اگر اتفاق خاصی رخ ندهد محمد محبی فردا در تمرین تیم آبی حاضر می شود و اولین تمرین خود را با تیم استقلال انجام خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاکستان اولین تیمی خواهد بود که برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به ارومیه خواهد رسید.
هروه رنار فردا در اولین مسابقه رسمی خود در تیم زنان فرانسه، در چارچوب رقابت‌های گروه F جام جهانی 2023 برابر جامائیکا قرار خواهد گرفت.
قرعه‌کشی مسابقات غرب آسیا در رده امید فردا در عراق انجام می‌شود.
در بین نماینده‌های مجلس که به دولت رسیده‌اند، پس از پایان کار وزارت ۳ نفر باز هم به مجلس برگشتند که اولین آن‌ها مصطفی معین بود که البته بازگشت او به مجلس در دوره پنجم کوتاه‌مدت شد و باز هم صندلی وزارت را در اختیار گرفت. دو فرد بعدی که همچنان هم در مجلس حضور دارند از کابینه احمدی‌نژاد هستند. عبدالرضا مصری و حمیدرضا حاجی‌بابایی دو وزیر سابقی هستند که این روز‌ها در مجلس یازدهم حضور دارند.
شاگردان حسن رنگرز از فردا جدال خود برای کسب عنوان قهرمانی آسیا را در قزاقستان آغاز خواهند کرد، درحالیکه سال گذشته تیم ملی کشتی فرنگی به عنوان نایب قهرمانی رضایت داد.
گل گهر فردا در دیداری دشوار در قائمشهر مهمان نساجی خواهد بود.
علیرضا منصوریان در اولین نشست خبری خود در فولاد خوزستان درباره برنامه‌هایی که برای این تیم دارد صحبت کرد.
اولین رویداد بین‌المللی فدراسیون تنیس در سال ۲۰۲۳ از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
فردا اولین مرحله سود سهام عدالت واریز می‌شود و امسال این سود در دو مرحله انجام خواهد شد.
تیم جوانان ایران که برای انجام دو بازی دوستانه راهی عمان شده است، فردا اولین بازی دوستانه خود را با تیم جوانان میزبان برگزار خواهد کرد.
کاربری طی توئیتی نوشت: بازی فردا (امروز) آمریکا و ایران در قطر اولین باری میشه که آمریکا در خاورمیانه میجنگه بدون اینکه دنبال نفت باشه
مدیرعامل استقلال فردا به جزیره کیش سفر می‌کند تا در جلسه خصوصی سازی حضور یابد.
صبح فردا اولین جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور اعضای جدید قرار است برگزار شود و احتمال دارد این جلسه خروجی‌های مهمی داشته باشد.
اولین جلسه هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال فردا با حضور تمام اعضای مجمع برگزار خواهد شد.
اولین جلسه هیئت رییسه فدراسیون فوتبال فردا با حضور تمام اعضای مجمع برگزار خواهد شد.
طالبان با برگزاری مراسم جشن اولین سالگرد خروج اشغالگران غربی به سرکردگی تروریست های آمریکایی از افغانستان، فردا را در این کشور تعطیل عمومی اعلام کرد.
بارسلونا فردا در نوکمپ میزبان رئال وایادولید، باشگاه تحت مالکیت رونالدو نازاریو است و قطعا به دنبال کسب اولین پیروزی خانگی فصل خواهد بود.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: اولین سری سامانه‌های پیشرفته گاما با کار سیستمی مهندسی و طراحی به نمونه معیار رسیده که فردا رونمایی از این دستاوردها انجام خواهد شد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: اولین سری سامانه‌های پیشرفته گاما با کار سیستمی مهندسی و طراحی به نمونه معیار رسیده که فردا رونمایی از این دستاوردها انجام خواهد شد.
نخستین مجمع بزرگ اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری موریس فردا برگزار و تفاهم‌نامه همکاری‌های تجاری و اقتصادی میان دو کشور امضا می شود.
خرید جدید استقلال فردا یا چهارشنبه اولین تمرین خود را با آبی ها انجام خواهد داد.
اولین روز از مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت، همزمان با ششم محرم‌الحرام در دفتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی برگزار شد. در این مراسم که فعالان سیاسی و چهره‌های فرهنگی نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام محمود رستگاری در سخنانی به شرح مظلومیت امام حسین(ع) و یارانش پرداخت و مداحان اهل بیت (ع) مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کردند. این مراسم فردا نیز برگزار خواهد شد. علی لاریجانی نیز در این مراسم حضور یافت.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس ضمن انتقاد از بی‌توجهی به ظرفیت‌های قانون مجلس برای ساماندهی ورزش کشور،گفت: ناهنجاری‌های حوزه ورزش و جوانان حاصل قانون‌گریزی دولت سابق است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ