روزنامه مدیاست ایتالیا اعلام کرد که لیونل مسی از سران پاری سن ژرمن خواسته است که فرانکی دی یانگ را از بارسلونا جذب کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک لیرا، هافبک کروز آزول، معتقد است که لیونل مسی هم بازیکنی مانند بازیکنان دیگر است.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان پر حاشیه آرژانتینی، معتقد است که هیچ بازیکنی دیگر نمی‌تواند در حد و اندازه‌های لیونل مسی باشد.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید لیونل مسی بهترین بازیکنی است که تاریخ فوتبال به خود دیده است.
تیری آنری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، می‌گوید هو شدن لیونل مسی در پاری سن ژرمن را درک می‌کند چون هیچ بازیکنی بالاتر از باشگاه نیست.
روزنامه اکیپ نوشت: مسی راهی لیگ عربستان نمی شود و از طرف دیگر هم بارسلونا هیچ پیشنهادی به او نداده است. پاری سن ژرمن تنها باشگاهی است که در حال حاضر به مسی پیشنهاد داده است و خواستار تمدید قرارداد این بازیکن شده است.
مسی نخستین بازیکنی که در این فصل روی ۶۰ گل نقش مستقیم داشته است.
مهاجم آینتراخت یکی از چهار بازیکنی است که در این فصل از آمار 10 گل و 10 پاس گل در لیگ های معتبر فراتر رفته است.
جوسکو گواردیول از تجربه بازی مقابل لیونل مسی در جام جهانی گفت و اینکه مسی در تیم ملی به گونه‌ای متفاوت بازی می کند.
خوان لاپورتا یک بار دیگر از تصمیمش برای عدم تمدید قرارداد با لیونل مسی دفاع کرد و گفت که از لحاظ اقتصادی جدایی مسی به سود باشگاه شد.
خوان لاپورتا یک بار دیگر از تصمیمش برای عدم تمدید قرارداد با لیونل مسی دفاع کرد و گفت که از لحاظ اقتصادی جدایی مسی به سود باشگاه شد.
مجری: بهترین بازیکن کیست؟ خودت را از لیست بیرون بگذار مسی:‌ نیمار، امباپه، هازارد، سوارز، آگوئرو مجری: بازیکنی را جا ننداختی؟ کسی که «شماره ۷» می‌پوشه.
سرمربی سابق اسپانیا از لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکنی که تا کنون دیده یاد کرد.
رکورد گلزنی در جام‌جهانی آماری را نشان می‌دهد که بعید است دیگر بازیکنی به نزدیکی آن هم برسد. لیونل مسی با ۱۱ گل که چندتای آن پنالتی بود، به رتبه هشتم رسیده است. ژوست فونتین در ۶بازی ۱۳گل زده یا ساندرو کوچیس در ۵بازی ۱۱گل!
کاپیتان تیم ملی آرژانتین با عبور از مارادونا، چهارمین بازیکنی است که بیشترین بازی‌ها را در تاریخ جام جهانی انجام داده است.
ضربه انزو فرناندز به دروازه مکزیک، یکی از زیباترین گل‌های این دوره جام‌جهانی بود؛ بازیکنی که با یک قوس استثنایی، توپ را به تور دروازه حریف رساند.
ستاره تیم ملی ملی برزیل در اظهارنظری جنجالی کیلیان امباپه را بازیکنی خودبزرگ پندار توصیف کرد.
آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا، به تمجید از عملکرد لیونل مسی پرداخته است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که نباید ارلینگ هالند را با لیونل مسی مقایسه کرد.
لیونل مسی در فصل 12-2011 یک رکورد تاریخی در فوتبال به ثبت رساند که هنوز هیچ بازیکنی به آن نزدیک نشده اما شاید روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند در فصل جاری شانس رسیدن به او را داشته باشند.
لیونل مسی در فصل 12-2011 یک رکورد تاریخی در فوتبال به ثبت رساند که هنوز هیچ بازیکنی به آن نزدیک نشده اما شاید روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند در فصل جاری شانس رسیدن به او را داشته باشند.
پله رکورد جوان‌ترین بازیکنی که در فینال جام جهانی مردان گل زده است را نیز در اختیار دارد. اسطوره برزیلی در پیروزی ۵ بر ۲ برزیل مقابل سوئد در فینال سال ۱۹۵۸ دو گل زد آن هم زمانی که ۱۷ سال و ۲۴۹ روز سن داشت.
مارتین برایثویت، مهاجم سابق بارسلونا، معتقد است که عثمان دمبله بهترین بازیکنی است که تا به حال دیده است.
روبرت لواندوفسکی تنها بازیکنی است که با پیراهن سه باشگاه مختلف در لیگ قهرمانان در یک بازی سه گل یا بیشتر به ثمر رسانده است. رونالدو و و لیونل مسی کار دشواری برای رسیدن به این رکورد دارند.
لامینه یامال بازیکنی دریبل زن و تمام کننده است که به خاطر سبک بازی خود لقب "مسی کوچک" را کسب کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ