شمار تلفات آتش سوزی در هاوایی آمریکا درحالی به ۵۳ نفر افزایش پیدا کرده است که بایدن آنرا یک فاجعه بزرگ خواند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نبرد دو‌همشهری در میدان به پایان نرسید و شعله‌های آتش این جنگ به توئیتر کشیده شده است.
در جاده رامهرمز بعد از روستای گنبدلران اگر به سمت رود زرد برانید، کوهی را می‌بینید که شعله‌های آتش از آن زبانه می‌کشد. بومیان این منطقه می‌گویند سالیان سال است که تشکوه در حال سوختن است.
با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد حریق در یک مغازه صافکاری و نقاشی به مساحت ۲۵۰ متر مربع رخ داده و دو دستگاه خودروی سواری داخل آن نیز در حال سوختن است. همچنین شعله‌های آتش در حال سرایت به بخش‌ها و خودرو‌های دیگر بود.
شاگردان عبدالله ویسی در هوای خنک شهرکرد به آماده‌سازی مشغول هستند.
خورشید در واقع یک تنور آتش نیست. در شعله‌های آتش و و شمع، احتراق شیمیایی وجود دارد. وقتی آب را روی آتش می‌ریزیم، آب گرمای شعله را جذب می‌کند و آنقدر آن را خنک می‌کند که دیگر نمی‌تواند واکنش سوختن را حفظ کند. همچنین دسترسی آتش به اکسیژن را مسدود می‌کند. آب اساسا فرآیند شیمیایی را متوقف می‌کند.
جنایت به‌خاطر یک سگ/ دستور آدمکشی بخاطر دماغ شکسته کودک/ ۱۱ سال مجازات وحشتناک!/ دردسر بیماری عروس برای داماد فریب خورده!/ حمام خون در پاتوق قهوه‌خانه‌ای یکه‌بزن‌ها/ ۲۰۰کیلو شیشه و هرویین در یک منزل روستایی کشف شد/ نقش خونین عروس در قتل داماد ۲ زنه/ ادعای جنون آنی در آخرین جلسه بازپرسی!/ جنایت در شعله‌های آتش
ملکی با بیان اینکه شعله‌های آتش به قسمت حیاط این کارخانه سرایت کرد، افزود: آتش‌نشانان مشغول مهار این آتش‌سوزی گسترده هستند و به نظر می‌رسد عملیات مهار آتش ساعت‌ها طول بکشد.
اولیویه دو ویک، پروفسور فضانوردی و مهندسی در موسسه فناوری ماساچوست، به خبرگزاری فرانسه گفت که احتمالاً شعاع خرابی‌ها بزرگتر از آن چیزی است که هر کسی پیش بینی کند. او گفت: آسیب اصلی به سکوی پرتاب در زیر آن است، جایی که شعله‌های آتش به زمین برخورد می‌کند و تعمیر دهانه چند ماه طول می‌کشد.
بر اثر آتش‌سوزی در ساختمان سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) در شهر روستوف-نا-دونو در نزدیکی مرز اوکراین رخ داد، دست‌کم یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند. فرماندار منطقه روستوف گفت که به نظر می‌رسد یک اتصال کوتاه باعث آتش سوزی شده است که مخازن سوخت و مهمات را مشتعل کرده است. ویدئو نشان می‌دهد که ساختمان در شعله‌های آتش فرو رفته است، در حالی که توده‌ای از دود سیاه غلیظ در یک منطقه مسکونی از شهر به هوا می‌رود.
آتش سوزی تایگا سیبری در سال ۲۰۰۳ در روسیه بزرگترین آتش سوزی ثبت شده تا کنون بود. آن ۵۵ میلیون هکتار را سوزاند. آتش سوزی های اخیر استرالیا در رتبه دوم قرار دارند. هر دوی این بلایای طبیعی در نهایت با فرسایش قابل توجه لایه ازون همراه شدند، و هنوز مشخص نیست که چگونه دود آتش سوزی ازون را تخریب می کند.
مرگ تلخ ۵ کودک درآتش سوزی اتاقک‌های کارگری/ طناب دار در شعله‌های خونبار!/ حکم قصاص برای کارگری که همکارش را کشت/ قتل هووی مادر بخاطر النگو/ آتش زدن مرد معتاد به خاطر ۷۰۰ هزار تومان/ قدم در گرداب خون/ عشق به فوتبال مرا سارق کرد
ویدئویی منتشر شده که در آن نیرو‌های اوکراینی تانک‌ها و سربازان روسی را با موشک‌های ضد تانک آمریکایی جاولین منفجر کردند. در این تصاویر، تانک‌های روسی درحال انفجار و در میان شعله‌های آتش دیده می‌شود.
صادق زیباکلام تاکید کرد: این آتش همچنان شعله‌ور است، هرچند ممکن است برای مدتی زیر خاکستر برود، اما وزش یک باد یا یک متغیر پیرامونی کافی است تا این شعله‌ها را قوی‌تر از قبل شناور کند.
اصولاً سیاست‌گذاری بر منع و فیلترینگ، بسیار هزینه‌بر و نیز ناپایدار است و هر آن ممکن است که شیوه‌های جدیدی برای خنثی کردن آن‌ها به وجود آید. نکته مهم بعدی اینکه دسترسی به اخبار و نظرات منحصر به اینترنت نیست، دسترسی به ماهواره‌ها ممکن است و می‌تواند نقش مخرب‌تری را ایفا کند؟ بنابر این فیلتر شدن و یا کاهش سرعت اینترنت، می‌تواند عوارض جدی در همه حوزه‌ها داشته باشد.
اعضای تیم ملی کرواسی در میان استقبال گسترده هواداران و خدمه فرودگاه، وارد زاگرب شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از اطفاء شعله‌های آتش در انبار مواد شیمیایی شرق تهران خبرداد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت یک مرد حدودا ۶۰ ساله در میان شعله‌های آتش در خیابان گیلان خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت تبهکار شب‌های مشهد/ اعتراف پسر به قتل پدر با اسلحه شکاری/ کلاهبرداری با دریافت بیعانه برای خرید لوازم خانگی/ جنایت ناخواسته به خاطر یک زن/ سرکرده «تبهکاران شب» در پوشش زنانه!/ حفظ قرآن در زندان جان مرد اعدامی را نجات داد/ مرگ تلخ مرد ۴۰ ساله در شعله‌های آتش/ بستری متهم در تیمارستان قبل از محاکمه
مرگ تلخ مرد ۴۰ ساله در شعله‌های آتش
بامداد نوزدهم شهریور، نیرو‌های امدادی پیکر سوخته مرد ۴۰ ساله‌ای به نام «مجید» را به بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) منتقل کردند و دقایقی بعد همسر او نیز به دلیل اقدام به خودکشی با قرص در بخش مسمومان بیمارستان بستری شد.
شانزدهم شهریور گذشته دختر نوجوانی با مراجعه به شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد (شعبه ویژه پرونده‌های جنایی) خود را تسلیم قانون کرد و پرده از راز وحشتناک سوختن عروس جوان در شعله‌های آتش برداشت!
جنگل‌ها و مراتع شهرستان گچساران و باشت از روز گذشته تاکنون طعمه حریق شده و به دلیل وزش شدید باد لحظه به لحظه شعله‌های آتش فوران می‌کند و تلاش جنگلبانان، محیط بانان، نیرو‌های بسیجی و مردمی برای مهار، تاکنون به جایی نرسیده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک انبار کالا واقع در میدان خراسان خبر داد و گفت: در حال حاضر آتش به‌طور کامل خاموش شده و لکه‌گیری نیز به پایان رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ