سرمربی سابق بنفیکا با عربستان برای هدایت این تیم در جام ملتها و مقدماتی جام جهانی به توافق رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد منافی معتقد است تیم امید ایران می‌تواند با موفقیت از مسیر دشوار پیش روی خود عبور کند.
بعید است افرادی که به استقبال خطرات عظیم می‌روند برای همیشه رضایت بدهند که کارکرد اصلی نیرو‌های سیاسی، اقدامات نمادین در حمایت از اعتراضات داخلی باشد. اهمیت تبلیغاتی چنان اقداماتی البته انکارناپذیر است، ولی تکرار مکرر و بدون پشتوانه آن‌ها باعث خواهد شد تا اپوزیسیون در داخل و خارج کشور جدی گرفته نشود. تا آن‌جا که هم لایه‌هایی محتاط –ولو ناراضی- از اجتماع و هم جامعه بین‌المللی، تا اطلاع ثانوی منفعت خود را در «معامله» با قدرت مستقر ببینند.
سرمربی سابق بنفیکا با عربستان برای هدایت این تیم در جام ملتها و مقدماتی جام جهانی به توافق رسید.
در ماجرای برجام، شمخانی هر چند در ابتدا (و در کلیت ماجرا) نگاه خوش‌بینانه داشت، اما بعد‌ها به منتقد جدی روند توافق و خسارات آن تبدیل شد و فراتر از آن، در دبیرخانه شورا نقش مؤثری در هماهنگی سه قوه برای تصویب نهایی قانون اقدام متقابل مجلس ایفا کرد؛ در حالی که روحانی و برخی اطرافیانش بی‌اعتنا به عبرت‌ها و خسارت‌های برجام، مجدداً دنبال توافق به هر قیمت با آمریکا بودند و اگر همکاری مجلس و دبیرخانه شورا نبود، قطعاً خسارت‌های اقتصادی و سیاسی و امنیتی به مراتب بزرگ‌تری برای کشور رقم خورد.
مرحوم عماد افروغ که سال‌های دورتر به عنوان یک فعال سیاسی اصولگرا شناخته می‌شد پس از کناره‌گیری از کرسی‌های قدرت، به تدریج از جناح‌های سیاسی هم فاصله گرفت و وقت خود را بیشتر به پژوهش در علوم اجتماعی گذراند و بدین ترتیب به یک منتقد جدی صاحبان قدرت تبدیل شد تا سرطان صدایش را خاموش کرد.
داوید آلابا معتقد است هرگز نباید چلسی را دست کم گرفت و در بازی فردا از دقیقه یک باید جدی و پرفشار کار کنند.
مفسر فوتبال روسیه معتقد است که بازیکنان تیم ملی این کشور باید بازی با ایران و عراق را جدی‌ بدانند.
مفسر فوتبال روسیه معتقد است که بازیکنان تیم ملی این کشور باید بازی با ایران و عراق را جدی‌ بدانند.
یک رسانه فرانسوی مدعی است لیونل مسی به صورت جدی به بازگشت به بارسلونا فکر می‌کند و معتقد است بازگشت به بلوگرانا برای او فرصتی طلایی خواهد بود.
یک روزنامه آمریکایی معتقد است که بنیامین نتانیاهو با دو چالش مواجه است: نخست اختلافات عمیق داخلی است که ماهیت «اسرائیل» را تهدید می‌کند و دوم، احتمال تشدید و انفجار درگیری با فلسطینی‌ها است.
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است، چون این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند.
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند
یولیان ناگلزمان معتقد است بر خلاف آنچه ادعا شده، مصدومیت کیلیان امباپه جدی نیست و او به بازی رفت برابر بایرن خواهد رسید.
محمود فکری معتقد است برخی از تیم‌ها از میزبانی خود سواستفاده می‌کنند و با اقدامات مختلف، تمرکز حریف خود را به هم می‌زنند.
دروازه بان تیم ملی هندبال مونته نگرو معتقد است ایران این تیم را در مسابقات جهانی با چالشی جدی مواجه کرده است.
شهردار منطقه ۹ گفت: یکی از مطالبات جدی شهروندان انتقال فرودگاه مهرآباد است که این اقدام بسیار سخت و دشواری است، اما با توجه به رشد و پیشرفت شهری، وجود فرودگاه مهرآباد در شهر بواسطه مخاطراتی که می‌تواند در دراز مدت برای مردم داشته باشد، توجیهی ندارد و حتما باید به حاشیه شهر منتقل شود.
معاون فنی باشگاه مس کرمان معتقد است حجم اشتباهات داور و کمک داوران در لیگ برتر نیاز به بررسی جدی دارد.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در رابطه با تیم جوان ایران در جام ملت ها معتقد است که تغییر نسل در هر مجموعه‌ای باید با در نظر گرفتن همه جوانب انجام گیرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است: باید کنترل جدی در حوزه‌ی واردات در کشور داشته باشیم تا حمایت از تولید داخلی را در دستور کار قرار دهیم. مشکل اولیه این واردات، مسئله اعطای معافیت به واردات ماشین آلات بود که در نهایت به واردات بی رویه منجر شد که ضربات مهلکی را بر بدنه‌ی تولید داخلی وارد کرد.
ژول کنده معتقد است که بارسلونا تیم کامل و خطرناکی است و همه حریفان باید از رویارویی با بارسا نگران باشند.
رئیس جمهور آمریکا معتقد است اقدامات دونالد ترامپ، دموکراسی در این کشور را به مخاطره می اندازد.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است تیمش مس رفسنجان را شکست خواهد داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اعلام کرد: مأموران کلانتری در این طرح پس از کشف سلاح‌های سرد مانند پنجه‌بکس، چاقو، شمشیر، چماق و... از متهمان، آن‌ها را دستگیر و خودرو یا موتورسیکلت آن‌ها را نیز به پارکینگ منتقل می‌کنند.
ریکاردو ساپینتو معتقد بود که ارسال رضا میرزایی به دست بازیکن سپاهان برخورد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ