منابع لبنانی از درگذشت رئیس سابق پارلمان این کشور خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک ملی ایران در ایام اربعین حسینی، یک موکب پزشکی شامل 35 نفر کادر متخصص قلب، طب اورژانس، دندانپزشک و پزشک عمومی را برای درمان زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع) در عمود 202 مستقر خواهد کرد.
مجلس عزای اباعبدالله الحسین (ع)، همزمان با شب عاشورای حسینی با سخنرانی استاد محمدتقی فیاض‌بخش و با حضور علی لاریجانی و حسین مظفر اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
مراسم اقامه عزای سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران شهیدش، به میزبانی رئیس جمهور و با حضور جمعی از مردم و مسئولان، در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
چهره های مطرح ورزش، قهرمانان ایران و جهان و بسیاری از مسئولان و اهالی ورزش در ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) با حضور در مساجد، تکیه ها و هیات ها به عزاداری و ارائه خدمات به مردم پرداختند
مراسم اقامه عزای سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران شهیدش، به میزبانی رئیس جمهور و با حضور جمعی از مردم و مسئولان، در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دفتر حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری سابق با حضور جمعی از سیاسیون برگزار شد.
مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دفتر حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری سابق با حضور جمعی از سیاسیون برگزار شد.
اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان به همراه رییس فدراسیون در اولین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی حضور یافتند.
خانواده متعهد قمی عاشق حسینی هنر خود را در بافت فرش نفیس و تقدیم به حرم اباعبدالله الحسین (ع) نشان دادند.
پرچم گنبد حرم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به موزه ملی ورزش تقدیم شد.
مدیرامور شعب استان های بانک شهر با اشاره به استقبال گسترده زائران حسینی از خدمات پولی این بانک در مرزهای کشور، گفت: همزمان با برگزاری مراسم پیاده روی اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)؛ استفاده هموطنان از خودپردازهای بانک شهر در مرزهای کشور رکورد زد.
اقدامات شرکت ملی مس در خدمات‌رسانی به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در مراسم اربعین حسینی
در این فیلم دقایقی از مراسم عزاداری اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی را مشاهده می‌نمایید.
حرکت عظیم اربعین حسینی همه ظرفیت‌ها و امکانات را پای کار آورده تا در خدمت زائران میلیونی اباعبدالله الحسین (ع) باشد. در این راستا، کاروان خادمین شرکت مس در قالب ۳ موکب از ۱۳ شهریور به زوار اربعین در منطقه مرزی مهران وکربلا خدمت رسانی می‌کنند.
شهردار منطقه ۱۵ از خدمت‌رسانی به زوار حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین خبر داد.
گزارش تصویری 1/کاروان خادمین شرکت ملی مس در کربلا میزبان عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) به مناسبت اربعین حسینی
همزمان با اربعین حسینی، موکب خدام الحسین(ع) شرکت نفت ایرانول در مرز شلمچه، میزبان زائران و عشاق اباعبدالله خواهد بود.
زینب سلیمانی دختر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کرد و در مسیر پیاده‌روی اربعین از موکب نداء الاقصی در عمود ۸۳۳ طریق الحسین بازدید کرد. در این موکب در کنار تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، تصاویری از شهدای مقاومت به چشم می‌خورد و نماد‌هایی از جنایات اسرائیل به صورت نمادین به نمایش گذاشته شده است.
به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی و به منظور رفاه حال زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) ، بانک شهر اقدام به خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی در شهرهای مرزی مهران و شلمچه کرد.
شهردار منطقه ۲ از بدرقه نخستین گروه خادمین الحسین (ع) شهرداری این منطقه برای اعزام به پایانه مرزی زرباطیه خبر داد.
ارائه خدمات هویتی میز خدمت سازمان ثبت احوال کشور در تهران، تا ۲۶ شهریور مصادف با اربعین حسینی در راستای رفاه حال شهروندان و زائران ابا عبدالله الحسین (ع) ادامه خواهد داشت.
در شب تاسوعا، مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.
شهردار منطقه ۲ از اهتزاز ابر پرچم عزای حسینی برفراز بام تهران و درجوار گلزار شهدای گمنام بوستان پرواز همزمان با ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد.
مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) عصر امروز (پنجشنبه) در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده واقع در کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ