معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از رشد بی‌سابقه مجلات علوم پزشکی ایران در نمایه بین المللی Scopus خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون گفت: در دولت سیزدهم برای نزدیک به ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات از سوی این صندوق ضمانت نامه صادر شد که نسبت به قبل رشد ۵۹ درصدی را تجربه کرد.
مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک رفاه کارگران برگزار و صورت‌های مالی این بانک به تایید و تصویب مجمع رسید.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در حوزه اراضی کشاورزی حدنگاری از ۷۸ هزار هکتار به ۶ میلیون هکتار رسیده و رشدی ۸۷ درصدی داشته است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا ۷ خردادماه، این مجموعه ۸۶ هزار و ۶۱۸ دستگاه خودرو تولید کرده است، گفت: از آنجا که توافقات خوبی میان وزارت صمت و بانک مرکزی در خصوص تامین ارز خودروسازان و قطعه سازان صورت گرفته، تولید خودرو سیر افزایشی پیدا کرده است.
منظور با بیان اینکه این سازمان جزو پیشگامان حمایت از تولید است، گفت: براساس رویکرد حمایت از مشاغل کوچک و تولید، کاهش نرخ ۷ درصدی مالیات واحدهای تولیدی در قانون بودجه امسال گنجانده شده است.
مدیر اکتشاف ایمیدرو گفت: در ۹ ماهه امسال در حوزه اکتشافات سنگ آهن، زغال سنگ، پلی متال، بوکسیت و غیره، ۷ هزار و ۸۳۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری شد که رشد ۱۴۰ درصدی را نشان می دهد.
دبیر انجمن کاشی و سرامیک تزئینی با بیان اینکه صادرات محصولات ایرانی از ۴۸ کشور به ۱۵۰ کشور افزایش یافته است، گفت: با بازاریابی انجام شده، بازار منطقه را از چین گرفتیم.
معاون نخست وزیر روسیه می‌گوید که به‌رغم تحریم‌های گسترده غرب علیه مسکو، تولیدات نفت این کشور در سال گذشته، ۲ درصد افزایش داشته و صادرات روسیه هم با رشد ۷ درصدی روبه‌رو بوده است.
لایحه بودجه ۱۴۰۲ در بخش افزایش حقوق رشد ۲۰ درصدی را برای کارمندان و بازنشستگان در نظر گرفته است.
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: سال گذشته در حالی انتقال ۱۲۸ میلیارد لیتر نفت خام و فرآورده نفتی رقم خورد که این عدد نشان دهنده رشد ۸ درصدی انتقال نسبت به سال ۹۹ است.
سخنگوی بانک مرکزی ضمن تشریح جزئیات تسهیلات دهی بانکها در ۷ ماهه امسال، گفت: در این بازه زمانی ۲,۲۴۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که بیانگر رشد ۴۵ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال است.
بررسی آخرین آمار مربوط به صنعت فولادسازی نشان می‌دهد که در ۷ ماه نخست امسال، تولید فولاد رشد ۱۲ تا ۱۹ درصدی داشته و در مقابل صادرات کاهش یافته و مصرف داخلی رشد کرده است.
سخنگوی اقتصادی دولت با اشاره به وضعیت تأمین ارز دارو گفت: دولت در این زمینه که با سلامت مردم ارتباط دارد به هیچ وجه کوتاهی نخواهد کرد و با رایزنی با بانک مرکزی ارز لازم را تامین کرده است.
سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه تورم تولید در بخش خودرو در تابستان ۲ درصد بود، گفت: آمار تولید هفت ماهه خودروسازان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد رشد دارد.
سخنگوی وزارت صمت ضمن اشاره به رشد ۳ درصدی تولید پوشاک در ۷ ماهه امسال، گفت: در این مدت یک و نیم میلیارد دلار پوشاک قاچاق وارد کشور شده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: طبق بررسی های که در جلسه امروز به عمل آمد در ۷ نخست سال شاهد رشد ۱۰۲ درصدی برای صدور اسناد اوقافی بوده ایم که بیش از مصوبه مقرر شده  است.
سخنگوی گمرک گفت: در هفت‌ماهه امسال ۶۱ میلیون و ۲۸۳ هزاران کالا به ارزش ۲۸ میلیارد و ۴۰۶ میلیون دلار صادر شده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، از رشد ۳۰۰ درصدی پرداخت تسهیلات خودکفایی به مددجویان تحت پوشش در ۷ ماهه نخست سال جاری خبر داد.
مجموع خرید تضمینی گندم امسال به ۷ میلیون و ۱۶۹ هزار تن رسیده است که نسبت به سال گذشته که ۴ میلیون و ۵۳۴ هزار تن بود، ۲ میلیون و ۶۳۵ هزار تن افزایش و به عبارتی، ۵۸ درصد رشد داشته است.
مرکز آمار ایران در گزارشی اعلام کرد که در بهار امسال تورم تولیدکننده نسبت به بهار سال قبل ۴۹.۳ درصد افزایش نشان می دهد.
در طول یک سال اخیر، به دلیل سیاست‌های انضباطی دولت سیزدهم و بانک مرکزی، رشد پایه پولی با کاهش معنادار ۱۶.۴ واحد درصدی همراه بوده است.
امروز مطالبی همچون جدیدترین خبر از بازار دلار، پیش بینی بورس فردا شنبه | سهام مستعد رشد کدامند؟، دامنه نوسان کدام نماد‌ها از دوشنبه ۷ درصدی می‌شود؟، در این صد روز بر بورس چه گذشت؟ | ریسک‌های پیش روی بازار چیست؟ + فیلم، برگزاری مجمع عمومی ۵ نماد شنبه ۵ شهریور | این ۵ نماد کدامند؟،۹۰ بورسی | از تعلیق وسالت تا دزدی ۴۰ میلیارد تومانی از شپترو!، روند کچاد همچنان نزولی است؟، آیا سکه در موقعیت خرید قرار دارد؟، افزایش سرمایه ۴ درصدی یک نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاون وزیر صمت گفت: ثبت تعداد شناسه کالا در وزارت صمت نسبت به سال گذشته رشد حدود ۵۰ درصدی داشته است و تعداد کالاهایی که کد رهگیری اخذ کرده‌اند به ۷ میلیارد رسیده است.
رانندگی پسر ۱۳ ساله حادثه‌ساز شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ