کارآمدی و دقت نظر افرادی که امیرکبیر انتخاب کرده بود به حدی بود که خیلی از مردم به ارتباط با عالم غیب و غیب‌گویی میرزا تقی‌خان اعتقاد پیدا کرده بودند و حتی برخی معتقد بودند او با اجنه و «از ما بهتران» در ارتباط است و از آن‌ها کسب اطلاع می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره ایرانی شاغل در لیگ پریمیرا پرتغال در گفتگویی جذاب با آنتن، ناگفته‌هایی جنجالی از دوران حضور در پرسپولیس، سختی‌های رسیدن به سطح اول فوتبال ایران و تلخی‌های مصدومیت در پرتغال مطرح کرده است.
رئیس جمهور بلاروس اعلام کرد که در جریان شورش ارتش خصوصی «واگنر» علیه مسکو، او رئیس جمهور روسیه را متقاعد کرده است که فرمانده این گروه شورشی را «حذف نکند.»
علیرضا شهرداری تیمارگر پیروز گفت: پیروز سه بار تا پای مرگ رفت و در یکی از موارد سرش را دوازده ساعت نمی‌توانست تکان دهد.
در حمله سال ۹۶ داعش به مجلس شورای اسلامی، گروهک تروریستی منافقین نقش جمع‌آوری اطلاعات و طراحی عملیات را به‌عهده داشته است.
آرات حسینی، نامی است که این روزها در فضای مجازی زیاد می‌شنویم و اخبار مختلفی درباره آن می‌خوانیم. در این ویدیو کامنت ناگفته‌هایی از زندگی آرات حسینی را ببینید. از این که چگونه لقب کودک شگفت انگیز را گرفت، چگونه به لیورپول راه پیدا کرد و در نهایت سر از سپاهان در آورد و ... منبع: خبرفوری
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: آنالیز کادر فنی برای فینال جهانی بلگراد برابر تیلور ضعیف نبود، بلکه حسن به لحاظ روحی نتوانست در روز مسابقه خودش را جمع و جور کند. هر چند او پشتوانه پیروزی در جهانی ۲۰۲۱ را داشت، اما روز مسابقه در شرایط روحی خوبی قرار نداشت.
روایت محوری مستند درباره شب شهادت شهید مطهری است، اما به صورت موازی و در گفتگو با نزدیکان او چهره‌هایی مانند علی‌اکبر ناطق نوری، رضا داوری اردکانی، هاشم صباغیان و ... گفتگو شده است.
خیابان لاله‌زار را به چه چیز می‌شناسید؟ به فروشگاه‌های پرزرق و برق لوستر، لامپ، پریز و کلید فروشی‌اش یا به سالن‌های سینما و تئاترش؟ خاطرات شما از این خیابان به دیدن فیلم‌های راکی در سینما‌های آن زمان باز می‌گردد یا جگرکی‌های گوشه خیابانش؟
اگر مو درخشندگی خود را از دست بدهد، می‌تواند نشان دهنده مشکلی در تیروئید باشد. خشکی و بی‌جانی مو‌های سالم، یا نازک شدن تار‌های مو می‌توانند نشانه عدم تعادل هورمونی باشند، که باید به پزشک خود مراجعه کنید
اعلام دعوت شدن غفور از سوی رییس فدراسیون، آن هم یک هفته پیش از اعلام اسامی کادر فنی، خود ناگفته‌هایی از تحمیل و دخالت روسا در امور فنی تیم ملی دارد. این پازل با اضافه‌شدن افشاردوست به دستیاران عطایی کامل شده است...
غلامرضا تاجگردون در گفتگو با مجموعه رسانه‌ای «اعتماد» ناگفته‌هایی از حواشی افزایش نرخ بنزین در آبان ۱۳۹۸ دارد که از گفتن آن‌ها طفره می‌رود و بیان آن‌ها را به تاریخ حواله می‌دهد.
خواننده مشهور کلمبیایی درباره از هم پاشیدگی دنیایش پس از جدایی از ستاره سابق بارسلونا صحبت کرد و گفت که الان حس بهتری دارد.
علی دایی در خصوص یک ماجرای تاریخی صحبت کرد.
محمدرضا باهنر در گفتگویی گفت: حتی من قدری تردید دارم که امام گفته باشند اسرائیل باید از بین برود. یک زمانی هم در شورای دفاع بحث شد که این، موضع نظام جمهوری اسلامی باشد یا نه؟ که حضرت امام (ره) فرمودند بگویید نه، آن طلبه گفته است. چون آن موقع می‌گفتند امام فرموده است صدور انقلاب و در بیرون از کشور، ایران‌هراسی راه انداخته‌ بودند که ایران با توپ و تانک و لشکرکشی می‌خواهد انقلاش را صادر کند. امام توضیح دادند که ما اگر می‌گوییم صدور انقلاب، منظور صدور فرهنگی، اعتقادی، صدور فکری است، نه صدور نظامی.
مستند «پرواز یک و بیست دقیقه»، روایتگر ناگفته‌هایی درباره سردار سلیمانی است که طی گفتگو‌هایی با خانواده، دوستان و همرزمان حاج قاسم، بخش‌هایی از ویژگی‌های شخصیتی ایشان را بازگو می‌کند.
رییس مرکز ملی فضای مجازی گفت: بستن اینستاگرام فعلا به خاطر شرایط امنیتی بوده ولی ادامه آن نیاز به مجوز قانونی دارد. مجوز قانونی یا باید طبق روال در کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه صادر شود یا یک قاضی یا یک مرجع عالی ماننده شورای عالی فضای مجازی یا شورای عالی امنیت ملی درخواست آن را بدهد. تا الان چنین مجوزی در هیچ جا به تصویب نرسیده است. آن چیزی که منجر به محدودسازی دسترسی به پیام رسان های متا شده درخواست شورای امنیت کشور بوده و به شرایط خاص امنیتی کشور برمی گردد.
حالا که تیم ملی فوتبال ایران از رقابت‌های جام جهانی حذف شده، تنها امید ما به علیرضا فغانی است تا مانند دوره قبلی جام جهانی افتخارآفرینی کند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران که این روزها با برخی انتقادها رو به رو شده است، درباره این نقدها و دلایل دوری طولانی مدت خود از بسکتبال آسیا صحبت کرد.
معاون وزیر کشور ناگفته‌هایی از پرونده مرحوم مهسا امینی را برای نخستین بار اعلام کرد و گفت: اغتشاشگران یک مهسای دیگر را در لرستان کشتند و می خواستند بگویند کار جمهوری اسلامی است.
معاون وزیر کشور ناگفته‌هایی از پرونده مرحوم مهسا امینی را برای نخستین بار اعلام کرد و گفت: اغتشاشگران یک مهسای دیگر را در لرستان کشتند و می خواستند بگویند کار جمهوری اسلامی است.
حسین مرادمند مدافع استقلال می گوید کارت پایان خدمت او هیچ مشکلی نداشته و از لحاظ بدنی نیز آماده است و دوری او از ترکیب تنها بخاطر نظر کادرفنی است.
حسین مرادمند مدافع استقلال می گوید کارت پایان خدمت او هیچ مشکلی نداشته و از لحاظ بدنی نیز آماده است و دوری او از ترکیب تنها بخاطر نظر کادرفنی است.
مدیر ارتباطات دفتر رییس جمهور دوازدهم نوشت: کتاب «بدون دود و آتش و خون» به عنوان منبع، یک سال پیش منتشر شده است.
سیلاب‌های ناشی از پدیده مانسون از اول مردادماه ۲۴ استان کشورمان را در بر گرفت و با وجود هشدار‌های هواشناسی و آماده‌باش ستاد‌های مدیریت بحران به‌دلیل شدت سیل خسارت‌های بسیاری به بار آمد که بیشترین حجم این خسارت‌ها در بخش کشاورزی اتفاق افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ