آقای کونتز گفت که قطعا فردی کیف را برداشته و در کلیسا که در دست بازسازی بوده پنهان کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال آلمان بیانیه عجیبی را منتشر کرده که کنجکاوی هوادارانش را برانگیخته است.
مرد میانسال به نام شهرام اعتراف کرد که ساعاتی قبل زن مورد علاقه‌اش را به قتل رسانده و عذاب وجدان باعث شده که به کلانتری بیاید و خود را معرفی کند. به‌دنبال اظهارات متهم وی به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران بازداشت شد.
وقتی میترا برای آخرین دفاع پشت تریبون ایستاد، گفت: من بی‌گناهم اگر چند سال بعد قاتل شوهرم پیدا شد چه پاسخی به من می‌دهید؟
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به انتشار تصویر متهم با دستور قضائی گفت: چنانچه افرادی از این زن فریبکار اطلاعی دارند مشخصات متهم را در اختیار پلیس قرار دهند
پرستو ۳۴ ساله گفت: محسن تحت تأثیر مصرف مواد مخدر حالت طبیعی نداشت. او دست و پایم را با طناب بست و بشدت کتکم زد. در مدتی که مرا حبس کرده بود، اجازه نمی‌داد از خانه‌اش بیرون بروم. او ۳ شبانه‌روز مرا شکنجه کرد تا اینکه برای نجات جانم قمه‌ای را که زیر تختخوابش پنهان کرده بود، پیدا کردم و در یک لحظه از فرصت استفاده کردم .
زن جوانی که با یکی از مدیران شرکت محل کارش پنهانی ازدواج کرده اتهام رابطه نامشروع را انکار می‌کند.
متخصصان پزشکی قانونی بعد از معاینه اولیه جسد مقتول اعلام کردند که حدود ۴ روز از قتل می‌گذرد. از سویی شواهد به‌دست آمده در صحنه جنایت نشان می‌داد که مقتول در خواب به قتل رسیده و توانی برای دفاع از خودش نداشته است.
در اردوی تیم ملی آلمان یک چهره ناشناخته وجود دارد که توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرده: لنا آشن‌برنر. خیلی‌ها می‌پرسند او کیست و در تیم ملی چه نقشی دارد؟
یک زن اوکراینی در مسکو به دلیل برنامه‌ریزی برای خارج کردن کودکان یتیم از مناطق جدید روسیه به آلمان بازداشت شد.
مرکل ۶۸ ساله نخستین زن صدراعظم در تاریخ آلمان است. او همچنین اولین رهبر آلمان است که در آلمان شرقی کمونیست بزرگ شده است.
روزنامه یدیعوت آحارونوت از کشته شدن یک اسرائیلی در غرب آلمان در شب سال نو میلادی خبر داد.
برای اولین بار در تاریخ یک زن کارشناسی دیدار فینال جام جهانی را از رادیو آلمان بر عهده دارد.
آندرومدا که با نام زن در زنجیر نیز شناخته می‌شود، نزدیک‌ترین کهکشان به کهکشان راه‌شیری است و با چشم غیرمسلح می‌توان آن را دید. اولین کسی که به وجود این جرم آسمانی پی برد، ستاره‌شناس ایرانی، «عبدالرحمن الصوفی» در سال ۹۶۵ میلادی بود. او این کهکشان را در کتاب ستارگان ثابت خود با عنوان «لکه سحابی» یا «ابر کوچک» ذکر کرد.
روزنامه بیلد آلمان گزارش داد که امروز شنبه یک مرد مسلح ۴۰ ساله با شلیک به سمت یک زن ۷۰ ساله وی را به قتل رسانده است. بر اساس این گزارش، وی سپس به یک ایستگاه رادیویی رفته و به اطراف خود تیراندازی کرده است. در نهایت وی به سمت یک داروخانه رفته و در آنجا گروگان گیری کرده است.
در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یگ گروه از داوران زن دیدار تیم‌های آلمان و کاستاریکا را که در ورزشگاه البیت به مصاف هم رفتند قضاوت کردند.
استفانی فراپارت، نوزا بک و کارن پیاز سه داور بازی آلمان - کاستاریکا خواهند بود.
استفنی فراپارت فرانسوی برای قضاوت دیدار آلمان مقابل کاستاریکا انتخاب شد.
بازی تیم‌های ملی آلمان و کاستاریکا که پنجشنبه در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار می‌شود نخستین بازی در یک جام جهانی مردان خواهد بود که یک تیم داوری زن قضاوت آن را انجام می‌دهند.
دیدار تیم های ملی فوتبال آلمان و کاستاریکا را یک داور زن قضاوت خواهد کرد تا یک اتفاق تاریخی برای جام جهانی رقم بخورد.
با اعلام فیفا استفانی فراپارت دیدار روز پنج شنبه آلمان و کاستاریکا را قضاوت خواهد کرد.
قطعنامه اجتماع بزرگ ایثارگران علیه بانیان آشوب و عملیات تروریستی حرم شاهچراغ که در هفت بند تنظیم شده بود؛ مقابل سفارت آلمان و علیه سیاست‌های خصمانه دولت این کشور قرائت شد.
لیز تراس، بعد از مارگارت هیلدا تاچر (۴ مه ۱۹۷۹ – ۲۸ نوامبر ۱۹۹۰) و ترزا می (۱۳ ژوئیه ۲۰۱۶ – ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۹)، به عنوان سومین نخست‌وزیر زن، ساکن ساختمان شماره ۱۰ خیابان داونینگ شده است. بعد از کناره‌گیری آنگلا مرکل از صدراعظمی آلمان (۲۰۲۱) که از او به عنوان قدرتمندترین رهبر اروپا و قدرتمند‌ترین زن جهان یاد می‌شد، اکنون اروپا یک رهبر زن دیگر را به خود دیده که بر حسب اتفاق بسیار جاه‌طلب نیز می‌باشد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا «تراس» می‌تواند خاطرات و یاد مرکل بزرگ را تجدید کند یا خیر؟
باستان‌شناسان این‌بار یک صندلی تاشو آهنین را در گور یک زن قرون‌وسطایی کشف کرده‌اند. این صندلی به حوالی سال ۶۰۰ میلادی تعلق دارد و دومین اثر تاریخی مشابهی است که تاکنون در آلمان کشف شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ