پیمان جبلی در شرایطی به عادل فردوسی‌پور تاخته و او را متهم به «لگدزنی» کرده که پیش‌تر در ماجرای پناهندگی برادر یا برادرانش به آمریکا با لحنی بسیار متفاوت صحبت کرده بود. عجیب آنکه این ادبیات در مواجهه با مردی که در ایران مانده و مانند برخی به کشوری دیگر پناهنده نشده در تضاد کامل است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عادل فردوسی‌پور پس از ۴ سال سکوت خود را شکست و در مصاحبه‌ای ناگفته‌های زیادی را با مخاطبانش درمیان گذاشت.
فردوسی‌پور درباره پیشنهاداتی که در این سال‌ها داشته، گفت: برای رفتن از کشور پیشنهاد‌های اغواکننده بی‌شرمانه و باشرمانه‌ای به من شد، ولی لطف مردم و حس احترامی که می‌بینم ارزش تمام چیز‌هایی که در ذهنم قربانی کردم را دارد.
درخواست از هوش مصنوعی برای به تصویر کشیدن کودکی استاد شجریان و عادل فردوسی پور، نتیجه جالبی را به همراه داشته است.
شوخی جالب و قدیمی از عادل فردوسی‌پور در یک گزارش را ببینید.
حضور عادل فردوسی پور در بیمارستان محل تولدش در یزد برای قدردانی و احترام به زنده یاد دکتر جلال مجیبیان که عادل را به دنیا آورد و دیدار با فرزند ایشان خانم دکتر محیبان.
عادل فردوسی‌پور خطاب به بازیکنان پرسپولیس از حس و حالش بابت دوری از دنیای گزارشگری فوتبال حرف می‌زند. او با صدایی لرزان و بغض آلود در این باره می‌گوید: «به شدت دلم تنگ شده و حسرت گزارش نکردن مسابقات فوتبال را به شدت می‌خورم.»
بخش دوم گفت و گوی عادل فردوسی‌پور با علیرضا جهانبخش منتشر شد.
عادل پرسش‌هایی را مطرح کرد و پاسخ‌هایی شنید که هیچ‌کدام از آن‌ها به مذاق رسانه و چهره‌های خاص خوش نیامد؛ همان‌هایی که تلاش کردند با ایجاد فضایی نادرست در ایام جام جهانی، چنین مخابره کنند که همه‌چیز گل و بلبل است. بخشی از کار عادل همین روشنگری بود و چه عجیب که چنین روشنگری‌ای باعث شده از او چهره‌ای که نیست و فرسنگ‌ها با آن فاصله دارد، ساخته شود: خبرنگار بازجو بودن.
به نظر می‌رسد رویکرد آشفته و سلیقه‌ای صداوسیما در مورد پدیده‌ای به اسم «عادل فردوسی‌پور» همچنان ادامه دارد.
صدا و سیما سانسور جدیدی را علیه مجری سابق برنامه نود اعمال کرده است.
علی مطهری، نظرات متفاوتی را درخصوص علی کریمی، عادل فردوسی پور و رضا کیانیان مطرح کرد.
در کنار حمایت همکاران و جامعه فوتبالی انگلیس، چهره‌های جدیدتر هم حاضر به نشستن روی صندلی گری لینه‌کر نشدند تا حمایت خاصی از این کارشناس – مجری فوتبالی صورت بگیرد.
عادل فردوسی پور و وریا غفوری بازوبند کاپیتانی را به دو کودک سندروم دان دادند.
حمید محمدی مجری و گوینده خبر صداوسیما در پستی اینستاگرامی از علی دایی حمایت کرد.
ویدئوی جالب از عادل فردوسی پور و مرحوم منوچهر نوذری به یاد «پله» دوباره بازنشر شده است.
کیهان نوشت: جای شگفتی است کسانی که داعیه قانون‌مداری دارند با بهانه‌ها و برخورد‌های سیاسی و جناحی، قوانین کشور را زیر پا گذاشته و به بهانه اینکه جای خبرنگار یا دانشجو در زندان نیست و... به حمایت از آشوبگران و اراذل اجاره‌ای می‌پردازند.
ادل برخلاف تعداد معدودی از استادان که برای بیان نظراتشان چرتکه می‌اندازند، با وجود آنکه فعالیتی در فضای مجازی ندارد یا هیچ صفحه رسمی در دسترسش نیست، واهمه‌ای از بیان نقطه نظراتش ندارد.
در فوتبال مدرن مربیان بزرگ یا خودشان اصول روان‌شناسی را بلد هستند و از آن بهره می‌برند یا یک روان‌شناس مجرب در کنارشان هست. کارلوس از این قاعده مستثنا نیست و به‌خوبی تیم و اطراف تیم را کنترل می‌کند. حضور در جام جهانی برای او مهم است؛ اما نه حضوری که اعتبار چندین‌ساله خودش را خدشه‌دار کند. او حضوری آبرومند می‌خواهد
عادل فردوسی‌پور یاد و خاطره مهسا امینی را گرامی داشت.
عادل فردوسی‌پور در جام حرف و مشاغل گل به ثمر رساند.
گزارشی جالب از خنده دارترین اتفاقات فوتبال ایران با صدای عادل فردوسی پور را ببینید.
ادموند بزیک وظیفه سرمربیگری تیم رسانه ورزش را برعهده دارد و کاپیتانی این تیم نیز برعهده عادل فردوسی‌پور است
تیم فوتبال رسانه ورزش در دیداری خیرخواهانه در شهر مشهد با سرمربیگری ادموند بزیک و کاپیتانی عادل فردوسی‌پور به میدان خواهد رفت.
عادل فردوسی‌پور در برنامه جدید ۳۶۰ به سراغ علی دایی اسطوره فوتبال ایران که مثل خودش بیکار شده است رفته و در کنار مصاحبه با او ، یک مسابقه پر از کری‌خوانی پینگ‌پنگ هم راه انداخته است ...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ