مارتین برایثویت، مهاجم دانمارکی سابق بارسا، همچنان از رفتار هواداران این باشگاه در بازی جام خوان گامپر آزرده خاطر است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نگاهی به ترکیب تیم‌های مختلف لیگ برتری این واقعیت را آشکار می‌کند که بازیکنان زیادی از سال‌های گذشته پرسپولیس در اردوی آنها حضور دارند.
رئیس مجلس اضافه کرد: در دهه ۹۰ کشور دچار عقب ماندگی جدی و برخی کارها از مدار خود خارج شد که یک واقعیت تلخ است. یک چالش دولت نیز این است که باید نیاز امروز را برطرف کرده و کسری‌های گذشته را هم جبران کند؛ پس دولت در ۲۰ ماه نمی‌تواند همه آنها را با هم حل کند و تولید مسکن نیز زمان‌بر است.
رئیس مجلس اضافه کرد: در دهه ۹۰ کشور دچار عقب ماندگی جدی و برخی کارها از مدار خود خارج شد که یک واقعیت تلخ است. یک چالش دولت نیز این است که باید نیاز امروز را برطرف کرده و کسری‌های گذشته را هم جبران کند؛ پس دولت در ۲۰ ماه نمی‌تواند همه آنها را با هم حل کند و تولید مسکن نیز زمان‌بر است.
از میان 5000 ناشر فعال، 2700 ناشر در این دوره از نمایشگاه مطبوعات حضور یافتند تا میزبان جمعیت عظیمی باشند که به مصلی امام خمینی‌(ره) آمدند؛ جمعیتی که اگرچه مطابق آمارها خرید کتاب در میان آنها کم نبود اما حتی یک ارزیابی میدانی نیز این واقعیت را آشکار می‌کرد که بی‌شک شمار تماشاگران در میان‌شان بیش از دوه‌های پیشین است
هافبک استقلال معتقد است بعد از گل دوم و سوم این تیم هوادار کاملاً به هم ریخته و آنها هم از این فرصت استفاده کردند.
کیلیان امباپه بعد از اعلام وفاداری به باشگاه پاری سن ژرمن با شرکت در یک مسابقه خیریه با حضور کودکان محروم و بستری در بیمارستان‌های پاریس مبلغ قابل توجهی به سازمان خیریه حامی آنها کمک کرد.
تالاتوسوچیان در عامیانه به عنوان "تمساح دریایی نامیده می شود؛ علی‌رغم این واقعیت که آنها کروکودیل نیستند، اما با هم نسبت دوری دارند. برخی از تالاتوسوچیان‌ها با زندگی در اقیانوس‌ها بسیار سازگار شدند و این سازگاری تغییراتی در اندام‌های آن‌ها ایجاد کرد.
در کشور آن‌ها همه آمارها مثبت است و روند رو به رشد. حالا ما مانده‌ایم و دو کشور متفاوت. کشوری که به گلستان می‌ماند و کشوری که در هر سوی‌اش دردی نهفته است. چقدر کشورها آن‌ها خوب است‌ای کاش ما هم آن‌جا بودیم!
واقعیت این است که از زمان حضور رنار در تیم ملی عربستان، این تیم توانسته است عملکرد قابل قبولی را ارائه کند و حتی از آنها به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در جام ملت های آسیا نام برده می شد اما اکنون در فاصله نزدیک به یک سال تا شروع این رقابت ها، ممکن است سرمربی جدیدی روی نیمکت سعودی ها بنشیند.
نرذجس سلیمانی: حاج قاسم از لحظه لحظه وقت خود در راستای تعالی روح و ارتقاء سطح آگاهی و دانش با خواندن قرآن و وصیت نامه شهدا، کتاب و فیلم بهره می برد. حتی برای کمک به نویسندگان و کارگردانان به پشت صحنه فیلم‌ها می‌رفت تا تجربه‌های خود در میدان جنگ را در اختیار آنها قرار دهد تا مردم با دیدن آن فیلم و سریال‌ها بتوانند بیشتر با واقعیت روبرو شوند.
برخی از مدیران شهری دست داشتن پیمانکاران شهرداری در زباله‌گردی که بخشی از آن‌ها کودکان زباله‌گردند را انکار نمی‌کنند. دستفروشان هم از اینکه برخی از نیرو‌های حریم‌بان شهرداری از آن‌ها برای سانت‌سانت پیاده‌رو‌ها اجاره می‌گیرند، گلایه می‌کنند. از دیگر نمونه‌های این موضوعات، پارکبان‌ها هستند که قرار بود جمع‌آوری شوند، اما در برخی از معابر پرتردد تهران افرادی هستند که پول می‌گیرند تا اجازه پارک خودرو را بدهند. اما آن‌ها هم برای ایستادن در این معابر باید بخشی از درآمد خود را به نیرویی از شهرداری تقدیم کنند.
نماینده مردم تبریز گفت: به واسطه آن نامه‌ای که توسط ۲۲۷ نفر امضا شد، آنها قادر به درک شرایط موجود کشور نیستند. چه بسا تعدادی از آن‌ها برداشت‌شان این است که نسل بعد هم باید مثل نسل فعلی یا قبلی باشد. ما حتما باید واقعیت تغییر نسل‌ها و عقاید را بپذیریم. اتفاقاتی در جامعه در حال رخ دادن است که در واقع انرژی این اتفاقات را اشتباهات و خطاها تعیین می‌کند.
بعضی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از پنالتی اعلام شده به سود آرژانتین و پیروزی این تیم برابر کرواسی چندان راضی نیستند.
«واقعیت این است که به باور من اظهارات اخیر نمایندگان صرفا در جهت تبلیغات انتخاباتی و جلب رضایت رای دهندگان است. آنها سعی دارند اینگونه القا کنند که به دنبال منافع مردم هستند و با اصلاح و ترمیم کابینه این پیام را ارسال کنند که صدای مردم را شنیده‌اند. بعید نیست که آنها بخواهند به مردم بگویند که ما تلاشمان را کردیم اما موفق نشدیم. حالا مجدد رای بدهید تا شاید در دوره بعد تغییرات لازم در دولت ایجاد کنیم. در کل به عقیده من آنچه این روزها شاهدش هستیم تبلیغات زودرس انتخاباتی است.»
رهبر معظم انقلاب در جمع مردم اصفهان فرمودند: چهره‌ی واقعی صحنه‌گردانان اغتشاشات با توهین آنها به قرآن، امام حسین (ع)، پرچم و سرود ملّی ایران روشن شد.
معاون سپاه: خطای بزرگی کردیم که ملت و جوانان را در دست و بال شبکه های مجازی و شبکه های خارجی گذاشتیم تا افکارشان توسط آنها فریب داده شود و تصویر غلطی از واقعیت را داشته باشند و امروز وظیفه ما روشنگری است و باید جبران کنیم.
پیشکسوت استقلال می گوید که فتح‌الله‌زاده به پیشکسوتان بها می داد و از تجربیات آنها استفاده شود.
رسانه های فارسی زبان به گونه ای اخبار را منتشر می کنند که گویی نظام سقوط کرده است. کشوری که رسانه ایران اینترنشنال را اداره می‌کند، بداند اقدام خصمانه علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهد و ما از این اقدام آنها چشم پوشی نمی کنیم.
رسانه های فارسی زبان به گونه ای اخبار را منتشر می کنند که گویی نظام سقوط کرده است. کشوری که رسانه ایران اینترنشنال را اداره می‌کند، بداند اقدام خصمانه علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهد، و ما از این اقدام آنها چشم پوشی نمی کنیم
وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرد که نظر مخالف غرب درباره همه پرسی الحاق مناطق شرقی اوکراین به خاک روسیه اهمیتی ندارد ولی غربی ها باید واقعیت جدید را درک کنند.
گروهی از محققان ایرانی از یک ربات مجهز به واقعیت مجازی و آلات موسیقی مجازی برای آموزش به کودکان مبتلا به اوتیسم استفاده کردند و شاهد تغییرات اندکی در ارتقای توان موسیقایی آنها بودند.
وزیر امور خارجه با اشاره به سند ٢٠٣٠ گفت: قرار بود این سند در حوزه آموزش باعث همبستگی جهانی باشد اما با نادیده گرفتن هویت و واقعیت های فرهنگی کشورها آنها را در این حوزه دچار مشکل کرده است و از این رو جمهوری اسلامی ایران بر اساس قوانین داخلی و فرهنگی خود به این سند نگاه می کند.
واقعیت این است که آقای رئیسی در یک ایران زندگی می‌کند و ما مردم در یک ایران دیگر. در ایران آقای رئیسی کشور در بهترین حالت خودش از لحاظ مدیریت قرار دارد و حتی رکورد‌هایی هم در آن شکسته شده است. در ایران مردم، اما وضعیت نیازی به توصیف ندارد و داریم زندگی‌اش می‌کنیم.
مارک زاکربرگ مدیر عامل متا پس از تمسخر شدید آواتارهای واقعیت مجازی این شرکت وعده داد آنها را به‌روزرسانی می‌کند و کیفیت این آواتارها را به حد مطلوب می‌رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ