راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، حذف تیمش از لیگ قهرمانان را نتیجه عملکرد بد در دیدار رفت دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راجر اشمیت، مربی بنفیکا، تمایلی برای برگرداندن ژوائو فلیکس ندارد. او می گوید بازیکنی که با 100 میلیون یورو از بنفیکا رفته، چرا باید برگردد؟
راجر فدرر امروز در حاشیه مسابقات تنیس 500 امتیازی هاله آلمان مورد تقدیر قرار گرفت.
بن فرحان در اظهارات خود در تهران ضمن آنکه مطالبی راجع به اهمیت روابط تهران - ریاض و آثار منطقه‌ای آن بیان نمود، از دو کلیدواژه حساس استفاده کرد و در واقع خواست دلیل بازگشایی روابط با ایران را توضیح دهد؛ آنچه وزیر خارجه عربستان به طور ضمنی در بیان خود آورد، اهمیت ویژه‌ای دارد، خواه دلایل اصلی باشند یا نباشند. بیان فیصل بن فرحان ناظر بر این است که شرایط محیطی، عربستان را به بازگشایی روابط کشانده است. این البته بیان دیپلماتیک مناسبی نیست و بوی انفعال از آن جاری است.
جنایت های رژیم صهیونیستی باعث شده است که این رژیم نه تنها در میان کشورهای مسلمان بلکه در بین غربی ها نیز به عنوان رژیمی آپارتاید و جنایتکار معرفی شود.
راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، از جدایی گریمالدو، ستاره اسپانیایی سابق این تیم و انتقال او به تیم سابق اشمیت، بایر لورکوزن، به شدت انتقاد کرد.
راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، در آستانه دیدار برگشت با اینتر در لیگ قهرمانان می‌گوید تیمش روزهای سختی را سپری می‌کند ولی ایمان دارد که جبران شکست دور رفت و عبور از اینتر ممکن است.
راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، معتقد است که آنها می توانند هفته آینده شکست 2-0 مقابل اینتر را در خانه این تیم جبران کنند.
راجر اشمیت، مربی بنفیکا، انتظار دارد که فردا اینتر در ورزشگاه دالوژ دفاع کند و به بازیکنانش هشدار داد که باید بهترین بازی ممکن را انجام دهند.
راجر اشمیت سرمربی آلمانی تیم فوتبال بنفیکا ممکن است در مصاف با اینتر 3 بازیکن اصلی خط دفاعی 4 نفره خود را در اختیار نداشته باشد.
راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، اعتراف کرد که پورتو مستحق پیروزی در دربی پرتغال بوده است.
راجر اشمیت از صعود بنفیکا به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بسیار خوشحال بود و وعده داد که تیمش همه توانش را برای رسیدن به نیمه نهایی خواهند گذاشت.
راجر اشمیت از انگیزه های بالای بنفیکا برای صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت و اینکه برای باشگاه لیسبونی این دستاوردی بزرگ خواهد بود.
شاگردان راجر اشمیت با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل کاساپیا صدرنشینی مقتدرانه خود را ادامه دادند.
راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، از جدایی انزو فرناندز و پیوستنش به چلسی در پنجره زمستانی بسیار عصبانی است.
راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، تایید کرد که انروز فرناندز تصمیمش برای ترک این باشگاه را گرفته است.
صویب تبصره ۴۸ ق.آ.د.ک. پیشنهاد قوه قضائیه به مجلس نبوده و الان هم بر ادامه اجرای آن اصرار نداریم؛ ولی برای اصلاح آن حتما" باید راجع به تعارض اهمیت رویت معدودی از اسناد بعضی از پرونده‌ها با صلاحیت بعضی وکلا راه‌حل ارائه کرد. از ارائه طریق برای بهبود مدیریت رابطه ضابط و قاضی هم استقبال کردند.
عنابستانی با تاکید بر اهمیت اصلاح برخی ساختار‌های حکومت، گفت: به نظرم مهم‌تر از اینکه ما برای یک موضوع برویم سراغ رفراندوم، این است که ساختار‌های اداره حکومت را طوری اصلاح کنیم که مردمی‌تر حکمرانی کنیم؛ یعنی مردم در یک به یک تصمیماتی که در جامعه اتخاذ می‌شود، احساس نقش داشته باشند این بهتر از رفراندوم راجع به یک موضوع مشخص و منفرد است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه برخی از موضوعات در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی را نمی‌توان فارغ از تحولات محیطی بررسی کرد، گفت: هم محیط خود کشور، هم محیط منطقه‌ای و هم بین‌المللی در این موارد اهمیت دارد. اگر راجع به موضوعات مختلف نیاز به تحلیل دقیقی داریم باید این موارد را در نظر گرفت.
کمک مربی کارلوس کی‌روش پا به پای او اجرای تمرینات را زیر نظر دارد.
راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، دیدار فردا شب تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس را دشوار توصیف کرده است.
سرمربی بنفیکا نسبت به شی کاغذی که به پشت سر او برخورد کرد، واکنش جالبی را از خود نشان داد.
راجر دی‌سا که دستیار اول کارلوس کی‌روش محسوب می‌شود، اصلی‌ترین نفر کادر فنی در تمرینات است.
راجر فدرر از تنیس خداحافظی کرد؛ پایان استاد سوییسی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ