خانواده متعهد قمی عاشق حسینی هنر خود را در بافت فرش نفیس و تقدیم به حرم اباعبدالله الحسین (ع) نشان دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرعه کشی یک دستگاه خودرو "تیارا"  با حضور مسوولان شهرستان سیرجان و جمعی از مشتریان مجتمع زیگورات سنتر برگزار شد.  با حضور مسوولان محلی سیرجان یک دستگاه خودرو تیارا به عنوان جایزه ویژه به همراه ده‌ها جایزه نقدی دیگر به مشتریان خوش شانس اهدا شد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به تشریح دقیق و ارائه آمار تکمیلی خدمات اعضا و داوطلبان این جمعیت در دهه اول محرم امسال پرداخت.
رئیس‌جمهور روسیه در جریان بازدید از یکی از قدیمی‌ترین مساجد جهان در داغستان، یک جلد قرآن کریم به‌عنوان هدیه دریافت کرد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در جریان بازدید از یکی از قدیمی‌ترین مساجد جهان، مسجد جامع «جمعه» دربند داغستان، یک جلد «قرآن» به عنوان هدیه دریافت کرد.
مهاجم برزیلی سرخپوشان علاوه بر غیبت در لیست بازی، حتی در مراسم اهدای جام پرسپولیس نیز حضور نداشت.
آخرین باری که فدراسیون فوتبال برای قرارداد‌ها سقف تعیین کرده بود مدیران باشگاه‌ها مجبور به ترفند‌های خاص خودشان برای راضی نگه داشتن بازیکنان و کادر فنی شدند. اهدای ماشین و آپارتمان و بحث زیر میزی‌ها مواردی بود که برای دور زدن سقف قرارداد‌ها به کار گرفته شد و در نتیجه فرق چندانی بین سقف داشتن یا نداشتن قرارداد‌ها نبود.
صبح دیروز و در زمان حضور رهبر انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران، آقای دکتر آذرشب از اساتید بزرگ زبان و ادبیات عرب، یک نسخه از رمان عربی «تل أبیب سقطت» را به رهبر انقلاب اهدا کردند.
نخستین نوزاد با ۳ والد در انگلیس متولد شده است. این نوزاد طی پژوهش محققان دانشگاه نیوکاسل و با استفاده از دی ان ای اهدایی از مادر ثانویه برای ترمیم یک آسیب ژنتیک متولد شد.
دکتر آمنه لاهوتی ،متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با اشاره به اینکه یائسگی زردرس به معنای قطع فرآیند آزاد شدن تخمک و قاعدگی پیش از ٥٠ سالگی است، تاکید می کند :اگر خانمی که زودتر از ٥٠سالگی دچار یائسگی شده است توده ای در سینه نداشته و سابقه بدخیمی های زنانه را در خانواده نداشته باشد با داروهای هورمونی می توان تداوم خونریزی ماهیانه و امکان باروری را در وی حفظ کرد. اما اگر به دلایلی درمان دارویی ممکن نباشد ، شانس باردار شدن همچنان با روش های اهدایی برای این خانم وحود دارد .
اهدای گوساله و گوسفند به تیم های برتر مسابقات محلی در مازندران یک رسم قدیمی است که این روزها به سوژه فضای مجازی تبدیل شده است.
گروه خونی میچالوک O+ است و به گفته خودش، کمک کردن و نجات دادن زندگی دیگران از طریق اهدای خون، او را خوشحال می‌کند.
رقص اعضای سه تیم اول مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور (خوزستان، تهران و کرمانشاه) قبل از شروع مراسم اهدای کاپ تیمی را ببینید.
شرکتی که در سال ۲۰۲۰ در آمریکا تأسیس شد، یک شبکه‌ی اهدای مدفوع است که هدف آن پیدا کردن باکیفیت‌ترین مدفوع با اثرگذاری بالا در برابر بیماری‌های مزمن متعدد است.
هر سال که از جشن هنر شیراز می‌گذشت، اهداف آن آشکارتر می‌شد تا جایی که تصمیم گرفتند برنامه اذان مغرب را از بلندگوی مسجد بازار شیراز که قرار بود تئاتری در نزدیکی آن در داخل بازار اجرا شود قطع کنند تا صدای اذان مزاحم برنامه‌ای که یک گروه خارجی اجرا می‌کردند، نشود.
Human Microbes، شرکتی که در سال ۲۰۲۰ در آمریکا تأسیس شد، یک شبکه‌ی اهدای مدفوع است که هدف آن پیدا کردن باکیفیت‌ترین مدفوع با اثرگذاری بالا در برابر بیماری‌های مزمن متعدد است.
مراسم اهدای جام قهرمانی ۲۰۲۲ در قطر با شوکوه هرچه تمام در ورزشگاه لوسیل دوحه برگزار شد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران شب بازی با آمریکا مجوز ورود یک دستگاه خودروی خارجی را دریافت کردند
دو تیم برجسته فرمول یک به قهرمان چهار دوره متوالی این مسابقات پیش از آخرین مسابقه‌ دوران حرفه‌ای‌اش هدایای جالبی اهدا کردند.
مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران برای سفر به قطر در هتل المپیک برگزار شد.
افرادی که اقدام به خالکوبی می‌کنند در معرض بیماری‌های قابل انتقال از راه خون بوده و سازمان انتقال خون ایران نیز تا یک سال مانع از ورود این افراد به چرخه اهدای خون می‌شود.
دوشنبه شب مراسم اهدای توپ طلای فرانس فوتبال در شهر پاریس انجام می‌شود و کریم بنزما برنده احتمالی این جایزه است.
دکتر فائزه اسلامی، پزشک هماهنگ‌کننده اهدای عضو، خودش مرگ مغزی این زن جوان را تایید کرد. او ماجرای این اتفاق دردناک را اینطور روایت کرد: این خانم ۳۵ ساله در یک کلینیک پذیرش شد تا عمل بینی انجام دهد، اما بعد از عمل، گویا دچار ایست قلبی شد. عملیات احیا صورت گرفت. بعد از آن نیز به دلیل کمبود اکسیژن دچار آسیب مغزی شد و نیاز به بستری در قسمت آی‌سی‌یو بیمارستان را داشت. برای همین خیلی زود از کلینیک به بیمارستانی در پایتخت منتقل شد. اما کم‌کم روند مرگ مغزی صورت گرفت. این حالت در خانم پیشرفت کرد و کل مغز دچار آسیب و در نهایت مرگ مغزی شد.
روبرت پریچ کومشیچ در ماه مارس با تصمیم مشکلی مواجه شد اما کاملا مطمئن بود که چه برنامه‌ای دارد: ماموریتم مشخص بود: می‌خواستم مادرم درمان شود. برایم بقیه چیزها مهم نبودند یا بهتر بگویم که کاملا بی اهمیت بودند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ