تیم صدرشیمی یزد به قهرمانی مسابقات لیگ برتر امیدهای فوتبال ساحلی ایران رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پیروزی اسلوونی مقابل هلند امیدهای قهرمان المپیک برای رسیدن به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها زنده ماند.
مهاجم امیدهای ایران از فدراسیون فوتبال درخواست کرد امکانات لازم را برای این تیم مهیا کند تا آنها با هدایت رضا عنایتی به المپیک راه پیدا کنند.
لیگ برتر امیدهای تهران به زودی با حضور 16 تیم آغاز می‌شود. استقلال که فصل گذشته با هدایت آرش برهانی قهرمان شد، بدون شک به دنبال تکرار این قهرمانی خواهد بود.
فوتبالیست‌های امید ایران با ژست خاصی مقابل دوربین حاضر شدند.
قهرمان کشتی فرنگی امیدهای جهان با اشاره به مبارزه فینالش در جام تختی گفت با توجه به اینکه بدنش کم جان بوده، غیرت کرده و کشتی گرفته، وگرنه دانیال همیشگی نبوده است.
قهرمان کشتی امیدهای جهان تاکید کرد که در جام‌جهانی باکو مفت به الدانیز عزیزلی نفر اول رنکینگ 55 کیلوگرم باخته و به دنبال جبران این شکست در مسابقات پیش روست.
نایب قهرمان کشتی امیدهای جهان همکاری علیرضا رضایی با کشتی کرج را یک موهبت دانست و گفت: او خیلی پهلوان است و به لحاظ فنی کمک‌مان می‌کند.
رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای کشور  که انتخابی جام تختی هم بود، طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفندماه در بندر انزلی استان گیلان برگزار شد و در پایان تیم تهران به عنوان قهرمانی دست یافت.
امید های استقلال پیش از پایان مسابقات قهرمان شد، درست مثل اتفاقی که سال گذشته برای مجیدی و تیم بزرگسالان رخ داد.
تیم فوتبال امیدهای استقلال موفق شد با پیروزی برابر سایپا، عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
قهرمان وزن 67 کیلوگرم امیدهای جهان تاکید کرد که هر صبح و ظهر و شب به شکست محمدرضا گرایی و قهرمانی جهان فکر می‌کند.
امیدهای ناشنوای ایران دریک بازی نفسگیر قهرمان جهان شدند .
شاگردان رسول جزینی و بهروز حضرتی‌پور که تا مسابقات جهانی بلگراد اعضای کادرفنی تیم ملی فرنگی بودند، به فینال لیگ برتر رسیدند.
قهرمان کشتی آزاد امیدهای ۲۰۲۲ جهان معتقد است کسب مدال طلای این مسابقات با توجه به شکست حریف آمریکایی در فینال لذت و ارزش فراوانی داشت.
قهرمان کشتی آزاد امیدهای ۲۰۲۲ جهان معتقد است کسب مدال طلای این مسابقات با توجه به شکست حریف آمریکایی در فینال لذت و ارزش فراوانی داشت.
جایزه ویژه قهرمان کشتی آزاد امیدهای جهان به وی اهداء شد.
قهرمان کشتی فرنگی جوانان و امیدهای جهان گفت: امیدوارم بتوانم در رقابتهای جام جهانی نتایج خوبی کسب کنم و با این پشتوانه برای درخشش در میادین بزرگ مثل المپیک دورخیز کنم.
قهرمان کشتی فرنگی جوانان و امیدهای جهان گفت: امیدوارم بتوانم در رقابتهای جام جهانی نتایج خوبی کسب کنم و با این پشتوانه برای درخشش در میادین بزرگ مثل المپیک دورخیز کنم.
نایب قهرمان کشتی جهان گفت: فشار زیادی بابت نگرفتن مدال بود و وقتی به فینال رسیدم احساس کردم این فشار از روی من برداشته شده است، اما شرایط سخت تر شد و نتوانستم به طلا برسم.
تیم کشتی فرنگی امیدهای ایران با کسب ۳ مدال طلا و ۳ مدال برنز بعنوان قهرمانی جهان دست یافت.
سید دانیال سهرابی با شکست حریف فرانسوی خود در فینال مسابقات جهانی به مدال طلا دست یافت.
ایران با کسب دو مدال طلا و یک برنز در ۵ وزن اول و همچنین داشتن یک کشتی گیر در فینال و ۲ کشتی گیر در دیدار رده بندی ۵ وزن دوم، عنوان قهرمانی زودهنگام رقابت های جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا را از آن خود کرد.
رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان در حالی امشب در اسپانیا به پایان می‌رسد که تیم کشورمان با توجه به نتایج کسب شده روزهای گذشته، قهرمان زودهنگام مسابقات شده است.
تیم ملی جوانان در کافا قهرمان شد و امروز به تهران بر می گردد تا برای تمرین در کمپ تیم های ملی و هم چنین حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها برنامه ریزی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ