دیدارهای هفته اول محروم هستند و بازیها بدون حضور آنها برگزار خواهد شد!
بعد از قرعه کشی اولین دوره سوپرلیگ فوتسال، امروز صبح قرعه کسی لیگ برتر فوتسال زنان نیز انجام شد تا بدین ترتیب جدول مسابقات ۱۲ تیم شرکت کننده مشخص گردد.
رقابت های لیگ برتر بسکتبال در سال 1401 با حضور ۱۲ تیم از هفتم مهرماه آغاز می شود .
نحوه برگزای رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، توسط سازمان لیگ اعلام شد.
گواوا میوه‌ای شیرین و عجیب بومی مکزیک، آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی است. هر میوه گواوا حاوی سه برابر ویتامین C مورد نیاز روزانه، پتاسیم، فیبر، ویتامین A، و لیکوپن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ