باشگاه النصر به صورت جدی به دنبال جذب سرخیو بوسکتس، هافبک بارسلونا، است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به چالش‌های بزرگ پیش روی کابینه خود گفت که به صورت شبانه‌روزی برای تأمین امنیت در اراضی اشغالی تلاش می‌کند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از تلاش نخست وزیر این رژیم برای ارعاب مقامات نظامی ارتش و مخفی نگه داشتن جدی بودن اوضاع از افکار عمومی خبر دادند.
فسخ قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند و مذاکرات جدی او برای پیوستن به استقلال حتی پرسپولیسی های قدیمی را از نسل های مختلف به حرکت درآورده است.
برای حفظ مهدی قایدی، استقلال مذاکراتش را با باشگاه شباب الاهلی آغاز کرده است و مدیران باشگاه در تلاش برای حفظ این بازیکن هستند.
بازیکنان استقلال برای جلب نظر مثبت نکونام، از همین ابتدای کار تمرینات را با جدیت و تلاش بالا آغاز کرده اند.
وزیر امور خارجه عمان درباره موضوع احیای توافق هسته‌ای گفت که «جدیتی» از سوی واشنگتن و تهران هم‌زمان با تلاش مذاکره‌کنندگانشان برای احیای توافق هسته‌ای احساس می‌کند.
باشگاه‌های عربستانی به صورت جدی به دنبال جذب مکس آلگری، سرمربی یووه، هستند و حتی قصد دارند 10 میلیون یورو دیگر به پیشنهادشان اضافه کنند.
فدراسیون فوتبال در تلاش است تا هرطور شده مقدمات اعزام تیم فوتبال امید به بازی‌های آسیایی هانگژو را فراهم کند.
بعد از معرفی ربات چت گفتگو توسط شرکت اپن‌ای‌آی و توجه کاربران زیادی به آن، شرکت‌های مختلف تلاش کردند تا از این مسابقه عقب نمانند در همین راستا گوگل اعلام کرد که ربات گفت و گوی هوش مصنوعی خود با نام بارد را به‌روزرسانی می‌کند تا به کاربر کمک کند کدی را برای توسعه نرم‌افزار بنویسند.
دروازه‌بان باتجربه پیکان با انگیزه زیاد برای بازگشت به روزهای خوب خودش تلاش می‌کند.
آیت الله حسینی با بیان اینکه قم هراسی از سوی دشمن به صورت جدی دنبال شده است و تلاش می‌کنند که در نظر مردم دیگاه منفی نسبت به قم ایجاد شود، بیان کرد: نیمه شعبان ظرفیت فوق العاده ای است که می‌توانیم با استفاده از ظرفیت آن یک رویداد بزرگ را در عرصه بین المللی در قم ایجاد کنیم.
مدیرعامل شرکت برق حرارتی گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این صنعت تمامی نیروگاه‌های کشور تا پیش از آغاز پیک مصرف برق به آمادگی ۱۰۰ درصدی برسند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به دنبال حل مشکلات منطقه کن هستیم و تلاش می کنیم تمام دستگاه‌های مربوطه را در راستای خدمت رسانی بهتر به اهالی کن و روستاهای سولقان درگیر کنیم.
مدیرکل سیاسی کمیسیون ماده ۱۰ وزارت کشور گفت: تلاش‌ها برای فعالیت حداکثری احزاب ادامه دارد، اما نسبت به سوءاستفاده از عناوین حزبی و سیاسی حساسیت جدی داریم و با قطعا تخلفات برخورد می‌کنیم.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید آرسنال تلاش برای جذب آنسو فاتی از بارسلونا را آغاز کرده و به این منظور با مدیر برنامه‌های او تماس گرفته است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران اجرایی در حال تلاش برای حل مسائل زلزله‌زدگان خوی هستند و از کمیسیون عمران می‌خواهم بر روند خدمت‌رسانی به مردم نظارت جدی داشته باشد.
زارع پور در پیامی در فضای مجازی از اهتمام جدی وزارت ارتباطات در اجرای آئین نامه حمایت از کسب و کار اقتصاد دیجیتال خبر داد.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن بایادآوری اینکه وزیرسابق راه وشهرسازی نسبت به تأمین منابع پروژه‌های ریلی اهتمام جدی داشت، امیدوار هستیم باحضوروزیر راه وشهرسازی اهداف پایه‌ریزی شده درصنعت ریلی محقق شود
روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی، در تلاش است تا درگیری‌های ایجاد شده بین بازیکنان تیم ملی کشورش را از بین ببرد.
محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ایران تاکید کرد که تیم ملی برای رسیدن به المپیک باید برای بالا بردن رنکینگ تلاش کند.
نورنیوز در گزارشی تلاش آمریکا برای فعالسازی اینترنت ماهواره ای استارلینک را فعالیتی غیر قانونی و دخالت در امور داخلی ایران دانست.
سخنگوی دولت گفت: دولت با رشد اقتصادی در حوزه های مسکن، صنعت، کشاورزی و انرژی در تلاش است زیرساخت‌های اشتغال را فراهم کند.
رئیس جمهور فرانسه ضمن تکرار ادعاهای خود درباره ایران گفت: در حال تلاش جدی برای دستیابی به توافق با ایران هستیم.
مدیران یونایتد قصد دارند به صورت جدی برای تقویت این تیم تلاش کنند و پنج بازیکن را در فهرست خریدشان قرار داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ