عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فرانسوی‌ها نشان دادند که از نظر فرهنگی عقب مانده هستند و این کشور نیازمند رنسانس فرهنگی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرانسه خبر حمله ارتش این کشور به یکی از پایگاه‌های ارتش نیجر و آزاد کردن ۱۶ زندانی را رد کرد!
وزیر کشور فرانسه در توییتر اعلام کرد که فرد مجرم دستگیر شده است. همچنین شبکه تلویزیونی BFMTV نیز می‌گوید که مهاجم یک پناهجوی مرد اهل سوریه است.
وزیر کشور فرانسه اعلام کرد که حداقل ۱۰۸ افسر پلیس در درگیری‌های سراسر فرانسه با معترضان خشمگین مجروح شده‌اند.
فرانسه نخستین کشور اروپایی است که با ارائه لایحه ای، اینفلوئنسرهای اینترنتی را قانونمند می کند.
وزارت کشور فرانسه در پی تشدید تنش و اعتراضات علیه طرح اصلاح قانون بازنشستگی، ۱۳هزار نیروی پلیس را به خیابان‌های این کشور گسیل داد.
وزارت کشور فرانسه در پی تشدید تنش و اعتراضات علیه طرح اصلاح قانون بازنشستگی، ۱۳هزار نیروی پلیس را به خیابان‌های این کشور گسیل داد.
وزیر کشور فرانسه تظاهرات دیروز را «پنج‌شنبه سیاه» توصیف و اعلام کرد در این ناآرامی‌ها شماری از نیروهای امنیتی زخمی و صدها نفر از معترضان هم بازداشت شدند.
چند کشور اروپایی با صدور بیانیه هایی جداگانه به حملات وحشیانه شهرک نشینان صهیونیست علیه شهرک حواره نابلس واکنش نشان دادند.
«جادوگر کرملین» نام رمانی است که به بررسی عملکرد درونی دولت ولادیمیر پوتینِ می پردازد.شایان ذکر است، که این رمان نگرانی‌هایی را درباره اینکه آیا این کتاب به دیدگاه مثبت مردم فرانسه درباره روسیه دامن خواهذ زد یا نه، دولت مردان فرانسه را با چالش جدیدی روبرو کرده ای است. مخالفان آن می‌گویند که این کتاب تصویری کاملا هوادارانه از پوتین را ارائه می‌دهد که ممکن است بر سیاست کشوری تاثیر بگذارد
منابع خبری از درخواست دولت بورکینافاسو برای خروج نظامیان فرانسوی از این کشور خبر دادند.
فرانسه حیا کن دشمنی را رها کن، اباالفضل علمدار خامنه‌ای نگه دار، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافقین ازجمله شعار‌های معترضان در مقابل سفارت فرانسه در تهران بود.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید / طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است / هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت / قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد / سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید/طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است/هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت /قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد/سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین به اظهارات رئیس جمهور فرانسه درباره خروج تسلیحات سنگین از نیروگاه اتمی زاپروژیا واکنش نشان داد.
هانیبال مجبری، هافبک تیم ملی تونس، در بازی سوم جام جهانی باید به مصاف فرانسه‌ برود؛ کشوری که در آن به دنیا آمده است.
وزارت خارجه فرانسه روز چهارشنبه به اظهارات وزیر کشور ایران در خصوص دستگیری عناصر دستگاه اطلاعاتی فرانسه در ایران واکنش نشان داد.
احمد وحیدی گفت: دشمن به دنبال ایجاد گسست گفتمانی بین قشر‌های مختلف مردم است تا دولت را از خدمت مردم بازدارد. طبیعتا عناصری هستند که در این ماجرا وارد شدند دو دسته هستند یکی افرادی که با صحبت قابل اصلاح هستند و خیلی‌ها هم هستند که احساس ندامت می‌کنند.
شما دارید در مورد کشوری که کوچک‌تر از یکی از استان‌های کوچک ماست صحبت می‌کنی یا درباره کشور‌های صاحب فناوری صحبت می‌کنی؟ فرانسه ۶۰ میلیون پورت ADSL دارد، به سمت FTTH هم حرکت کرده‌است و ۱۰ تا ۱۲ درصد سرویس FTTH دارد. ما کلاً با ۱۰ میلیون کاربر می‌خواهیم به ۲۰ میلیون FTTH برسیم.
سه کشور فرانسه، انگلیس و آمریکا با صدور بیانیه ای مشترک بر ادامه حمایت از اوکراین تا زمانی که ضروری باشد، تاکید کردند.
وزیر خارجه فرانسه به شدت آنچه را که «سرکوب» در ایران نامید محکوم کرد و از ایران خواست به تعهدات بین المللی که خود آن‌ها را پذیرفته است به‌ویژه در منشور بین‌المللی مرتبط با حقوق مدنی و سیاسی، پایبند باشد.
در واکنش به بیانیه مداخله جویانه وزارت امور خارجه فرانسه، روز گذشته کاردار سفارت فرانسه در نبود سفیر این کشور، توسط رئیس اداره دوم اروپای غربی به وزارت امور خارجه احضار شد.
شماری از شهرداران کشور فرانسه با اشاره به اینکه مفهوم پادشاهی با نظام جمهوری فرانسه در تعارض است، اعلام کردند که در روز خاکسپاری ملکه الیزابت دوم، پرچم شهرشان را نیمه‌افراشته نمی‌کنند.
فرانسه در مالی چیزهای زیادی از دست داده و اخیراً با اخراج نظامیانش از این کشور آفریقایی، یک خلأ استراتژیک را بر جای گذاشته که در حال حاضر توسط اولین دشمن غرب یعنی روسیه، پر شده است.
۵ کشور اروپایی برای کمک به مهار آتش‌ سوزی جنگلی در فرانسه به این کشور نیروی کمکی می‌ فرستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ