مهاجم ایرانی هال سیتی حداقل یک ماه قادر به همراهی تیمش در چمپیونشیپ نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیست و پنجمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در حالی از فردا برای نمایندگان ایران در تایلند آغاز می‌شود که دوومیدانی کشورمان به دنبال اعاده حیثیت است.
بیست و پنجمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در حالی از فردا برای نمایندگان ایران در تایلند آغاز می‌شود که دوومیدانی کشورمان به دنبال اعاده حیثیت است.
ملی‌پوش کومیته تیمی کاراته ایران گفت: اعضای جوان تیم ملی تلاش می‌کنند تا جایگزین خوبی برای بزرگان کاراته ایران باشند.
ستاره ایرانی کاسیم پاشا دور از فهرست این تیم مقابل آلانیا اسپور است.
تکرار کشتی جنجالی سنگین‌وزن جام تختی به‌دلیل اشتباه داوری
تیم ملی والیبال ایران در مجموع 9 دوره حضور خود در لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها بیش از 14 هزار دقیقه با حریفان قدرتمند خود مبارزه کرده است.
وزیر ورزش و جوانان می گوید پتانسیل تکرار نتایج دوره های قبلی را در بازی های آسیایی هانگژو دارد.
جنجال داوری نه تنها در فوتبال ایران بلکه در قلب اروپا و جایی که بهترین داوران فوتبال جهان در آن قاره حضور دارند نیز وجود دارد. حتی اگر آن داور دنی مک‌کلی هلندی، یکی از سه داور برتر اروپا باشد.
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، بعد از شکست مقابل چلسی، این تیم را مستحق صعود دانست.
مورایس در مصاف برابر هوادار برای اولین مرتبه به طور مستقیم درباره داوری دیدار تیمش و به طور کلی وضعیت داوری در ایران صحبت کرد.
اعتراض گسترده هواداران رئال به پرونده نگریرا فضای اطراف ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را ملتهب کرده است.
ژاوی هرناندز معتقد است در دوران حضور مورینیو روی نیمکت رئال، ال‌کلاسیکو بی جهت خصمانه شده بود.
عجیبترین صحنه امروز فوتبال ایران استارت علی شجاعی بعد از آخرین پنالتی مقابل آلومینیوم اراک بود.
مهاجم تیم استقلال با بیان اینکه اشتباهات داوری در هفته های اخیر به ضرر استقلال تمام شده است گفت: پنالتی باید تکرار می شد اما داوراهمیتی به این موضوع نداد.
اگر قرار باشد یکی از عبرت‌های روز‌های تلخ و پرالتهاب پاییز ۱۴۰۱ را برای سیاستگذاری‌های پیش رو مورد توجه قرار دهیم، مساله حفظ مرجعیت نهاد‌های سیاسی در چهارچوب جمهوری اسلامی می‌تواند از شاخص‌ترین آن‌ها باشد. نهاد‌هایی که درصورت القای پیام ناکارآمدی‌شان به جامعه، تکرار وقایع تلخ و آشوب‌های داخلی پاییز ۱۴۰۱ دور از انتظار نخواهد بود.
باشگاه مس رفسنجان به شدت نسبت به داوری دیدار با نساجی مازندران معترض است.
تیم داوری دیدار استقلال و تراکتور، دو بار تصمیم به تکرار ضربه پنالتی کوین یامگا گرفت.
اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی به دلیل آسیب دیدگی ۶ هفته از میادین دور خواهد بود.
اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی به دلیل آسیب دیدگی ۶ هفته از میادین دور خواهد بود.
دیدار تیم‌های لیورپول و وولورهمپتون در دور سوم جام حذفی انگلیس با تساوی ۲-۲ به پایان رسید تا کار به دیدار تکراری کشیده شود.
فرانسوی‌ها اسناد ادعای خود را هم منتشر کرده اند که به نظر می‌رسد از نظر قوانین فوتبال درست بوده باشد اما معلوم نیست آیا این اسناد موجب تکرار بازی فینال خواهد شد یا خیر
کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: تبعیض بین رشته‌های مختلف وجود دارد اما صحبت از پاداش در این شرایط سخت اقصتادی مردم خوشایند نیست.
دارنده طلای مسابقات جهانی کاراته گفت: خوشحالم از اینکه بعد از چند دوره دوری کاراته از مسابقات رده سنی حالا بعد از 11 سال برای ایران مدال طلا کسب کردم.
مربی تیم ملی کاراته گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا کار سختی در پیش داریم، اما انگیزه‌مان خیلی زیاد است و به دنبال عنوان قهرمانی در مجموع هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ