در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ مقرر شد ۱۵ هزار میلیارد تومان از سهام شرکت‌های دولتی برای حمایت از سهام‌داران خرد از مخاطرات بازار سرمایه به صندوق تثبیت بازار سرمایه واگذار شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حماس با محکوم‌نمودن ترور ۳ تن از مبارزان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در جنین، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تاوان این اقدام خود را پس خواهد داد.
کرمان-رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به بیانیه وزارت اطلاعات درباره دستگیری اعضای شبکه گسترده تروریستی- صهیونیستی در کشور گفت: دستگیرشدگان سوابق متعددی از اقدام علیه امنیت نظام دارند.
این بازداشت در مسیر مبارزه قاطعانه دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی، با صدور دستور قضایی و با اقدام غافلگیرانه ماموران به اتهام ارتشا و اختلاس انجام شده است.
بهارستان- دو عضو اصلی شورای اسلامی نسیم شهر به همراه سه کارمند و دو دلال در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.
برای حضور در لیگ بیست‌وسوم شرایط خط حمله سرخ‌پوشان پایتخت نامشخص است و به نظر می‌رسد آن‌ها به‌زودی برای جذب مهاجم خارجی اقدام می‌کنند.
بر اساس گزارش رسانه‌های محلی، نیروهای پلیس در ورودی قرارگاه اشرف ۳ مستقر شده‌اند و خروج تمامی وسایل نقلیه از این قرارگاه را کنترل می‌کنند.
نمایندگی ایران در سازمان ملل تصریح کرد: از آنجا که آن‌ها نتوانسته بودند، خواسته غیرقانونی خود برای ورود دبیرخانه قطعنامه ۲۲۳۱ به موضوع پهپاد‌ها را به دبیرکل تحمیل کنند، از طریق نامه نگاری‌های سازماندهی شده و این نوع نمایش‌های سیاسی، به دنبال تاثیرگذاری روی گزارش نوبه‌ای (دوره ای) شش ماهه دبیرکل در اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ هستند.
سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی خبر داد و گفت: متهم با استفاده از یک همراه بانک جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: ما شب و روز برای افزایش سرعت اینترنت تلاش می‌کنیم. طرح فیبر نوری که اکنون حدود ۳/۵ میلیون تحت پوشش قرار گرفتند اقدام مهم و راهبردی است که سرعت‌ها را در شهر‌هایی که ما سرویس واگذار کردیم تا هزار مگابیت بر ثانیه به اینترنت مردم سرعت داده است.
پس لرزه‌های اقدام جسورانه سرباز مصری در به هلاکت رساندن ۳ نظامی صهیونیست و مجروح کردن یک نظامی دیگر در مرز مصر و اراضی اشغالی ادامه دارد.
دادسرا برای ۳ نفر از متهمان پرونده شهادت آرمان علی‌وردی اتهام محاربه از طریق استفاده و تمسک به سلاح سرد برای ارتکاب قتل و همچنین اقدام علیه امنیت کشور که منجر به شهادت طلبه بسیجی و مامور حافظ امنیت شهروندان صادر کرد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای ارتش اوکراین اقدام به تخریب زیرساخت های شهری در باخموت کرده‌اند.
طبق تصاویر منتشره از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مشخص می‌شود نیروی دریایی چین با ناوشکن Nanning (با شماره بدنه ۱۶۲) و نیروی دریایی روسیه با ناو آدمیرال گورشکوف (با شماره بدنه ۴۵۴) به آب‌های سرزمینی کشورمان وارد شده اند و در روز‌های آینده به مدت ۳ روز، نسبت به اجرای تمرینات مختلف دریایی شامل رزمی و امداد و نجات اقدام خواهند کرد. به نظر می‌رسد با توجه به اهمیت و ویژگی‌های مهم شناور چینی، ابتدا معرفی و بررسی تجهیزات آن، اهمیت و جذابیت بیشتری خواهد داشت.
میانه- فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری سه شرور در عملیات ضربتی پلیسی در شهرستان خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پاکسازی محلات از معتادان در دست اقدام است، گفت: در این راستا حدود شش کیلو تریاک کشف و سه توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.
مشمولان غایبی که تاکنون برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده‌اند برابر ماده ۱۰ این قانون با محرومیت اجتماعی از جمله عدم امکان ادامه تحصیل در مقاطع دانشگاهی، عدم برخورداری از معافیت کفالت، عدم دریافت تسهیلات بانکی و... رویرو خواهند شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تهیه طرح ۳ ماده‌ای در مجلس در واکنش به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از صدور بیانیه و تهیه طرح ۳ ماده‌ای در واکنش به اقدام پارلمان اروپا خبر داد.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
به گفته کارشناسان لایحه اصلاح ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو دارای ایرادات اساسی است که منجر به تعطیلی اسقاط فرسوده ها می‌شود که نیاز است ۴ اقدام اصلاحی در این خصوص انجام شود.
فهرستی که کارلوس کی‌روش اعلام کرده، تقریبا همان فهرست مورد انتظار است؛ ولی در همین بین او سه اقدام غافلگیرکننده داشته که کمتر کسی می‌توانست آن را پیش از اعلام حدس بزند.
اقدام جنجالی دولت عربستان در همراهی با روسیه در کاستن از میزان تولید نفت خود، دیدار رهبران گروه‌های فلسطینی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دمشق، و در نهایت، اوج گیری برخی تنش‌های دیپلماتیک در روابط خارجی رژیم اسرائیل، سه تحول و رویدادی هستند که منطقه خاورمیانه به تازگی شاهد آن‌ها بوده و در نوع خود حامل پیام‌ها و تبعاتی جدی و قابل توجه برای دولت آمریکا نیز هستند.
نظامیان صهیونیست امروز دوشنبه به روستای الرشایده در شمال غرب اریحا یورش برده و اقدام به تخریب خانه‌های فلسطینیان کردند.
مشهد ـ مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: حدود ۳ هزار واحد مسکن نیمه تمام ویژه خانواده‌های معلول در این استان وجود دارد که باید امسال به تکمیل این واحدها اقدام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ