مشهد ـ رئیس شورای شهر مشهد گفت: باید از گمانه زنی‌ها در خصوص انتخاب شهردار پرهیز شود چون گمانه‌زنی کار را مشکل می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام اینکه رئیس‌جمهور روسیه بار دیگر هدف حمله پهپادهای انتحاری قرار گرفته، مسکو و کی‌یف همدیگر را متهم می‌کنند و گمانه‌زنی‌ها درباره انگیزه‌های وقوع این رویداد هم افزایش یافته است.
بر اساس اخبار به گوش رسیده نمایندگانی از دوره‌های هشتم و نهم و دهم که عموما نزدیک به علی لاریجانی هستند، در حال زین کردن اسب انتخابات مجلس دوازدهم هستند. اگرچه منصور حقیقت پور، مشاور علی لاریجانی در مجلس دهم اخیرا اعلام کرده که بعید می‌داند علی لاریجانی شخصا وارد عرصه انتخابات شود، اما از یاد نبرید که در انتخابات سال ۱۴۰۰ هم تا ساعات پایانی گفته می‌شد علی لاریجانی کاندید انتخابات ریاست‌جمهوری نمی‌شد، اما دیدیم که گمانه‌زنی‌ها نادرست بود.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: ایفای نقش تنظیم گرانه در چاپ و پخش کتب غیر درسی آن دسته از وظایف ما است که در جشنواره کتاب رشد به دنبال انجام آن هستیم.
آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی را سپری می‌کنیم؛ آیا اتفاق بزرگی در این مدت کوتاه رخ خواهد داد؟ فقط باید منتظر بمانیم.
گمانه زنی نتیجه عدم اطلاع رسانی از سوی نهاد‌ها است. در چنین شرایطی این وظیفه بانک مرکزی است که دلیل این کمبود اسکناس را اعلام کند، اما انقدر در پاسخگویی و ارائه توضیحات ضعیف عمل می‌کنند که منجر به این می‌شود که باید برای توضیح اتفاقات، گمانه زنی کنیم.
شهردار تهران با بیان اینکه باید ۱۲ هزار بافت ناپایدار را به یک بافت سکنی پذیر با تأمین سرانه‌های هفت گانه تبدیل کنیم، گفت: ۴۴ محله وجود دارند که در مخاطره فروریزش در شیب قرار گرفته‌اند.
پس از حذف انگلیس از جام جهانی، گمانه‌زنی‌ها درباره نیمکت این تیم شدت گرفته است.
خطیب جمعه تهران خطاب به قوای سه گانه گفت: اگر با مردم صادقانه سخن بگوییم و با مردم به گفتگو بشینیم، می‌توانیم به تصمیم درست برسیم. اول دنیای مردم را آباد کنیم و سپس آخرت آن‌ها را.
عباس عبدی نوشت: وظیفه حکومت این نیست که بگوید اعتراضات مورد بهره‌برداری دشمن قرار می‌گیرد. وظیفه حکومت این است که با روشن‌بینی سیاسی اجاره ندهد چنین حوادثی شکل گیرد. حوادثی که کاملاً قابل پیش‌بینی بوده و علت اصلی آن نیز بی‌درایتی در سیاست رسمی است.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد که فقط اجازه واردات به خودرویی داده می‌شود که بتواند استانداردهای لازم را اخذ کند.
سخنگوی دولت درباره موضوع ساخت یک میلیون مسکن و برخی گمانه زنی ها مبنی بر بی نتیجه ماندن این سیاست، خاطرنشان کرد: با افتخار می گویم برای وعده ساخت چهار میلیون مسکن طی چهار سال به خود می بالم. من هم با دانشجویان هم عقیده هستم که کسی که هشت سال در تولید مسکن را بست و عنوان کرد دولت مسئول تولید مسکن نیست و بحران امروز را ایجاد کرد، باید پاسخگو باشد و برای این بحران آفرینی محاکمه شود.
نکته جالب دیگر اینجاست که اگر گمانه‌زنی‌ها درباره لیست ۲۶ نفره درست باشد بازیکنان سابق و فعلی پرسپولیس نیمی از لیست تیم ملی را تشکیل می‌دهند. در واقع از لیست ۲۶ نفره تیم ملی ۱۳ نفر یا پرسپولیسی هستند یا قبلاً در پرسپولیس بازی می‌کردند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین افزود که از نزدیک انتخابات اسرائیل را دنبال خواهیم کرد هنوز برای گمانه زنی در مورد کابینه اتلافی بعدی زود است.
مرتضی آقاتهرانی گفت: باید خوب دقت کنیم و بدانیم که بصیرت به راحتی بدست نمی آید. خیلی ها در وادی سیاست در آخر خراب می کنند و دیدیم که کم هم نیستند. انسان هر لحظه بر سر دو راهی قرار می گیرد و هر لحظه امتحان می شود و البته کسانی که برادران شیطان هستند افراد را در غی کمک می کنند و مصداق اتم و اکمل غی مقابله با مقام ولایت است و اینها باغی هستند.
گزارشات ماه شهریور شرکت ها در حال انتشار است و حالا می توان تا حدودی درباره عملکرد شش ماهه شرکت ها در سال جاری گمانه زنی هایی را انجام داد. پالایشی ها در نیمه نخست امسال چه کردند؟ آیا باید منتظر سوددهی خوبی از شپنا بود؟
بایدن گمان می‌کند نیازمند یک جنگ سرد دیگر است با این وجود، سیاستگذاران باید پیش از متعهد ساختن ایالات متحده به ورود به درگیری‌ای چند دهه‌ای که متکی بر گذشته‌ای خیالی است دو بار فکر کنند.
یک پژوهشگر مسائل استراتژیک با بیان این که قرائت متفاوت ایران و آژانس از مساله پادمانی و اختلافی که پیش آمده مساله ای جدی و مهم است ، گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی باید در این مرحله بپذیرد آنچه پیش آمده و مبنای درخواست این سازمان قرار گرفته، بی تاثیر از انگیزه‌های سیاسی و با هدف نابود کردن برجام توسط اسرائیل نبوده است.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از نظر شورای نگهبان توافقی که در چارچوب برجام در حال نهایی شدن است باید در مجلس تصویب شود، گفت: از نظر قانونی، شورای نگهبان مصوبات مجلس را بررسی می‌کند؛ البته تاکنون چیزی در مجلس تصویب نشده است.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه از نظر شورای نگهبان توافقی که در چارچوب برجام در حال نهایی شدن است باید در مجلس تصویب شود؟ گفت: از نظر قانونی شورای نگهبان مصوبات مجلس را بررسی می‌کند البته تاکنون چیزی در مجلس تصویب نشده است.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه از نظر شورای نگهبان توافقی که در چارچوب برجام در حال نهایی شدن است باید در مجلس تصویب شود؟ گفت: از نظر قانونی شورای نگهبان مصوبات مجلس را بررسی می‌کند البته تاکنون چیزی در مجلس تصویب نشده است.
رئیس قوه قضائیه گفت: در قوای سه گانه باید قبل از آنکه مشکلات و مسائل مجموعه خودمان را لحاظ کنیم، به رفع و برطرف کردن مشکلات مردم اهتمام داشته باشیم.
من گمان می‌کنم که شاهد ادامه مانور‌های نظامی چین خواهیم بود. سناریویی که من را اندکی نگران می‌کند آن است که این مانور هفته‌ها و ماه به طول انجامد و آن گاه این پرسش پیش خواهد آمد:" خب، ایالات متحده برای نشان دادن حمایت بیشتر از تایوان چه خواهد کرد". همیشه احتمال نوعی درگیری بین نیرو‌های نظامی ایالات متحده و چین وجود دارد هر چه بحران بیش‌تر ادامه یابد وضعیت پیچیده‌تر خواهد شد.
عوامل زورگیری از یک زن در شهریار دستگیر شدند
شنیده‌های «تابناک» حکایت از آن دارد که تغییر مدیران شمار قابل توجهی از شبکه‌های تلویزیونی در راه است و چهره‌های تازه‌ای در مسیر مدیریت شبکه‌های تلویزیونی هستند؛ هرچند اسامی کاندیدای مطرح در گمانه زنی‌ها به لحاظ فکری یا توان اجرایی، تفاوت آشکاری با مدیران کنونی ندارد، به هر حال، نخست باید دید آیا این اشخاص منصوب می‌شوند و در صورت انتصاب، به شکل عملی نیز ناموفق هستند و نمی‌توان پیش‌داوری قطعی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ