علی نعمتی، مدافع چپ پرسپولیس، بی جهت امروز درگیر موضوعی شد که تا پایان بازی ذهن او را آزار می‌داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری امروز جمعه اعلام کردند که یک هیئت آمریکایی عالی رتبه به پرسه زنی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی پرداخته است.
یک کارشناس مسائل بین‌الملل درباره شورش گروه واگنر در روسیه می گوید: به گمان من ارتش روسیه در جنگ علیه واگنرها با علاقه و حرارت بیشتری نسبت به جنگ با اوکراینی ها خواهد جنگید و آن ها را سرکوب خواهد کرد. جشن و سروری که در اوکراین برگزار شده نشان دهنده این است که جنگ اولیه برای واگنر ها چقدر نفرت انگیز بود و چقدر امیدوار هستند که با این شورش شاید آقای پوتین ضعیف شود و یا بساط اش جمع شود.
یک رسانه ایتالیایی اعلام کرد آینده پائولو مالدینی در میلان مشخص نیست و سرنوشت او در جلسه‌ای که امشب در دفتر باشگاه برگزار می‌شود مشخص خواهد شد.
یک رسانه ایتالیایی مدعی است تاکتیک‌های مکس آلگری در بازی دیشب مقابل سویا باعث عصبانیت سه ستاره این تیم شده و این موضوع جو رختکن بیانکونری را به هم ریخته است.
هشدار یمنی‌ها به دشمنان نسبت به لبریز شدن صبرشان از یک سو و حضور تاریخی سوریه در نشست‌های مقدماتی سران عرب به عنوان یک وزنه راهبردی از سوی دیگر، مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب بوده است.
این رسانه انگلیسی نوشت: توقیف محموله، جدیدترین تشدید تنش میان واشنگتن و تهران پس از سال‌ها تحریم‌های آمریکا بر سر برنامه هسته‌ای ایران است. ایران تحریم‌های آمریکا را به رسمیت نمی‌شناسد و صادرات نفت این کشور در حال افزایش است.
طرح صلح یک معامله بزرگ است و تصادفی نیست که میانجی گری ان برعهده چین می‌باشد.
کمتر رقابتی مثل لیگ برتر فوتبال ایران سراغ دارید که با این تنش و حساسیت همراه باشد.
اعتراضات در ایران به تنش بیش‌تر در روابط دوجانبه میان ایران و عربستان سعودی دامن زده است. همزمان پرسش‌هایی درباره دور ششم احتمالی مذاکرات میان دو کشور بی پاسخ باقی مانده اند.
خشم شدید هواداران ملبورنی از تصمیم کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر استرالیا، منجر به یک جنجال بزرگ شد.
گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، در صحبت‌هایی جنجالی از تنش شدید در کمپ تیم ملی این کشور در جریان جام جهانی قطر خبر داد.
در لحظات پایانی دیدار ایران و آمریکا یک صحنه جنجالی در محوطه جریمه آمریکا شاهد بودیم.
در نشست خبری اخیر روبرت لواندوفسکی در اردوی تیم ملی لهستان، یک خبرنگار آرژانتینی سوالی مطرح کرد که با واکنش خوبی از سوی ستاره بارسلونا روبرو نشد.
یک مقام آگاه گفت: «این غائله در حدود نیم ساعت به طول کشید و با حضور پلیس پایان یافت.»
یک عضو دفتر سیاس جنبش انصارالله یمن گفت که آمریکا به صورت مستقیم در یمن و مشخصاً در حضرموت حضور نظامی دارد.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ را هدف گرفته و در ماه ژانویه برای خرید او اقدام خواهد کرد.
دولت مراکش از آدیداس خواست پیراهن‌های تیم ملی الجزایر را دوباره طراحی کند چرا که در طرح آن از نمادهای ملی مراکش استفاده شده است.
یک مقام اطلاعاتی سابق رژیم صهیونیستی گفت که تل آویو در راستای دور ماندن از تنش در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی به لبنان امتیاز می دهد.
یک هوادار دینامو زاگرب پیش از شروع دیدار این تیم با میلان در لیگ قهرمانان اروپا در خیابان‌های شهر میلان چاقو خورده و مجروح شده است.
بعد از حملات اینستاگرامی یک چهره رسانه‌ای مشهور در ایتالیا به فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری، حساب اینستاگرامی او مسدود شد.
انتشار یک ویدیو از کیلیان امباپه و اشرف حکیمی نشان می دهد که ستاره فرانسوی از دوست صمیمی خود به خاطر اینکه به او در جریان بازی پاس نداده، عصبانی است.
شهردار تهران گفت: در ۱۰ روز اول حضور خود اعلام کردیم که از تنش مالی خارج شده ایم و تا به امروز محتاج قرض نشده ایم.
یک دیپلمات چین نسبت به اتخاذ اقدامات متقابل در صورت عدم دست کشیدن واشنگتن از فروش تسلیحات به تایوان خبر داد.
یک روزنامه صهیونیست از بروز تنش سیاسی بین مصر و اسرائیل درپی تجاوز اخیر به نوار غزه و تحولات کرانه باختری خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ