اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از بهترین پارت‌های اندام کنونی لانسفورد عضلات کواد او هستند که شدیدا نظرگیرند. عضلات پای درک با آوندهای پیدا و خط‌بندی‌هایی که با هم تقاطع پیدا می‌کنند، شاید بهترین بخش از پکیج بدنساز آمریکایی باشد.
فیلم منتشر شده از عاقبت توهین ورزشکار روس به ایرانی ها در قفس MMA به یکی از پربیننده ترین ویدیوهای ورزشی در اینستاگرام تبدیل شد.در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، علی هیبتی رزمی کار ایرانی توهین ورزشکار چچن روسیه به ایران را بدون جواب نمی گذارد.
تراکتوری ها پیش از شروع فصل یکی از جذاب ترین تیم های لیگ بیست و سوم به حساب می آیند.
درست سی سال پیش یک بازیکن جوان در خط دفاعی یکی از پرستاره ترین پرسپولیس های تاریخ چهره و بعدها تبدیل به یکی از جذاب ترین و جنجالی ترین پرسپولیسی ها شد.
تراکتور یکی از جذابترین تیمهای این فصل لیگ برتر ایران است که با حضور ستاره‌های جدید سروشکل یک تیم مدعی قهرمانی را خواهد داشت.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، تاکید کرد که تنها در ازای انتقال دو بازیکن ایتالیایی PSG اجازه حضور برناردو سیلوا را در این تیم می دهد.
این دربی می تواند یکی از پرهیجان ترین تقابل های استقلال و پرسپولیس در تاریخ باشد.
یکی از کاربران نوشت: تصویر تازه و متعلق به اوایل ۲۰۲۳ است، علی رغم تحریم‌ها خط تولید جنگنده‌های روسی همچنان فعاله و کم و بیش تولیدات ادامه دارن.
گل‌زنی مقابل اینتر که روحیه خوبی دارد، کار چندان ساده‌ای نیست؛ ولی طارمی از زمانی که به پورتو پیوسته، نشان داده مرد روز‌های سخت است. او تا به الان در همین لیگ قهرمانان اروپا، دروازه تیم‌های قدرتمندی را گشوده و اینتر هم می‌تواند به همان فهرست اضافه شود. چه‌بسا طارمی امشب بتواند صدمین گل فصل پورتو را هم بزند و با عملکردی خاص، تصویرش را برای چندمین بار روی جلد رسانه‌های مطرح پرتغالی ببرد
دیداری که برای دو تیم پرسپولیس و سپاهان «۶» امتیازی خواهد بود یکی از جذابترین و حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر است که می‌تواند منجر به تغییر صدرنشین پس از هفته‌ها شود.
در یکی از جذابترین بازیهای این مرحله لیگ قهرمانان آسیا، الهلال با سه گل شباب الاهلی را کنار زد.
یکی از جذاب ترین بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال تقابل دو تیم پاس گرگان و هورسان رامسر خواهد بود.
در سال های اخیر یکی از جذاب ترین تیم ها در فاز تهاجمی گل گهر با هدایت امیر قلعه نویی بوده است.
در یکی از جذاب ترین بازی های این هفته لیگ برتر والیبال دو تیم هراز آمل و ایفاسرام اردکان به مصاف هم می‌روند.
یحیی گل محمدی از همین الان دست به کار شده است تا جانشین یورگن لوکادیا را پیدا و جذب کند.
طرح های جذاب رسانه های معتبر دنیا بعد از قهرمانی آرژانتین یکی از جذاب ترین چیزهاییست که می توانید ببینید.
در یکی از جذاب ترین کشتی های لیگ امسال عزت الله اکبری به یاد دوران اوج افتاد و علیرضا کریمی را از پیش رو برداشت.
یکی از پست‌های حساس تیم ملی در تقابل با رقبا در پست هافبک دفاعی خواهد بود؛ جایی که کارلوس کی‌روش نفرات شاخصی در اختیار دارد.
پاس گرگان و ایفاسرام اردکان برگزار کننده یکی از جذاب ترین مسابقات هفته پنجم لیگ برتر والیبال خواهند بود.
یکی از عجیب ترین و در عین حال جذاب ترین اتفاقات نقل و انتقالات تابستانی برای آبی‌ها، بازگشت سیاوش یزدانی به استقلال بود.
در یکی از جذاب ترین بازی‌های هفته سوم، گل گهر در ورزشگاه خانگی خود میزبان سپاهان بود که در این بازی اگرچه سپاهان تا دقیقه ۸۷ پیروز میدان به حساب می‌آمد اما گل علیزاده همه چیز را به تساوی کشاند.
شیخ دیاباته مهاجم سابق باشگاه استقلال در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد.
یکی از بزرگ ترین و البته جنجالی ترین سرمربیان دنیا مصاحبه مفصل و جذابی با ورزش سه انجام داده است.
یکی از بزرگ ترین سرمربیان دنیای والیبال در گفت و گویی مفصل با ورزش سه از تیم تحت هدایتش گرفته تا نسل جدید و جذاب والیبال صحبت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ