لورا موریل، مدیر سرمایه گذاری در ECI Partners، در مورد چگونگی کلیدی بودن فناوری برای حل بحران سلامت روان و حمایت از متخصصان مراقبت‌های بهداشتی می‌گوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره سلامت و درمان بازنشستگان گفت: این دغدغه پس از مسائل حقوق و معیشت، یک اولویت جدی برای صندوق است.
یونسکو در این گزارش گفت که کشورها باید اطمینان حاصل کنند که اهداف و اصول روشنی دارند تا مطمئن شوند که فناوری دیجیتال در آموزش مفید است و از آسیب، هم به سلامت دانش‌آموزان و هم به طور گسترده‌تر به دموکراسی و حقوق بشر جلوگیری می‌کند.
مواد قندی، باکتری‌های بد را جذب می‌کند و pH دهان را کاهش می‌دهد. شیرینی‌جات مانند آهنربا برای باکتری‌های بد هستند. خوردن غذا‌های شیرین یا نشاسته‌ای باعث می‌شود تا باکتری‌های پوسیدگی‌زا (حفره زا) داخل دهان شما از این قند‌ها تغذیه کنند و از آن‌ها برای رشد و تکثیر استفاده نمایند. این باکتری‌ها می‌توانند باعث پوسیدگی دندان و بیماری پریودنتال شوند. میوه‌ها و سبزیجات تازه، آجیل، پنیر، گوشت، ماهی و غلات کامل گزینه‌های بهتری هستند.
رونالدو که اکنون در عربستان سعودی و تیم النصر فوتبال بازی می‌کند، اخیراً تبلیغ‌هایی از سایت ورزشی LiveScore، برند سلامتی Therabody و صرافی ارز دیجیتال Binance در حساب خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. رونالدوی پرتغالی که پدر ۵ فرزند است، درآمد خوبی از اینستاگرام دارد چرا که ۵۹۷ میلیون نفر او را دنبال می‌کنند و بیشترین تعداد فالوئر در این شبکه اجتماعی است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سلامت روحی و جسمی و اجرای ورزش صبحگاهی به‌طور منظم و روزانه ارتباط مستقیمی با ارتقای توان رزمی کارکنان دارد.
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت سلامت برگزاری کنکور تاکید کرد: سلامت کنکور را از مسیری تامین و تضمین کنند که نیازی به قطع اینترنت نبوده و اختلال در زندگی روزمره مردم ایجاد نشود.
گواردیولا پس از پیروزی پرگل برابر رئال در نشست خبری خود، هفت دقیقه به سوالات خبرنگاران اسپانیایی پاسخ داد و حرف انتهایی او به یک خبرنگار اسپانیایی بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی پیدا کرده است.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: برای اینکه تخلف در تبلیغات انتخاباتی اتفاق نیفتد، قرار است «هیئت بررسی تبلیغات انتخاباتی» تشکیل شود.
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سلامت جسم و روح جامعه مرهون تلاش‌های بی‌وقفه کادر درمان است که با انگیزه و تلاش‌های مستمر به خدمت رسانی همنوعان خود مشغول هستند.
دستگاه‌های دیجیتال مزایای قابل توجهی را در عرصه‌های مختلف از آموزش تا سرگرمی ارائه می‌دهند. خطر ناشی از آن زمانی است که استفاده بیش از حد از این دستگاه‌ها برای سلامتی مان وضعیتی سمی را ایجاد کند.
در پیام نوورزی حسین طلاکش نائینی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین آمده است : سلامت مالی، یکی از مهمترین دستاوردهای بانک کارآفرین است؛ چنانچه با پایبندی به بخشنامه های نهاد نظارتی و طبق آمارهای منتشر شده، در این زمینه دارای شاخصهای عملکردی مناسب بوده است. این موضوع از آن جهت دارای اهمیت است که بانک علیرغم تلاطم های موجود در اقتصاد کلان کشور بویژه در سال۱۴۰۱، انضباط پولی خود را حفظ کرده و نقشی غیرسازنده در رشد نقدینگی ایفا نکرده است.
قم- رئیس جمهور با اشاره به اینکه در اسناد بالادستی نظام بر ضرورت رشد و نهادینه سازی معنویت و اخلاق در افراد و جامعه تاکید شده است، گفت: سلامت معنوی مهمترین و موثرترین بعد از ابعاد سلامت است.
پزشک روسای جمهور سابق آمریکا می‌گوید سلامت روانی رئیس‌جمهور کنونی این کشور وخیم شده، اما کاخ سفید حقیت را از مردم پنهان می‌کند.
به گفته محققان، ابتلا به افسردگی در جوانی با بروز بیماری‌های قلبی و عروقی بیشتر مرتبط است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به جوانان گفت: در عصر غارت ملی جوامع توسط فرهنگ سلطه غرب باید در این میدان غلبه کنید؛ رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج مانند عملیات‌های دوران دفاع مقدس است؛ خرمشهرهای امروزی همین فضای مجازی است و شما باید فاتحان آن باشید.
ابوذر روحی خواننده سرود «سلام فرمانده» در مراسم اختتامیه چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج که امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه در تهران برگزار شد، به عنوان چهره سال فضای مجازی معرفی شد.
فرمانده کل سپاه از مرحله نهایی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در مرکز فرهنگی ۱۳ آبان بازدید کرد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد ۷ فناوری کارآمد می‌تواند موانع پیش‌روی توسعه‌ سلامت دیجیتال را مرتفع کند.
به گفته محققان، سلامت روانی ممکن است تأثیر بیشتری بر خطر زوال عقل نسبت به آنچه قبلاً تصور می‌شد داشته باشد.
معاون علمی و فناوری گفت: آمادگی داریم با تاجیکستان در حوزه های معدن، سلامت و بهداشت، دارو، غذا، گیاهان دارویی، هوش مصنوعی، اقتصاد دیجیتال و ... همکاری کنیم.
آکادمی همراه اول اقدام به برگزاری رويداد «فناوری‌های تحول‌آفرین و سلامت هوشمند» با هدف آگاهی‌بخشی به مدیران ارشد حوزه سلامت درباره تحولات عرصه دیجیتال کرد.
طبق مطالعات انجام شده افرادی که کمتر از ابزار‌های دیجیتالی مانند ساعت هوشمند استفاده می‌کنند دارای علائم افسردگی بیشتری هستند و از لحاظ سلامتی نمره کمتری دریافت کردند. عوامل اجتماعی و جمعیت شناختی و مرتبط با سلامت با استفاده طولانی مدت از دستگاه‌های سلامت دیجیتال مرتبط هستند.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از افتتاح شعبه بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران در کربلا با سرمایه گذاری عراق و مدیریت متخصصان ایرانی خبر داد.
آزمایش خون از ارگان‌ها و سیستم‌های مختلف بدن و اندازه گیری قندخون ناشتا و دو ساعت پس از مصرف قند، در کنار اندازه گیری چربی خون، از راه‌های تشخیص سلامت قلب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ