حمید حسن زاده، مربی بدنساز تیم دسته اولی چادرملوی یزد درتوافق با این باشگاه به طور مسالمت آمیز از کادر فنی جدا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه پاری‌سن‌ژرمن با امباپه برای جدایی توافقی
وینگر سرعتی سپاهان اعلام کرد که هنوز توافقی برای ماندن و یا جدایی با این باشگاه انجام نداده است.
باشگاه پرسپولیس و مهاجم برزیلی برای جدایی به توافق رسیدند
جدایی محبی از استقلال؛ توافق ۳ساله با روستوف
باشگاه پرسپولیس در آستانه توافق با لئاندرو پریرا برای فسخ قرارداد این بازیکن است.
محمد محبی با انتشار یک استوری از آخرین وضعیت خود برای فصل بعد خبر داد.
جلال علی‌محمدی، کاپیتان فصل گذشته سپاهان، پس از چند روز مذاکره درنهایت به پایان راه خود با سپاهان رسید.
توافق اولیه کنعانی با پرسپولیس در آستانه جدایی گنجی
توافق کنعانی با پرسپولیس در آستانه جدایی گنجی
کامسوبا به دلیل مصدومیت پس از توافق با مدیران سپاهان از این تیم جدا شد.
پیش از این پیکه و شکیرا در زمان جدایی توافق کرده بودند که تا یک سال هیچ خبری در خصوص روابط آن‌ها منتشر نشود، اما مدافع بارسلونا این توافق را زیر پا گذاشته است. در این بین نشریه سان مدعی شده حواشی اخیر تاثیر بدی روی شکیرا گذاشته و باعث بی‌خوابی شدید او شده است. اخیرا هم تصاویری از این خواننده مشهور همراه با دو فرزند او منتشر شد که در آن‌ها بسیار ناراحت به نظر می‌رسید.
باشگاه نساجی مازندران از جدایی حمید مطهری سرمربی این تیم خبر داد.
باشگاه نساجی و حمید مطهری با هم توافق کردند با همکاری خود در هفته بیست و پنجم لیگ برتر پایان دهند.
اگر ایران و آمریکا بخواهند در دو سالِ موردِ نظرِ دیوان دربارۀ تعیین میزان غرامت به توافق برسند، مذاکرۀ مستقیم و بی‌واسطه بین مقام‌های دو کشور ضرورت پیدا می‌کند. این ضرورت بدان علت است که مذاکرۀ غیرمستقیم برای حل‌وفصل یک دعوای مالی و حقوقی بین دو دولت، در دنیای دیپلماسی جایی ندارد و به‌احتمال بسیار، دولت آمریکا نیز که معمولاً خواهان مذاکرۀ رودررو با مقام‌های ایرانی بر سر موضوعات مورد اختلاف دو کشور بوده است، مذاکرۀ باواسطه و غیرمستقیم در این‌باره را نخواهد پذیرفت.
جامعه ایرانی تجربه سه سال زندگی در وضعیت پس از امضای توافق برجام را دارد. جایی که تورم به محدوده تک رقمی رسید و ثبات در بازار تا حد زیادی تثبیت شد. اگر در عصر ریاست جمهوری ترامپ، عدم توافق با غرب منطقی به نظر می‌رسید، در دوران بایدن، بستر برای احیای توافق مهیا بوده و هست... اکنون بیش از هر زمان دیگری بازبینی در استراتژی سیاست خارجی کشور ضروی به نظر می‌رسد که این امر محقق نخواهد شد، مگر با یک «تصمیم سیاسی بزرگ در داخل
مهاجم پرسپولیس بعد از جلسه با مدیران باشگاه به صورت توافقی از جمع سرخپوشان جدا شد.
برخلاف اعتراض‌هایی که استقلالی‌ها به قضاوت کاظمی داشتند، کارشناس‌ها تمامی تصمیمات اصلی داور را صحیح اعلام کردند تا شکست دوم ساپینتو برای او گران تمام شود و در آستانه ترک باشگاه قرار بگیرد.
ژان کلود بلان که او را به عنوان یکی از بهترین مدیران لیگ یک می شناسند، از پاریس جدا شد.
رضا پرکاس معتقد است که تغییرات در مدیریت باشگاه صنعت نفت هیچ نقشی در جدایی او نداشته و به دلیل فراهم نبودن بسترها، دو طرف به صورت توافقی به همکاری با هم پایان دادند.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: دیگر در مسئله برجام جایی برای مذاکره نیست، در مورد آنچه که لازم بوده توافق ضمنی و نهایی انجام شده و در چارچوب اعلامیه طرفین انشا‌الله انجام خواهد شد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: دیگر در مسئله برجام جایی برای مذاکره نیست، در مورد آنچه که لازم بوده توافق ضمنی و نهایی انجام شده و در چارچوب اعلامیه طرفین انشا‌الله انجام خواهد شد.
تمیروف امروز با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس فسخ توافقی قراردادش را امضا می‌کند تا بتواند در فصل جاری برای پیکان بازی کند.
مهاجم ازبکستانی پرسپولیس عصر امروز قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ می‌کند و دیگر در جمع شاگردان یحیی گل محمدی حضور نخواهد داشت.
یوونتوس از طریق وبسایت این باشگاه اعلام کرد ممفیس دیپای، ستاره بارسلونا، آماده است با پیشنهاد بیانکونری موافقت کرده و راهی تورین شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ