کیفبت هوا از ساعات اولیه بامداد کاهش یافت و شاخص کیفیت هوا به ۱۵۲ و در شرایط ناسالم قرارگرفت، اما به تدریج شاخص آلودگی هوا کاهش یافت و ساعت ۱۰ صبح روز جمعه به شاخص ۱۲۲ و شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوای امروز شهر تهران در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.
بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح امروز (۶ تیرماه) با توجه به عدم وزش باد مؤثر و افزایش تردد خودرو‌ها بر میزان غلظت آلاینده‌ها افزوده خواهد شد و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.
براساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح امروز (۴ تیرماه) با توجه به کاهش نسبی تندی باد و افزایش تردد خودرو‌ها بر میزان غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد.
هم‌اکنون شاخص کیفیت هوای تهران عدد ۱۰۳ را نشان می‌دهد و ازن آلاینده اصلی هوای پایتخت است.
اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۱۰۱ یعنی در بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
افزایش تندی باد در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل خواهد کرد، بااین حال افزایش دما در ساعات بعدازظهر سبب تولید و افزایش غلظت آلاینده ازن و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق خواهد شد.
بر اساس اطلاعات ثبت شده در ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای تهران، طی فروردین سال ۱۴۰۲، شش روز پاک، ۲۴ روز قابل قبول و یک روز ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است.
هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم شد
براساس آخرین اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران تا ساعت ۱۱ امروز (۲۴ بهمن)، کیفیت هوا تنها در ایستگاه پارک قائم (منطقه ۱۸) و شهرداری منطقه ۱۹ ناسالم برای گروه‌های حساس است.
در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس توصیه شده است افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.
هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم شد
بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح امروز (۲۹ آبان ماه) با توجه به عدم وزش باد مؤثر و انباشت آلاینده‌ها طی ساعات گذشته و افزایش ترافیک صبحگاهی، کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۱۱۶ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
جولان آلاینده‌ها در جو پایتخت از عصر روز پنج شنبه آغاز شد و در برخی از ساعات شب هنگام شاخص کیفیت هوا به محدوده اضطرار (بالای ۱۵۰) رسید. روز جمعه نیز شاخص کیفیت هوا در تمام ساعات هوای آلوده را گزارش می‌کرد؛ طوری‌که شاخص کیفیت هوای ۲۴ساعت منتهی به صبح این روز ۱۲۹ (ناسالم برای گروه‌های حساس) محاسبه شد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۱۲۹ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد، این در حالی است که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز این شاخص روی عدد ۱۳۰ یعنی بازه ناسالم قرار داشته است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۱۲۹ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
هوای امروز شهر تهران در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.
کیفیت هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم شد
هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم شد
وضعیت هوای تهران در سومین ماه تابستان ۱۴۰۱ و مقایسه آن با سال گذشته نشان می‌دهد که در شهریورماه سال گذشته ۲۸ روز هوای قابل قبول ثبت شد که این عدد امسال به ۲۵ روز کاهش یافت. در شهریورماه سال ۱۴۰۰ تنها سه روز هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت که این وضعیت امسال به شش روز رسید.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، با تداوم این شرایط جوی تا صبح فردا جمعه (۲۵ شهریور) و کاهش حجم ترافیک صبحگاهی از میزان غلظت ذرات معلق کاسته خواهد شد و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت.
هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم شد
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۱۰۲ یعنی بازه ناسالم قرار دارد.
یک کارشناس بازار سرمایه ضمن ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر بازگشت زوند مثبت به معاملات بازار سهام و رشد شاخص بورس، گفت: بازار سرمایه در ۶ ماه نخست سال ١۴٠١ به دلیل وجود شرایط معقول در تصمیم‌گیری‌ها و نیز تحت تاثیر ارزندگی در قیمت‌ها می‌تواند شرایط بسیار خوبی را تجربه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ