نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حالی از امروز آغاز خواهد شد که حسن رنگرز و شاگردانش، میادین سخت و بزرگی را در سال جدید میلادی پیش رو دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ژاپن در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی والیبال مردان آسیا مقابل تیم تایلند به برتری رسید.
تیم‌های ملی والیبال زنان ایران و ژاپن در نخستین دیدار قهرمانی آسیا سال ۲۰۲۳ به مصاف یکدیگر می‌روند.
منابع عبری از آغاز رایزنی‌های جدید یک مقام نزدیک به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ارتباط با موضوع عادی سازی روابط با عربستان سعودی خبر می‌دهند.
تیم والیبال نوجوانان جهان در نخستین گام خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل کره جنوبی به پیروزی رسید.
نخستین روز از مسابقات دوومیدانی یونیورسیاد دانشجویان جهان با راهیابی حمیدرضا کیا به فینال پرش سه گام و ناکامی دونده نیمه استقامت ایران در رسیدن به خط پایان برگزار شد.
نخستین روز از مسابقات دوومیدانی یونیورسیاد دانشجویان جهان با راهیابی حمیدرضا کیا به فینال پرش سه گام و ناکامی دونده نیمه استقامت ایران در رسیدن به خط پایان برگزار شد.
نخست وزیر مامور تشکیل کابینه از سوی پارلمان لیبی از آغاز گفتگوهای فراگیر ملی خبر داد و از هیئت اعزامی سازمان ملل خواست نقش خود را برای تلاش جهت موفقیت آشتی در لیبی ایفا کند.
پیکان تهران در نخستین گام خود در جام باشگاه های آسیا شکست نزدیکی را متحمل شد.
تیم ملی هاکی روی یخ ایران نخستین دیدار خود در مسابقات جهانی را با پیروزی برابر مالزی پشت سر گذاشت.
در نخستین جلسه عملیاتی کارگروه مشترک خودروهای برقی ایران‌خودرو و مپنا، گام های مهمی در راستای سیاست های کلان کشور در زمینه تولید نسل جدید خودروها برداشته شد و براساس آن مقرر شد۵۰ دستگاه تارا برقی از سوی ایران‌خودرو تولید و تجهیزات و زیرساخت‌های مربوط به آن نیز از سوی مپنا به عنوان گام نخست عرضه خودروهای برقی، تامین شود.
تیم ملی فوتسال زنان ایران در نخستین گام خود در مسابقات کافا، قرقیزستان را با پنج گل در هم کوبید.
نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حالی از امروز آغاز خواهد شد که حسن رنگرز و شاگردانش، میادین سخت و بزرگی را در سال جدید میلادی پیش رو دارند.
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان امشب (شنبه) در نخستین گام در رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا به مصاف تیم ژاپن خواهد رفت.
سوت آغاز نخستین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حالی اوایل دی‌ماه به صدا در می‌آید که برخی از مدعیان از حضور در این مسابقات معاف هستند.
تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در اولین دیدار خود در این رقابت های موفق شد از سد هند عبور کند.
تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک در تور آزاد والیبال ساحلی گام نخست را محکم برداشت و با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان امروز در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ آذربایجان موفق شد تیم ترکیه را شکست دهد.
نخستین دیدار تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان با شکست همراه بود.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نخستین گام خود در جام بین قاره ای را محکم برداشت.
«رحمان عموزاد» نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در دیدار اول خود برابر «یون» از کره‌جنوبی با نتیجه ۸ بر ۱ به پیروزی رسید و راهی دور بعد شد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از طراحی اوراق گام در راستای حمایت از پیمانکاران برای نخستین بار در شهرداری تهران خبر داد.
یک شرکت هوانوردی فعال در زمینه سفرهای هوایی برقی یک گام به جلو برداشته و نخستین تست پرواز با استفاده از یک هواپیمای دریایی که سیستم نیرومحرکه آن برقی شده را تکمیل کرده است.
اساساً تا ضعف یک مجموعه پذیرفته نشود، بدیهی است اقدامی برای بهبود آن مجموعه شکل نمی‌گیرد. البته برخی این موضع گیری را تاکتیکی خوانده‌ و تاکید کرده‌اند دیدگاه تغییر نکرده، اما چیزی به جز مرور زمان نمی‌تواند دقت چنین ارزیابی‌هایی را بسنجد. با این اوصاف، باید صبر کرد و دید آیا گفته‌های جبلی منتهی به تغییری می‌شود یا آب از آب تکان نمی‌خورد؟
در جریان رویکردهای تحول گرایانه در ساختار سازمان صداوسیما، شبکه‌های تلویزیونی «شما» و «ایران‌کالا» در راستای آنچه «بیشتر دیده شدن برنامه‌های شاخص» عنوان شده، تعطیل شدند تا بدین ترتیب نخستین گام یعنی کوچک سازی ساختار عظیم پخش صداوسیما که محتوای کیفیت متناسب با حجم شبکه برای آن وجود ندارد، برداشت شود و هزینه‌های بی حاصل راه اندازی شبکه‌های کم مخاطب نیز صرف تولید باکیفیت در دیگر شبکه‌ها شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ