به نظر می‌رسد که مهار تاریخی امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، بسیار بیشتر از حد تصور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اتاق ایران و چین گفت: سیاست‌های مربوط به تثبیت نرخ ارز، می تواند فشار تورمی در جامعه را مهار کند.
رئیس خانه احزاب با بیان اینکه جشن غدیر بازتابی از اتصال مردم با مبانی ارزشی نظام بود، گفت: همانطور که رهبری فرمودند باید تورم مهار شود، لازم است مسئولین پاسخ مثبتی به این مطالبه مردم بدهند.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال مهار تورم مصوبه مجلس مبنی بر کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی و همچنین معافیت دارو از پرداخت این مالیات اهمیت زیادی دارد.
نایب رئیس مجلس گفت: امسال سال مهار تورم است و با کاهش ۸ درصد مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی می‌خواهیم قیمت را ۸ درصد پایین بیاوریم تا به مهار تورم کمک شود.
یک کارشناس صهیونیست به ناتوانی ارتش و دیگر سرویس‌های امنیتی و نظامی این رژیم در مهار عملیات‌های مقاومتی در کرانه‌باختری اذعان کرد.
احکام مربوط به رفع ناترازی ارزی، انضباط مالی و پولی و همچنین تسهیل تأمین مالی فعالیت‌های تولیدی در جلسه امروز شورای اقتصاد به ریاست رئیس جمهور تصویب شد.
گروه خودروسازی سایپا، با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رشد تولید و شعار سال مهار تورم و رشد تولید و بر اساس سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین با تلاش کارگران، مهندسان و مدیران این مجموعه، توانست در بدترین شرایط ارزی و با وجود استاندارد‌های سخت گیرانه، رشد تولید را در انواع محصولات خود محقق کند.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: اولویت دولت و مجموعه قوا و عناصر موثر امسال باید مهار تورم و رشد تولید باشد و هرکس در حد امکانات قانونی و سخت افزاری و نرم افزاری که دارد باید کمک کند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس راهکارهایی را برای تحقق شعار سال ارائه داد و بر ضرورت جلوگیری از ارائه ارز در بازارهای غیررسمی و حفظ ارزش پول ملی تاکید کرد.
سران سه قوه و اعضای شورا در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تامین ارز برای واردات کالاهای مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی را بررسی و تصویب کردند.
شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۸۴۰ واحدی در تراز یک میلیون و ۸۰۹ هزار و ۱۴۱ واحدی ایستاد و ارزش سهام عدالت به ۱۳ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۸۰۶ تومان رسید
سران قوا و اعضای شورا در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تأمین ارز برای واردات کالا‌های مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی بررسی و به تصویب رساندند.
بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.
قیمت جهانی طلا امروز (پنجشنبه) با کاهش ارزش دلار افزایش یافت اما چشم‌انداز طلا همچنان مبهم باقی ماند زیرا برخی از مقامات فدرال رزرو آمریکا اعلام کردند برای مهار تورم به افزایش بیشتر نرخ بهره نیاز است.
معاون وزیر اقتصاد گفت: موتورهای تولیدکننده نقدینگی و تورم در کشور ما از دهه‌های گذشته فعال نگه داشته شده و متأسفانه دور موتور نیز تشدید شده است.
علی صالح آبادی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی پیرامون ارزیابی سیاست‌ها و اقدامات ارزی دولت بیان کرد: در واقع نرخ ارز متاثر از بازار غیررسمی است که سطح و حجم این بازار نسبت به بازار رسمی بسیار کوچک‌تر است. برای این‌که بازار ارز کشور را مدیریت کنیم برنامه‌های متعددی در سطح دولت در حال دنبال شدن است. آنچه که به بانک مرکزی باز می‌گردد کنترل نقدینگی و تورم است سیاست‌های عرضه و تقاضا نیز در حال دنبال شدن است.
علی صالح آبادی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی پیرامون ارزیابی سیاست‌ها و اقدامات ارزی دولت بیان کرد: در واقع نرخ ارز متاثر از بازار غیررسمی است که سطح و حجم این بازار نسبت به بازار رسمی بسیار کوچک‌تر است. برای این‌که بازار ارز کشور را مدیریت کنیم برنامه‌های متعددی در سطح دولت در حال دنبال شدن است. آنچه که به بانک مرکزی باز می‌گردد کنترل نقدینگی و تورم است سیاست‌های عرضه و تقاضا نیز در حال دنبال شدن است.
سرمربی بنفیکا می گوید که برای مهار مهدی طارمی برنامه خاصی ندارد و کل تیم باید وظایف خود را جهت جلوگیری از گلزنی او انجام دهند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دوازدهمین روز مهر ماه پرداخته می‌شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
بازار گواهی سپرده در هفته سوم مهر شاهد دست به دست شدن نزدیک به ۱۲ میلیون و ۲۲۲ هزار ورقه بهادار مبتنی بر کالا به ارزش بیش از ۳۶۹ میلیارد تومان بود. سکه از لحاظ ارزش و سیمان از لحاظ حجم، برتر از سایر دارایی‌ها، در مقام نخست ایستاد.
مودیانی که تا ۲۰ مهر اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره دوم سال ۱۴۰۱ را تسلیم کنند، مشمول برخورداری صددرصدی بخشودگی جرایم عدم تسلیم اظهارنامه می‌شوند.
در هفته منتهی به ۱۵ مهر ۲ میلیون و ۳۰۹ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالا دادوستد شد که نسبت به هفته گذشته از لحاظ حجم رشد ۱۷ و از لحاظ ارزش رشد ۳۴ درصدی را تجربه کرد.
بازار گواهی سپرده در هفته دوم مهر شاهد دست به دست شدن بیش از ۱۳ میلیون و ۷۱۱ هزار ورقه بهادار مبتنی بر کالا به ارزش بیش از ۳۹۲ میلیارد تومان بود.
شاخص کل و شاخص کل هموزن امروز هم به ترتیب ۰.۶۷ درصد و ۱.۰۴ درصد اُفت داشتند. همچنین ارزش معاملات در بورس هم یکی از کمترین رقم‌ها در سال جاری را ثبت کرد. در گفتگو با حسن حسین نیا کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی بورس امروز پرداخته ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ